MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.241
Vandaag events @ RawPowerBaarn met Frank, mijn broertje, JW en de buurman.

Event 1 Prowler
50-60m x 20kg
50-60m x 40kg
50-60m x 60kg

Event 2 Logpress (admiraal)
10x52,5 strict
5x72,5
5x92,5
5x102,5
5x112,5
6x120 PR (met ruimte over)
2x130 3F (niet all out gegaan had er wel ingezeten maar wilde in gewone training niks forceren)
2x130
2x130 (3x2x130 PR)

Event 3 Stones
3x95 @ 181cm
3x110 @ 181cm PR
3x120 @ 181cm PR (uhuh ja BAM)
3x160 @ 130cm PR
2x150 @ 140cm PR

De tactiek blijft ongewijzigd, mezelf vermoorden zo vaak als kan op die stones.

Event 4 Tyreflip
8x380
8x380
8x380

Voelde sterker als vorige week

Event 5 Ropeclimbs
5x op en neer zonder benen te gebruiken. Shit blijft hard.

Event 6 Prowler
50-60m x 100kg
50-60m x 110kg PR

Brr heb de prowlerflu een beetje, zat echt te trillen in de auto. Monstertraining!

Laatst bewerkt:
Stones gaan wel goed vooruit. Vorige week deed je toch een paar singles met 120 op 1m81. Nu direct een triple knallen. Good stuff!

Ik had nergens last van!

Brute log. Met zoveel volume en dan nog 130 doen.

• #15.246
Oh gaat sowieso goed nu, gewoon veel doen does the trick bij mij.

Laatst bewerkt:
ja Gijs.. je bent onze maat vergeten!

• #15.249
Oeps.

Nette event training Gijs! Log is dik in orde (dit jaar 150 moet kunnen) en stones gaan ook steeds beter!

Vraagje: Jij doet de stones altijd zonder riem toch? Ooit met riem geprobeerd en zoja, wat is voor jou de reden om stones zonder riem te doen?

Nette event training Gijs! Log is dik in orde (dit jaar 150 moet kunnen) en stones gaan ook steeds beter!

Vraagje: Jij doet de stones altijd zonder riem toch? Ooit met riem geprobeerd en zoja, wat is voor jou de reden om stones zonder riem te doen?

Weet niet of dit het goede antwoord is maar ik zelf ervaar bij de stones dat de riem erg in de weg zit

Ik draag altijd riem met stones en hij heeft me nog niet in de weg gezeten maarja thats me, sterker nog als je hem relatief laag doet kan je de stone er ook een beetje op laten leunen.

• #15.253
Omdat ik relatief ver moest hyperextenden Ruben deed ik hem nooit om maar ik train nu met riem en ik moet zeggen dat ik hem nu goed leer gebruiken voor de zwaardere ballen. Kan langer doorstrainen. De volgende kwalificatie heb ik dus een riem om.

hey gefeliciteerd met je stones PRs gaat goed zo.
ben benieuwd naar lopik

Die ellebogen @cleans vorige pagina.. is gewoon harder op de grond stampen.. vliegen ellebogen gelijk omhoog... Ja het klinkt stom.. maar true story!

Heilige neuk wat een training!
Zometeen worden de Stones nog jou onderdeel. :eek:

Omdat ik relatief ver moest hyperextenden Ruben deed ik hem nooit om maar ik train nu met riem en ik moet zeggen dat ik hem nu goed leer gebruiken voor de zwaardere ballen. Kan langer doorstrainen. De volgende kwalificatie heb ik dus een riem om.

Met de zwaardere ballen kan de riem je zeker voordeel bieden. Probeer ook bij de gesp een lus te maken met de riem, dat kan soms helpen. Ik doe er wel altijd mijn rehbandgordel eronder om, dan heb je geen last van huid op je buik die tussen de stone en riem geplet wordt. ;)

• #15.258
uhuh ik heb nu een geweldige blauwe streep op mijn buik ja.

• #15.259
stonesplatformdeel2.jpg

wauw wat mooi !! degelijk en sterk ook ! very nice !!

Terug
Naar boven