Fitness Seller

g-mens log

Altijd mooi, wat spelen met dat soort oefeningen. Begint een hele nette OH squat te worden al.

Super nice. Ik weet wat ik moet doen overmorgen. :D 10+

Laatst bewerkt:
mafkees.

Mooie flexibiliteit onderin ook.

Lekker hoor...die btnj ziet er bij jouw wel flex uit...Misschien toch ook maar is proberen...

Mooie training Gijs. Flexibel as hell bij OH Squats!
Nice PR's, als tip voor de Snatch: ga rechtop staan en strek je armen en vanaf daar begin je aan de 2e pullfase. (of te wel de versnelling)

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.648
Lekker hoor...die btnj ziet er bij jouw wel flex uit...Misschien toch ook maar is proberen...

Gevoel dat ik daar makkelijk mee over mijn gewone pushjerk heen kan.

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Gekke wous

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Mooie flexibiliteit onderin ook.

Is niet verkeerd nee maar toch zie ik een kleine buttwink op zich hoeft die niet eens bij mij als ik echt 100% spanning heb

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Super nice. Ik weet wat ik moet doen overmorgen. :D 10+

Ik zei tegen Mark dat jij er dan weer 12 zou doen. Dit is trouwens nog geen max rep out ik waarschuw je alvast:p

Wat een vette filmpjes!

Leuke speeldag.. En gisteren gewoon een puike prestatie geleverd kerel! Ik zie er naar uit om weer eens te strijden.

Ik heb hier btw een blok lood liggen nu van 10kg. Dus als ik kom neem ik die wel mee.

Voor de wijsvinger curls?

Heerlijke oefening toch. Die 10x80 vind ik nog het meest impressive

haha, beestige OH squat man! Je ontwikkelt je goed in de sport Gijs.

• #14.655
Hahah nice posing na de stones. Je blijft wel groter worden man.

Thanks en idd groter dan ooit. Bijna 103 kg nu helemaal in de nude in de ochtend.

Nice, prachtig om die filmpjes te zien!

Thanks jongens.

Super gedaan Gijs. Jammer genoeg nog geen kwalificatie. Komt goed!

We zien wel er zijn meer gegadigden he.

mooi prestatie. jammer van die timbers, je wordt volgens mij flink benadeeld zo omdat je niet echt lekker op snelheid kan komen

Kon idd niet op max snelheid komen zo.

Goed gepresteerd weer, man!
Wie waren geplaatst? De eerste 3?
En hoeveel kwalificaties zijn er?

De eerste 2 maar Jan telde niet mee omdat hij al geplaatst was dus de nummer 2 en 3 waren geplaatst nu. Er zijn er nu nog 3 over.

Die cleans zien er puik uit zeg. Dat je die 5de rep nog drukt na een half mislukte push is ook erg netjes.

Verder brütal as ever :thumbup:

Ook Frank hard gewerkt, trouwens! Goed bezig :D

Triceps zijn goed sterk geworden ik kan dit ook gewoon pushpressen maar met een pushjerk kost het beduidend minder energie.

Erg sterk, clean je trouwens altijd op deze manier, zag het ook al op eerdere video's.

Met gewichen boven de 120 kg wel ja. Ik zou dit 1a2x kunnen powercleanen maar dat kost me veel meer energie. Ik moet er wel echt werk van maken want het zou me een sec of 2a3 per rep opleveren en dan had ik wel tot zo'n 8 reps kunnen komen.

Congrats Gijs, netjes gedraaid man. Die laatste met bandenheffen had je ook zeker nog gepressed, jammer dat de tijd net om was.
Met farmers had het voor jou zeker veel verschil gemaakt met die topsnelheid die jij loopt.

En nu gaan kwalificeren. 1 mei ben ik ook bij om te supporten.

Ook props aan onze curlyhair die daar z'n longen uit z'n lijf staat te schreeuwen :thumbs: :D

Leuk dat je er dan ook bij bent man, ik hoorde dat je het sterkste man virus nu ook te pakken hebt?

Heerlijke oefening toch. Die 10x80 vind ik nog het meest impressive

Ik zelf de 110 maar de 10x80 voelde wel machtig om zoveel controle te hebben.

hey Gijs,

beetje laat maar netjes gedaan op de wedstrijd, volgende keer plaats je jezelf wel

Leuk dat je er dan ook bij bent man, ik hoorde dat je het sterkste man virus nu ook te pakken hebt?
Yup, that's right! Ik zal er nog niet elke week bij zijn, want dat trek ik fysiek nog niet ;) Maar ik ga wel vaker onderdelen meetrainen.

• #14.658
The show must go on...

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Chins
10xbw (bw 106.8 met kleren in de avond pr)
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw (10x10xbw PR 15min nodig gehad)

Oef 2 Barbell shrugs (geen straps)
20x100
20x140
20x160
12x180
Straps erbij
20x220 PR
20x240 PR

Mooi. Traps hadden Frank en ik als weakspot geevalueerd bij mij dus een punt van aandacht. Ben het aardig aan het bijtrekken dacht ik zo. Na de farmers van zondag geen centje spierpijn erin en van gisteren een klein beetje en nu gewoon nog zulke shrugs.

Oef 3 Hammerstrength low rows (2 armen)
15x70
15x80
15x100

Oef 4 Reverse pec deck (slow voor de schouderbladen)
15x10blokjes
15x10blokjes
15x10blokjes

Oef 5 Langzame dumbbell front raises (schouderblad activatie)
10x4kg
10x4kg

Oef 6 Face pulls mini band
20x
20x
20x

Oef 7 Leg raises
20x
20x
20x

terminator.jpg

Goddamn, flinke shrugs hoor. 20x 240kg, wtf gast :D

Ontzettend sterk weer Gijs, maarja dat is niets nieuws voor jou natuurlijk. Welke gymlifts hebben trouwens het meeste carryover naar stones ? Ik zat zelf eigenlijk een beetje te denken aan zerchersquats en een echte backEXTENSION (waarbij je dus extensie in de middenrug hebt) dus geen backRAISE wat 99% in de gym doet.

Abbo trouwens.

Terug
Naar boven