Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gijs, wat is het leeggewicht van die zieke dumbbell, inclusief die sluiters? Heb er vanmiddag ff mee gespeeld maar geen idee hoeveel gewicht ik nu gepakt heb.
Haha hele discussie over je griep en jij reageert op de dumbbellheerlijk mannetje ben je ook he
![]()
Griep schmiep. Gijs pakt deze zaterdag ook lekker wat medicinale turf whisky's mee en de dag erop heeft ie nergens last meer van.

Nee geen aandelenZow zow zow er is iemand die aandelen heeft in whisky zo te lezen![]()
Maar ik heb er wel behoorlijk wat goeie staan thuis. Maar doordeweeks geen whisky, dat heb ik mezelf maar afgeleerd sinds ik weer ben gaan trainen.Hahaha, iedereen aan de islay whisky tegenwoordig. Als Gijs straks een nieuwe PR zet weet ik wel hoe lang het duurt voordat iedereen hier islay's gaat halenik begin nu wel erg benieuwd te worden naar die whisky van aanstaande zaterdag. frank kon er vandaag ook al niet over ophouden en dan zit ik hier logs te lezen en gaat het weer over die whisky. ik zal zaterdag eens proeven of het inderdaad zo geweldig is![]()

goed om te horenIk ben heerlijk opgestaan nu, nog geen antibiotica geslikt en lijk het nu toch op eigen kracht te overwinnen. Gisteren nog wel even flink zout lopen snuiven.