MuscleMeat

g-mens log

Verwarren we nu een flinke verkoudheid (eventueel een voorhoofdsholte-ontsteking) niet met een griep? Daar zit wel een verschil in imho.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.042
Haha hele discussie over je griep en jij reageert op de dumbbell :p heerlijk mannetje ben je ook he :D

Denk dat Gijs gewoon niet blij is met verschillende discussies in zijn log

• #14.045
Er wordt teveel onzin gepost.

Denkt ook jah.

Whiskey helpt je overal bovenop :D

• #14.050
ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar die whisky van aanstaande zaterdag. frank kon er vandaag ook al niet over ophouden en dan zit ik hier logs te lezen en gaat het weer over die whisky. ik zal zaterdag eens proeven of het inderdaad zo geweldig is :p

Zow zow zow er is iemand die aandelen heeft in whisky zo te lezen :p
Nee geen aandelen ;) Maar ik heb er wel behoorlijk wat goeie staan thuis. Maar doordeweeks geen whisky, dat heb ik mezelf maar afgeleerd sinds ik weer ben gaan trainen.

ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar die whisky van aanstaande zaterdag. frank kon er vandaag ook al niet over ophouden en dan zit ik hier logs te lezen en gaat het weer over die whisky. ik zal zaterdag eens proeven of het inderdaad zo geweldig is :p
Hahaha, iedereen aan de islay whisky tegenwoordig. Als Gijs straks een nieuwe PR zet weet ik wel hoe lang het duurt voordat iedereen hier islay's gaat halen ;)

Whisky is de schrijwijze in GBR, whiskey uit de USA. Vanwege de kwaliteit schrijf ik hem dus als whisky

nogmaals excuses :(

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

zal t nooit meer doen :)

Dit soort crap moeten we voortaan maar in mijn log doen. Ik mag de tet*en van mijn vriendin online zetten wanneer ik meer reacties in mijn log heb dan Gijs.

/edit: Ow... Het scheen voor de grap te zijn :( Weer mensen blij gemaakt met een dooie mus.

Laatst bewerkt:
Veel gelul in je log man !!

Toch weer hard getraind gisteren ondanks de verkoudheid en PR's gezet !
zwaar klote als je kop helemaal vol zit, vooral met die squats lijkt mij !!

• #14.058
Ik ben heerlijk opgestaan nu, nog geen antibiotica geslikt en lijk het nu toch op eigen kracht te overwinnen. Gisteren nog wel even flink zout lopen snuiven.

• #14.060
Jep zeer happy mee, heb gelijk een adhd aanval op mijn werk. Vanavond lekker UB trainen, hopen dat de vakantie file wat meevalt.

Terug
Naar boven