AndroidHealthClinic

g-mens log

Damn zotte oly's. Idd een zeldzame werkmentaliteit, respect.

Idem. Heb me eigen nog nooit ziekgemeld op het werk.

netjes man, in een jaar ofzo van je 1rm naar 5x5rm gegaan... mag je trots op zijn lijkt me

De laatste rep van de laatste set was ook een all out starter20tje. Wel de laatste keer dat ik hem voorlopig zo doe met 5x5, dit is de grens voor nu.

ik ben blij dat ik toch nog als voorbeeld kon dienen :o

superbruut pr man. 5x5 200 = echt geen kattenpis.

weer een beetje respect erbij vanaf mijn kant.

als ik het goed begrijp ga je nu over op 3x3? of ga je een deload weekje doen en daarna terug beginnen op 5x5 190 ofzo?

5x5x200 terwijl je ziek begint te worden. Petje af!

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.886
ik ben blij dat ik toch nog als voorbeeld kon dienen :o

superbruut pr man. 5x5 200 = echt geen kattenpis.

weer een beetje respect erbij vanaf mijn kant.

als ik het goed begrijp ga je nu over op 3x3? of ga je een deload weekje doen en daarna terug beginnen op 5x5 190 ofzo?

Zit er nog over te dubben. Beide zijn goede opties maar ik kan ook deloaden en naar 3x3 gaan.

Valt me op dat je best regelmatig griep op voelt komen of lichtelijk ziek bent. Hoe zit je eigenlijk in je supplementen qua gebruik? Als ik terug kijk naar je vreetschema staat er relatief weinig tussen wat voor de nodige vitaminen en mineralen zorgt om het immuunsysteem optimaal te laten werken. Een sporter heeft immers meer nodig dan een gemiddel persoon. Wellicht idee om een multivit voor sporters van het centrum er bij te gaan nemen?

ik denk dat dat vooral komt omdat G op een school werkt en die koters bacillenfabrieken zijn

• #13.889
Hmm ja, neem vitC en vitD. Ben ook al vrij lang in goede vorm en werk lichamelijk zware trainingen af. Je balanceert dan vaak op de rand van je immuun/herstelsysteem.

Maar zolang het bij lichtelijk ziek blijft vind ik alles best. Volgens mij is het hele pl hok al lang behoorlijk ziek geweest terwijl ik door kon. Ik denk aan Frank, Chopper etc.

machines worden niet ziek!

hey gefeliciteerd met je volume pr.

gaat netjes hier.5x5 200 pfff ik moet aan de bak.

en over prs zetten en ziek voelen je zei het al topvorm en ziek zijn daar is een hele dunne grens tussen.

enne blijf gewoon lekker trainen op jou manier als het werkt voor jou gewoon doen

5x5x200 is zieke shit. Bij deze is dat ouwe je vergeven :p

beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je mijlpaal van 5x5x200kg squat! :D

Mijlpaal? It's just getting started! Verwacht maar flinke gains op de Squat. ;)

haha 5x5x200 is toch wel een mijlpaal?!

ik zeg niet dat het de laatste mijlpaal is natuurlijk (A) ;)

• #13.897
Nee joh de volgende mijlpaal 5x5x250

Vandaag ultralight squatdag onder het mom van squats cure cancer.
Gisteren 13 uur geslapen en gewoon weer naar werk gegaan, alhoewel ik gelukkig iets later kon komen. Lekker gezweet ook met squats en voel me nu stuk beter.

Opw 5 min crosstrainer

Olympic fullsquat (beltless en veel reps paused)
10x40
10x40
10x40
10x40
10x70
10x70
10x70
10x70
10x100
10x100
10x100
10x100
15x50
15x50
15x50
15x50

Bijna meditatie:)

180 reps, matig..matig:p

behoorlijk aantal:eek:

Je zag er ook stukken beter uit dan woensdag !! je kon echt zien dat je wat uitgerust hebt !!

Terug
Naar boven