XXL Nutrition

g-mens log

Ruige training Gijs, gratz met je log PR!

Zeker een sicke training, gefeliciteerd met je pr's man!

Massive training Gijs! Nogmaals congrats met je nieuwe locatie!

harde training op een harde locatie !! echt super !!!

Super training weer Gijs! Zieke log en flinke yoke ook! Jij gaat ook naar de 150 log dit jaar. Ik zelf ga voor de 140.

Heb trouwens nog iets grappigs: We hadden toch die 200kg duckwalk in de wedstrijd? Vannacht had ik gedroomd dat ik in jouw trainingslog een 270kg duckwalk zag staan over 12m. Ik neem aan dat ik dit dus echt gedroomd heb?

Nice als je over elkaars trainingslog begint te dromen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.947
Super training weer Gijs! Zieke log en flinke yoke ook! Jij gaat ook naar de 150 log dit jaar. Ik zelf ga voor de 140.

Heb trouwens nog iets grappigs: We hadden toch die 200kg duckwalk in de wedstrijd? Vannacht had ik gedroomd dat ik in jouw trainingslog een 270kg duckwalk zag staan over 12m. Ik neem aan dat ik dit dus echt gedroomd heb?

Oh ja vergeten op te schrijven...

:p

• #14.948
Vandaag eerst SQ toen UB

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Olympic fullsquat, medium intensity

10x90
10x130
10x150
Belt om
10x180

Netjes, had nog wat reps eruit kunnen peuren maar yoke en stones geven toch een bepaalde vermoeidheid mee en dit was precies goed zo, woe max effort LB.

Oef 2 Pushpress(jerk)
5x60
5x80
5x100
5x120
Riem om
4x130

Nice. Evenaring pr met 130, en dat na maar 1 dag rust na een harde eventtraining met sq vooraf. Express de vijfde niet geprobeerd had wellicht gegaan maar ik had wel weinig lucht.

Oef 3 HS low rows (2 armen)
10x100
10x120
10x140
10x160 (pr?)

Oef 4 Barbell shrugs (Eerst oppakken van onder de knie)
10x100
10x150
10x180
Straps
10x220
10x260
10x280 PR

Ha nice, traps beginnen een flink stuk sterker te worden. Gaat mijn OH naar een ander level brengen dit. Zaterdag al gezien op de boom wat sterkere traps doen.

Oef 5 Chins hammer grip
10xbw
8xbw
6xbw

Oef 6 Triceps push down
15x30
15x40
15x50

Heerlijke training, dit zijn de trainingen, mezelf niet laten verleiden om echt gek te doen maar toch behoorlijk kapot.

die barbell shrugs waren mooi om te zien: Supermanshirt aan, bending barbell....... !!!

goeie war-tactical training..en indd traps=win!

• #14.951
Tekeningen van Dennis voor de nieuwe vikingpress (en evt SQ) die op de yoke gemonteerd kan worden. Evt comments over de constructie?

Dennis alle lof alvast man dit ziet er al super uit!!

vikingpressRPBtechnischetekening.jpg

vikingpressRPBisometrischaanzicht.jpg

vikingpressRPBisometrischaanzichtonderkant.jpg

Oude Pushpress PR = 5×130?

Waarom zitten de steunbeugels niet gewoon in het verlengde van het frame? Moet er niet sowieso een staander bij trouwens (in hoogte verstelbaar ofcourse)? En als eventuele squat moet er dus ook nog een onderdeel komen met een 'stang' waar nu de handvaten zijn getekend. Verder erg nice! Met welk programma getekend btw?

Oh en goede training natuurlijk Gijs!

Laatst bewerkt:
gewichten alleen van zijkanten laden?

mooie workout op de "monday after". zijn die shrugs een beetje powershrug-achtig trouwens?

• #14.957
Nee joh stricter dan Roelly

haha - oke dan!

Laatst bewerkt:
Gijs die viking press ziet er nice uit alleen die lipjes die op je yoke rusten , moet daar niet een bout doorheen zodat die niet van de yoke afkan schieten. als je goed kijkt naar het plaatje van die viking press in adhdennis zijn log zie je dat ze dat daar ook hebben.

• #14.960
Gijs die viking press ziet er nice uit alleen die lipjes die op je yoke rusten , moet daar niet een bout doorheen zodat die niet van de yoke afkan schieten. als je goed kijkt naar het plaatje van die viking press in adhdennis zijn log zie je dat ze dat daar ook hebben.

Goed idee idd. Je zou het ook met bv een spanband kunnen doen of bands of iets dergelijks.

Terug
Naar boven