MuscleMeat

g-mens log

Lekker gesquat Gijs! 280 kilo hoppa doet ie effe

Effe wat anders. Waarom gebruiken ze bij NPB geen monolift? Lijkt me echt k*t om uit te stappen met zo'n gewicht.

Nee, een monolift is lekker... Heb je daar wel eens mee gesquat? Als je al maar even aanzet om dat gewicht eruit te pakken, zwaaien ze die hendel al naar achter en krijg je ineens een smak op je wervelkolom. Dan pak ik m er toch liever zelf uit. Als je t goed doet, hoef je toch maar 2 stapjes te zetten.
Gijs, al eens aan gedacht om dit jaar al een wedstrijd mee te draaien bij de NPB, misschien de Kaasstad?
Gr Tymen

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.982
Nee, een monolift is lekker... Heb je daar wel eens mee gesquat? Als je al maar even aanzet om dat gewicht eruit te pakken, zwaaien ze die hendel al naar achter en krijg je ineens een smak op je wervelkolom. Dan pak ik m er toch liever zelf uit. Als je t goed doet, hoef je toch maar 2 stapjes te zetten.
Gijs, al eens aan gedacht om dit jaar al een wedstrijd mee te draaien bij de NPB, misschien de Kaasstad?
Gr Tymen

Ja, en dit jaar kom ik nog wel in actie. Nog even afstemmen met het strongman gebeuren.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Goed bezig gijs, moet goed gevoeld hebben die 300.
Ging relatief nog eenvoudig, nette lift zonder hitch.

Gr, hans

Thanks, ja ik moet alleen nog steeds de lockout versterken en dan gaan er echt zware gewichten aankomen.

bruut gijsmans

Lock outs trainen doe je denk ik ook al met lock outs.

Doe je hem ook wel eens met bands? Lijkt mij ideaal voor jou gijs.

Gr hans

Gr Tymen

Dan staat ie te hoog. Je tilt hem zelf eruit en dan halen ze die dingen weg en dan squat je.
Maar goed, ik heb er idd nooit mee gesquat dus wie weet is het niet mogelijk om hem precies op je lengte aan te passen zodat je hem eruit kan tillen...

Goed bezig Gijs! Je gaat als een malle!

sowieso hoort een gewicht van de squat niet zwaar te zijn om te unracken, dus wat boeit zo'n monolift?
het lopen met een gewicht wat je kan squatten moet geen probleem zijn. yoke lopen doe je ook met meer gewicht dan dat je squat

hey maar effe on topic,

je buigen was strak Gijs, je moet er wel leren in buigen natuurlijk.
en even bovenin innemen.
je begint ook al te wennen aan de banden, dus binnekort komt die 300 er wel aan.

Nu nog effe een bankpak en je bent er klaar voor.

Leuk als je op hte plankier komt.

• #13.990
Waar kun je dat laten doen Pjotr? Zeker bij Henk of......

vet shit man!Waar staan de Nederlandse records bij de NPB?Next stop?

Heb hier enkele off-topic posts van de laatste 2 pagina's verwijderd. Graag on-topic blijven.

Lekker bezig geweest weer Gijsje.

800 RAW Total zou echt brutaal zijn. Wat denk je dan te wegen? 110-115?

gijs ligt het aan mij of zitten die banden keilos? toen Leon ze bij mij aantrok kon ik mn benen nog geen cm buigen... zou dat bij jou ook niet nog meer helpen?

Viel me ook al op. Daar valt nog eens 10-20kg extra uit te halen :)

• #13.998
ik ga wel even informeren vraag me af welke maat jij moet hebben.

Dank je.

vet shit man!Waar staan de Nederlandse records bij de NPB?Next stop?

Wie weet ooit maar Pjotr is nog een heel eind weg.

Heb hier enkele off-topic posts van de laatste 2 pagina's verwijderd. Graag on-topic blijven.

Ja werd er ook moe van.

Lekker bezig geweest weer Gijsje.

Thanks Nadia

800 RAW Total zou echt brutaal zijn. Wat denk je dan te wegen? 110-115?

Geen idee, zou kunnen maar ik kan dat ook wel halen met 105bw

gijs ligt het aan mij of zitten die banden keilos? toen Leon ze bij mij aantrok kon ik mn benen nog geen cm buigen... zou dat bij jou ook niet nog meer helpen?

Naja dit zijn idd niet de strakste banden maar ze zaten bij die 280 toch echt wel strak. Ik had ze voor de 175 niet strak opgerold dus Pjotr kon ze toen niet op max spanning aanbrengen. Die banden met rode strepen zijn nog stugger geloof ik.

Viel me ook al op. Daar valt nog eens 10-20kg extra uit te halen :)

Na ja je moet jezelf nooit rijk rekenen. Ik moet gewoon sterker worden.

• #13.999
GVD die rot verkoudheid:mad: Mijn kop trekt steeds meer dicht, ik heb nu het volledige grieppakket met Otrivin/VitC/VitD/EchinaceaF/dampo en ik wil perse niet aan die irritante penicilline.

UB 1

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Pushjerk
Eerst strict opw
15x20
15x20
5x70
Vanaf hier met push
3x100
2x120
1x130
1x140
Fx155

Klotezooi, niet echt moeite met de 140 maar echt pijn in mijn aanhechting elleboog door de low bar sq van zondag, met 155 kon ik me die afleiding gewoon niet permitteren alles moet daar kloppen. Jammer ik wilde hem wel doen voor Chewie.

Oef 2 Military press (iets minder last elleboog omdat het minder explosief is)
3x105
3x105
3x105 (3x3x105 PR)

tja voel me k*t maar de kracht is er wel.

Oef 3 Parallel barbell rows (geen straps)
5x70
5x100
5x120
5x130
5x140
Riem om
5x150
5x160 (halve rom, kreeg ze niet meer tegen het lichaam aan)
5x150
5x140
Riem af
5x130
5x120
5x100

Oef 4 Paused benchpress (grip 1 duim van glad)
5x60
5x100
5x145
4x145
3x145
2x145
2x145

Teveel gedaan, teveel afleiding elleboog en met dit gewicht zal ik hem wrs echt als eerste moeten doen om een 5x5 te halen.

Oef 5 Wide grip lat pull down
15x80
12x90 full bl
10x100
12x90
15x80

Oef 6 Chest press machine
20x100 full bl
20x100
10x100 totaal leeg.

Gemengde gevoelens, de koppijn en pijn aan elleboog maken het trainen minder leuk maar de mp was sterk.

Terug
Naar boven