RcP
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 2m
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontzettend sterk weer Gijs, maarja dat is niets nieuws voor jou natuurlijk. Welke gymlifts hebben trouwens het meeste carryover naar stones ? Ik zat zelf eigenlijk een beetje te denken aan zerchersquats en een echte backEXTENSION (waarbij je dus extensie in de middenrug hebt) dus geen backRAISE wat 99% in de gym doet.
Abbo trouwens.
hey, jij bent volgensmij best sterk! Ik heb nog niet heel je log doorgelezen maar doe jij wel ooit iets aan sterkste man? Volgensmij kun je dat wel

Amen to that. Gewoon nu nog steeds monsterlijke spierpijn van de farmers zaterdag-Grote spierpijn na deadlifts en farmers in vooral traps.

-Ze waren klein
-Zwakke shrugs als ik ze al ooit deed.
-Ik drukte nooit verder op mijn traps met OH oefeningen maar ging liever incline staan.
-Vaak kleine verrekkingen en kramp in traps
-Grote spierpijn na deadlifts en farmers in vooral traps.

hey, jij bent volgensmij best sterk! Ik heb nog niet heel je log doorgelezen maar doe jij wel ooit iets aan sterkste man? Volgensmij kun je dat wel

Ontzettend sterk weer Gijs, maarja dat is niets nieuws voor jou natuurlijk. Welke gymlifts hebben trouwens het meeste carryover naar stones ? Ik zat zelf eigenlijk een beetje te denken aan zerchersquats en een echte backEXTENSION (waarbij je dus extensie in de middenrug hebt) dus geen backRAISE wat 99% in de gym doet.
Abbo trouwens.
Wat is dat nou Gijs, met "onder ontwikkelde" traps schaamteloos die gewichten tillen..?
Sterk hoor, denk dat ze snel bij gaan trekken.
10x10 chins in 15 minuten... okay.. ****...
btw, @ je trap improvement: misschien nog ergens wat meer volume gaan draaien op oly lifts? of doe je dat al, gezien ik je ook las snatchen pas?
p.s.: trap/hex-bar is ergens nice voor shrugs..
nice 1
Gaat goed Gijs!
Ben je er ook weer bij in Lopikkerwaard?