AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.001
DL tegen bands.

pffffewwww!

Klote van je elleboog man! Maarja je hebt het al een jaar of wat ...

Beeest sterk weer flinke mp

de belasting van die elleboog emt zulke rare pushpresses ,gaat ook nie echt helpen maat!..kheb van die thaibox olie shit, werkt erg goed tegen gewrichtpijn/peespijn ( mischien een idee?)

verder MPees brutal..

Wat een volume, immer sterk!

Klote van je elleboog Gijs!
Meer rust gunnen lijkt me het beste, maar dat weet je vast ook.
Verder sterke MP inderdaad en tja.. BP na de MP/OH is sowieso altijd minder omdat je schouders/triceps helemaal leeg zijn. :p

By the way, mocht je het nog niet weten: je mag bij de NPB niet met elbow sleeves Benchen, zie bij je zwaarste sets elbow sleeves op vid dus ik denk ik zeg het even. ;)

Klote van je verkoudheid maar lekker dat je alsnog een PR op MP weet neer te zetten.

Zou je die elleboog niet iets meer rust geven voor een weekje door bijvoorbeeld het volume iets te verlagen? Ik weet dat je het schelden in de kerk vind maar met zulke gewichten en volumes is het niet zo gek dat je gewrichten/pezen een keertje meer rust nodig hebben.

gehe om de 2 pagina"s weer de tips om rustiger te trainen!Herr G-men doet het toch niet!
Voor de rest weer bruutheid as usual!

Mr G-men is gewoon zo badass dat blessures hem vrezen en niet omgekeerd. Toch nog een heftige training desondaks het gesukkel met je elleboog.

potverdikkeme jij last van je hamstring ik ook jij last van je elleboog ik ook.

hier klopt iets niet Gijs:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

we jinxen elkaar

• #14.012
Snoob was ook ooit zo badass ;)

Ga je me echt vergelijken met Simon?

Ik train al veel en veel langer............ Simon ging van niks naar een all or nothing aanpak.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Snoob was ook ooit zo badass ;)

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

we jinxen elkaar

Ik heb het al zo vaak uitgelegd hier waar de pijntjes vandaan komen maar mensen roepen toch alleen maar rust, rust, rust....
Soort van plaat die zich herhaald. We trainen hard.

Ik train al veel en veel langer............ Simon ging van niks naar een all or nothing aanpak.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Ik heb het al zo vaak uitgelegd hier waar de pijntjes vandaan komen maar mensen roepen toch alleen maar rust, rust, rust....

ja dat klopt ook, was vandag bij mijn Physio en hij deed een kloptest bij mijn elleboog, het is mijn bot, dat is aan het versterken dus groeien en dat gaat gepaard met pijn spieren groeien is pijn aanhechtingen nog meer en bot helemaal.
wie weet heb jij dat ook.

Haha ! Hap hap hap !

Kerel ik bedoel niet dat JIJ moet rusten, de uitspraak van de heer Rustysilver deed me gewoon met nostalgie terugdenken aan een log waarin nogal hardcore werd gedaan over op zondag max strongman events trainen en dan op maandag nog een deadlift met 270kg attempten. Met de bekende gevolgen... Jouw schema zit op zn zachtst gezegd iets slimmer in elkaar en je kent jezelf het best, dus zou ik zeggen : trainen jij ! Je weet toch ook dat de meerderheid hier een trainingsvolume wel heel snel "bruut" vindt...

ja dat klopt ook, was vandag bij mijn Physio en hij deed een kloptest bij mijn elleboog, het is mijn bot, dat is aan het versterken dus groeien en dat gaat gepaard met pijn spieren groeien is pijn aanhechtingen nog meer en bot helemaal.

Pijn van het bot dat aan het groeien is? Nog nooit gehoord, maar klinkt wel hardcore :hedbang:

Pijn van het bot dat aan het groeien is? Nog nooit gehoord, maar klinkt wel hardcore :hedbang:

Vraag maar aan mensen die richting de 2m lang zijn, bijna allemaal in hun tiener jaren tijdens groei spurts kapot liggen gaan van de groeipijnen. Vaak is dat pees- en spierwerk, maar meestal een periode ook botten.

