- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik adviseer als vriend, coach en culinaire koker dat je toch wel wat gezonder en voedzamer moet gaan eten. Dit zal je slaap, prestaties en mentale staat alleen maar nóg meer ten goede laten komen.
(beetje als grap bedoeld, maar wel met een boodschap)
avondeten
- halve EHEC komkommer
- 2 tomaten
- 200 gram kip
- Halve pot geitenkaas met olijfolie
- noten
- Magnum
Zo denk ik nog even verderbouwen aan de grote hoogtes van het nieuwe platform
how tall are you private?
6 feet 2 sir
HOLY SHIT! I didn't know they stacked up shit that high!

Nou ik leg nu 3x120 @ 181 cm, dus 3x de beginbal van de finale op een hogere hoogte en 10kg meer dan op de voorronde dus ja kan wel zeggen dat het aardig gaat ja.
Heerlijk.Ik adviseer als vriend, coach en culinaire koker dat je toch wel wat gezonder en voedzamer moet gaan eten. Dit zal je slaap, prestaties en mentale staat alleen maar nóg meer ten goede laten komen.
(beetje als grap bedoeld, maar wel met een boodschap)
Ik denk dat ik zo nog maar eens een dubbele boterham gesmolten brie ga maken met honing en een magnum toe neem.
more quotes please!!!
---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------
Ik heb geruchten gehoord dat ze dit jaar beginnen met de 130 bal (op 1m80) en vervolgens, 140, 150, 160, 170 en de 180.
Ach ja waarom niet ik bedoel hier in Nederland moet dat allemaal kunnen natuurlijk, in Belgie gaat in de finale alles op 130cm en zelfs op de championsleague FIBO ging alles op 130cm. Ik bedoel waarom zou je van stones geen OH onderdeel maken het is niet dat men andere spieren gebruikt dan bedoeld dan en het is natuurlijk ook niet zo dat er gewonden vallen bij deze hoogtes dus ik zeg waarom gaan we niet naar 2 meter. Verder kunnen we natuurlijk ook de powerstairs verhogen van 41cm naar 45cm nu is het nog net te halen met een goede lordose in de onderrug en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Wellicht krijg je het blok wel 200x gelift maar daar draait de oefening niet om, nee, het gaat om die backbend gecombineerd met powershrug en calfraise zodat het blok net op die rand kan komen. Gelukkig heb ik ook nog nooit iemand van de powerstairs zien afdonderen.......... welnee stel je voor. Ook de yokes moeten vooral niet verstelbaar blijven. Squat is een prima oefening.
Zo en nu weer over naar de orde van de dag. Kon niet stilzitten net en dus terug naar de hal: De balk die ik voor de onderkant had gebruikt van het nieuwe platform kon ik nergens anders meer vinden in dat formaat. Het stuk dat ik nog over had was redelijk geinfecteerd door houtworm. Balk is echter zo dik dat niet veel uitmaakt maar toch mee naar huis genomen en behandeld met anti houtworm. Verder nog een lange balk van het dak gehaald maar bleek ook wel houtworm in te zitten verdorie. Toch volgende keer een stuk van de vliering eraf halen voor een goede balk zodat ik het af kan maken.