- Waardering
- 7.036
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mr G-men is gewoon zo badass dat blessures hem vrezen en niet omgekeerd.

potverdikkeme jij last van je hamstring ik ook jij last van je elleboog ik ook.
hier klopt iets niet Gijs![]()
potverdikkeme jij last van je hamstring ik ook jij last van je elleboog ik ook.
hier klopt iets niet Gijs
---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------
we jinxen elkaar
Ga je me echt vergelijken met Simon?
Ik train al veel en veel langer............ Simon ging van niks naar een all or nothing aanpak.
---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------
Ik heb het al zo vaak uitgelegd hier waar de pijntjes vandaan komen maar mensen roepen toch alleen maar rust, rust, rust....
Soort van plaat die zich herhaald. We trainen hard.
Ga je me echt vergelijken met Simon?
Ik train al veel en veel langer............ Simon ging van niks naar een all or nothing aanpak.
Ik heb het al zo vaak uitgelegd hier waar de pijntjes vandaan komen maar mensen roepen toch alleen maar rust, rust, rust....
Soort van plaat die zich herhaald. We trainen hard.
ja dat klopt ook, was vandag bij mijn Physio en hij deed een kloptest bij mijn elleboog, het is mijn bot, dat is aan het versterken dus groeien en dat gaat gepaard met pijn spieren groeien is pijn aanhechtingen nog meer en bot helemaal.
wie weet heb jij dat ook.

Pijn van het bot dat aan het groeien is? Nog nooit gehoord, maar klinkt wel hardcore![]()
ja dat klopt ook, was vandag bij mijn Physio en hij deed een kloptest bij mijn elleboog, het is mijn bot, dat is aan het versterken dus groeien en dat gaat gepaard met pijn spieren groeien is pijn aanhechtingen nog meer en bot helemaal.
wie weet heb jij dat ook.
Haha ! Hap hap hap !
Kerel ik bedoel niet dat JIJ moet rusten, de uitspraak van de heer Rustysilver deed me gewoon met nostalgie terugdenken aan een log waarin nogal hardcore werd gedaan over op zondag max strongman events trainen en dan op maandag nog een deadlift met 270kg attempten. Met de bekende gevolgen... Jouw schema zit op zn zachtst gezegd iets slimmer in elkaar en je kent jezelf het best, dus zou ik zeggen : trainen jij ! Je weet toch ook dat de meerderheid hier een trainingsvolume wel heel snel "bruut" vindt...
Oh oke, sorry, ja je hebt gelijk.Nog nooit van gehoord naast groeipijn in je jeugd maar wie weet. Ik sta open voor allerlei dingen waar ik verder niks vanaf weet. Interessant idee in ieder geval en ik zal er eens verder naar kijken. Maar mijn elleboog is dat niet. Trouwens volgende week dinsdag naar een fysio in FPA die heel goed schijnt te zijn.
Oh oke, sorry, ja je hebt gelijk.
Gijs ik heb ook eens een hardnekkige verkoudheid gehad van meerdere weken met veel troep in neus en voorhoofdsholte. Wat goed hielp is drie keer per dag zout water snuiven. Het is goor om te doen en ik moest er iedere keer van kokhalzen, maar het was na drie dagen schoon. Gewoon een flinke snuf zout in lauw water oplossen en een paar eetlepels opsnuiven per neusgat. Helemaal naar binnenhalen. Dan komt het wel los. De smurrie loopt uiteindelijk zo je neus uit.