AndroidHealthClinic

g-mens log

t*ring wat een Frontsquat :D

Waarom zou je niks hebben aan squatcleans? Het gaat toch om de pull en niet om de recovery?

En je hebt het over Jerk + OH squat, jerk je dan snatch grip? Of OH squat je jerk grip? :P

Laatst bewerkt:
Flinke training Gijs.

Zou sweet zijn als je 150 kan OH Squatten binnenkort. :D

En hij blijft maar doorgaan he. Ongelooflijk hoe je die constante progressie blijft doorzetten.

Nice frontsquats, maar die zweed deed met 165 wel zo'n 5 sets he :p

"Goed hè Frank, heb even 2 dagen niet getraind na de wedstrijd." En vervolgens klatst meneer een dikke ME training ertegen aan... wanne baas!

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.908
Waarom zou je niks hebben aan squatcleans? Het gaat toch om de pull en niet om de recovery?

En je hebt het over Jerk + OH squat, jerk je dan snatch grip? Of OH squat je jerk grip? :P

Omdat sq cleans te lang duren als we axle op reps hebben. Een powerclean is het snelst en daarna een continental, de full squat clean duurt gewoon te lang.

Vraag 2: Ik heb het over dat de stang toch echt eerst naar OH positie zou moeten als ik hem uit het rek pak of niet dan? En als ik jerk met de stang vanuit mijn nek dan heb ik hem net voorbij de ringen beet ja.

En hij blijft maar doorgaan he. Ongelooflijk hoe je die constante progressie blijft doorzetten.

Is niet ongelofelijk maar gewoon een resultaat van hard trainen.

Nice frontsquats, maar die zweed deed met 165 wel zo'n 5 sets he :p

Kijk volgende keer dan maar 6 sets maken.

"Goed hè Frank, heb even 2 dagen niet getraind na de wedstrijd." En vervolgens klatst meneer een dikke ME training ertegen aan... wanne baas!

Ja maar wel verrot veel last van mijn trap links nu, zal wel van de stones komen?

Laatst bewerkt:
Ja maar wel verrot veel last van mijn trap links nu, zal wel van de stones komen?

Hoogstwaarschijnlijk wel ja. De 2x dat ik events heb gedaan heb ik ook last van een vastzittende trap gehad door de stones. Gelukkig was het steeds na een dag of 5 weg.

leg extensions gijs?

• #14.911
Ja Kevin.

Is niet ongelofelijk maar gewoon een resultaat van hard trainen.
Zeker, maar er zijn er niet zoveel die zo kort na keihard knallen gewoon weer hard er tegenaan kunnen gaan. Heb je dat herstel altijd al zo gehad, of is dat langzaamaan door de jaren heen gewoon zo robuust geworden?

Werkcapaciteit kun je ook opbouwen imo

Werkcapaciteit kun je ook opbouwen imo

Ja, ben ik ook van overtuigd. Maar Gijs is hier een mooie ervaringsdeskundige in, vandaar de vraag. Er zijn er weinig die 16 jaar constant hebben doorgetraind zonder pauzes of lange blessures. Ook vermoed ik dat het voor een heel groot deel genetisch is. Het is wel trainbaar, maar de een zal van nature al meer aankunnen dan een ander. Daarom ben ik benieuwd naar wat Gijs nog weet van zijn herstelvermogen in de beginnerstijd tot nu.

• #14.915
Altijd goed geweest Marc maar door training verder verbeterd.

die gijs is altijd zo uitgebreid in z'n antwoorden soms hè? :D

dyn007_original_555_800_pjpeg_2598557_12c6f42a7113339d289425a5f597aa55.jpg

Deze week wel nog maar weinig trainingen gezien hier!

• #14.920
Nog even mijn training zou het bijna vergeten. Het was een goede dag. Mijn wagentje kwam zonder problemen door de APK nog even en dan mag hij steeds 2 jaar apk.

Lekker geklust en een wheelbarrow gemaakt van een oude kruiwagen

En dus ook nog even getraind.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Chins
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw 5x12=PR

Oef 2 HS low rows (2 handen)
10x40
10x80
10x100
10x110
10x120
10x130
10x140

Oef 3 Lat pull down front breed
10x70
10x80
10x90 full bl
8x100

Oef 4 Cable rows
15x102
15x102
15x102

Oef 5 Cable gekruist voor voor achterkant
15x15
15x15
15x15

Oef 6 EZ curl
15x30
15x30

De normale pijntjes voor na zo'n zware wedstrijd dus prima training.

Afb000_1.jpg

Terug
Naar boven