Fitness Seller

g-mens log

Shit is on!!
Nice train

hey, jij bent volgensmij best sterk! Ik heb nog niet heel je log doorgelezen maar doe jij wel ooit iets aan sterkste man? Volgensmij kun je dat wel

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.663
Ontzettend sterk weer Gijs, maarja dat is niets nieuws voor jou natuurlijk. Welke gymlifts hebben trouwens het meeste carryover naar stones ? Ik zat zelf eigenlijk een beetje te denken aan zerchersquats en een echte backEXTENSION (waarbij je dus extensie in de middenrug hebt) dus geen backRAISE wat 99% in de gym doet.

Abbo trouwens.

Safetybar goodmornings. Vorig jaar veel gedaan en toen trainde we nog nauwelijks stones (hadden alleen een 105 hier) stones werden er wel goed sterk op. De 2e oefening is frontsq voor het uit de hole komen. Een heel goede is ook de hyper tegen bands.

hey, jij bent volgensmij best sterk! Ik heb nog niet heel je log doorgelezen maar doe jij wel ooit iets aan sterkste man? Volgensmij kun je dat wel

:p

Oke duidelijk! Bedankt

alles voor de pomp ;)

op basis waarvan had je besloten dat je traps een zwak punt waren?
kan me er niet echt wat bij voorstellen nml :)

• #14.667
-Ze waren klein
-Zwakke shrugs als ik ze al ooit deed.
-Ik drukte nooit verder op mijn traps met OH oefeningen maar ging liever incline staan.
-Vaak kleine verrekkingen en kramp in traps
-Grote spierpijn na deadlifts en farmers in vooral traps.

Wat is dat nou Gijs, met "onder ontwikkelde" traps schaamteloos die gewichten tillen..????
Sterk hoor, denk dat ze snel bij gaan trekken.

-Ze waren klein
-Zwakke shrugs als ik ze al ooit deed.
-Ik drukte nooit verder op mijn traps met OH oefeningen maar ging liever incline staan.
-Vaak kleine verrekkingen en kramp in traps
-Grote spierpijn na deadlifts en farmers in vooral traps.

ok, duidelijk
missch moet ik dan ook eens gaan shruggen... laatste tijd continu vastzittende rechtertrap :o

10x10 chins in 15 minuten... okay.. ****...

btw, @ je trap improvement: misschien nog ergens wat meer volume gaan draaien op oly lifts? of doe je dat al, gezien ik je ook las snatchen pas?

p.s.: trap/hex-bar is ergens nice voor shrugs..

:roflol:

nice 1

Laatst bewerkt:
Gaat goed Gijs!

Ben je er ook weer bij in Lopikkerwaard?

Die Chins zijn ook zeer nice. 10x10 zie ik mezelf niet direct dien en zeker niet in 15min.

Ontzettend sterk weer Gijs, maarja dat is niets nieuws voor jou natuurlijk. Welke gymlifts hebben trouwens het meeste carryover naar stones ? Ik zat zelf eigenlijk een beetje te denken aan zerchersquats en een echte backEXTENSION (waarbij je dus extensie in de middenrug hebt) dus geen backRAISE wat 99% in de gym doet.

Abbo trouwens.

Extensie in de midden rug?

Je kan gewoon een back extensions app gebruiken. Start met een round back en aan het eind van de beweging eindig je moet een gestrekte rug.

Maar beter gewoon stones en deadliften en squatten

• #14.675
Wat is dat nou Gijs, met "onder ontwikkelde" traps schaamteloos die gewichten tillen..????
Sterk hoor, denk dat ze snel bij gaan trekken.

Ze zijn nu op behoorlijk niveau en gaan naar een nog veel beter niveau.

10x10 chins in 15 minuten... okay.. ****...

btw, @ je trap improvement: misschien nog ergens wat meer volume gaan draaien op oly lifts? of doe je dat al, gezien ik je ook las snatchen pas?

p.s.: trap/hex-bar is ergens nice voor shrugs..

:roflol:

nice 1

Ik doe redelijk wat volume nu aan:

-Deadlift
-Shrugs
-Snatch
-OH squat.
-OH presses

totaal lijkt me genoeg voor de traps.

Een hexbar lijkt me leuk maar 2 goed zware dumbbells shruggen is precies hetzelfde.

Gaat goed Gijs!

Ben je er ook weer bij in Lopikkerwaard?

Waarschijnlijk.

weer hard geknokt op die wedstrijd zie ik!
Goede zaak, ik hoop dat je er weer bij zit!

• #14.677
Thanks Wietse.

Vandaag LB met Frank en JW

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic fullsquat
Beltless
10x20
10x60
10x100
10x120
10x140
11x180 PR (beltless)
Belt om
5x200
2x220
Fx230 (op film)

Jammer de 230 zat er net niet meer in na voorgaande sets. Rechterknie irriteert weer moest flink opwarmen en pees ingetaped. Na de afgelopen weken geen echt zware SQ gedaan te hebben in verband met de events voelde mijn 200 vorige week superzwaar. Nu was het al stuk beter.

Oef 2 Safetybar goodmornings (beltless)
5x65
5x105
5x145
5x185
5x205 PR

Oef 3 Hacksquat (gew alleen schijven)
20x150
20x200 (PR?)

Dood.

Oef 4 45% hypers tegen average band
15xbw+b
12xbw+b
12xbw+b

Hams stierven af en klaar.

Lekker man die 11x180kg. Als je nu 2 reps minder had gedaan zat die 230 er gewoon in ;)

genoten

ook genoten :D

Terug
Naar boven