• #14.017

Nog nooit van gehoord naast groeipijn in je jeugd maar wie weet. Ik sta open voor allerlei dingen waar ik verder niks vanaf weet. Interessant idee in ieder geval en ik zal er eens verder naar kijken. Maar mijn elleboog is dat niet. Trouwens volgende week dinsdag naar een fysio in FPA die heel goed schijnt te zijn.

Haha ! Hap hap hap !

Kerel ik bedoel niet dat JIJ moet rusten, de uitspraak van de heer Rustysilver deed me gewoon met nostalgie terugdenken aan een log waarin nogal hardcore werd gedaan over op zondag max strongman events trainen en dan op maandag nog een deadlift met 270kg attempten. Met de bekende gevolgen... Jouw schema zit op zn zachtst gezegd iets slimmer in elkaar en je kent jezelf het best, dus zou ik zeggen : trainen jij ! Je weet toch ook dat de meerderheid hier een trainingsvolume wel heel snel "bruut" vindt...

:o Oh oke, sorry, ja je hebt gelijk.

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Vandaag ook LB1

Nog steeds stomme verkoudheid

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic fullsquat (raw)
Geen riem
10x20
10x60
10x100
10x140
3x180 (paused)
Riem om
3x210
3x210
3x210 (3x3x210 PR)

Wil je weten hoe die laatste set voelde? Denk 20m onder water met een voorhoofdsholteontsteking. Pfff wat een druk op mijn harses.

Oef 2 Romanian deadlift
Geen straps/riem
8x60
8x100
8x140
8x170 (pr zonder straps)
Straps erbij
8x200 PR

Oef 3 Full front squat
10x60
10x100
10x100
10x100

Oef 4 Seated calf raises
15x50
12x70
10x90
10x110

Oef 5 Supersets hypers en leg raises
15x - 20x
15x - 20x
15x - 20x

Finito, nu weer stomen.

Nog nooit van gehoord naast groeipijn in je jeugd maar wie weet. Ik sta open voor allerlei dingen waar ik verder niks vanaf weet. Interessant idee in ieder geval en ik zal er eens verder naar kijken. Maar mijn elleboog is dat niet. Trouwens volgende week dinsdag naar een fysio in FPA die heel goed schijnt te zijn.

:o Oh oke, sorry, ja je hebt gelijk.

ik had er ook nog nooit van gehoord. maar zit het nu op te zoeken op internet.
En het begint sense te maken gaat over botdichtheid.
Als je een breuk in je botten krijgt is vaak het deel wat aan elkaar groeit ook sterker. maar interesant om me in te verdiepen.

enne netjes 3x3 210

vond dit ook net op internet.

Naast voeding kun je ook je botdichtheid op peil houden door krachttraining. De gewichten zorgen voor extra belasting op je spieren en botten, waardoor je lichaam deze gaat verstevigen

Laatst bewerkt:
Gijs ik heb ook eens een hardnekkige verkoudheid gehad van meerdere weken met veel troep in neus en voorhoofdsholte. Wat goed hielp is drie keer per dag zout water snuiven. Het is goor om te doen en ik moest er iedere keer van kokhalzen, maar het was na drie dagen schoon. Gewoon een flinke snuf zout in lauw water oplossen en een paar eetlepels opsnuiven per neusgat. Helemaal naar binnenhalen. Dan komt het wel los. De smurrie loopt uiteindelijk zo je neus uit.

• #14.020
Gijs ik heb ook eens een hardnekkige verkoudheid gehad van meerdere weken met veel troep in neus en voorhoofdsholte. Wat goed hielp is drie keer per dag zout water snuiven. Het is goor om te doen en ik moest er iedere keer van kokhalzen, maar het was na drie dagen schoon. Gewoon een flinke snuf zout in lauw water oplossen en een paar eetlepels opsnuiven per neusgat. Helemaal naar binnenhalen. Dan komt het wel los. De smurrie loopt uiteindelijk zo je neus uit.

Oke ga het maar weer doen dan, ik ben er mee bekent ja. Deed het in Maleisie toen ook maar toen moest en zou ik duiken. Ongelofelijk goor ja. Ging er ook van kokhalzen.

Terug
Naar boven