- Waardering
- 679
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker hoor...die btnj ziet er bij jouw wel flex uit...Misschien toch ook maar is proberen...
Super nice. Ik weet wat ik moet doen overmorgen.10+

Ik zei tegen Mark dat jij er dan weer 12 zou doen. Dit is trouwens nog geen max rep out ik waarschuw je alvast![]()
Ik maak me klaar voor een battle dan. Hou me log maar even in de gaten. Doel stel ik dan op 12x.Hahah nice posing na de stones. Je blijft wel groter worden man.
Super gedaan Gijs. Jammer genoeg nog geen kwalificatie. Komt goed!
mooi prestatie. jammer van die timbers, je wordt volgens mij flink benadeeld zo omdat je niet echt lekker op snelheid kan komen
Goed gepresteerd weer, man!
Wie waren geplaatst? De eerste 3?
En hoeveel kwalificaties zijn er?
Die cleans zien er puik uit zeg. Dat je die 5de rep nog drukt na een half mislukte push is ook erg netjes.
Verder brütal as ever
Ook Frank hard gewerkt, trouwens! Goed bezig![]()
Erg sterk, clean je trouwens altijd op deze manier, zag het ook al op eerdere video's.
Congrats Gijs, netjes gedraaid man. Die laatste met bandenheffen had je ook zeker nog gepressed, jammer dat de tijd net om was.
Met farmers had het voor jou zeker veel verschil gemaakt met die topsnelheid die jij loopt.
En nu gaan kwalificeren. 1 mei ben ik ook bij om te supporten.
Ook props aan onze curlyhair die daar z'n longen uit z'n lijf staat te schreeuwen![]()
![]()
Heerlijke oefening toch. Die 10x80 vind ik nog het meest impressive
Yup, that's right! Ik zal er nog niet elke week bij zijn, want dat trek ik fysiek nog nietLeuk dat je er dan ook bij bent man, ik hoorde dat je het sterkste man virus nu ook te pakken hebt?
Maar ik ga wel vaker onderdelen meetrainen.