AndroidHealthClinic

g-mens log

Jammer dat je je niet heb geplaatst, maar goed gepresteerd weer!!!! Vooral op de stones heb je wat laten zien!!!!

Ah jammer zeg...

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.343
Vandaag wedstrijd midden NL

Event 1 logpress 110 1 minuut
3x en 2x bovenin niet kunnen stabiliseren. Spanning en ondergrond deden me de das om. Ver onder mijn kunnen, een aantal anderen deden 5 reps.

Event 2 Tireflip 360kg
26sec over de 8 flips op gras. Goede prestatie en een PR op gras. Nu er naar toe werken om er nog een sec of 2-3 af te schaven. Sommigen worden eng sterk hierop maar vangen hem op in de stuit. Ik heb daar toch angst voor, ik wil mijn biceps graag heel houden.

Event 3 Powerstairs 185 en 225
Alles omhoog in 26sec. Nog nooit zo makkelijk en een PR

Event 4 Deadlift 270 op reps in 90sec
Berend keurde de babyolie af op mijn benen. Moest eraf en toen deed hij er magnesium op haha. Stroef als ik weet niet wat. Geen haat naar Berend, vorige keer kon het wel maar toen was het blijkbaar gedoogbeleid omdat ik als laatste was. Alsnog 10 reps getrokken, 8 reps strict en 2 heel langzaam over de bovenbenen. Sterk en in principe nog nooit zo'n goede prestatie op DL gezet. Samen met Mo en Dennis die zich hierop oversteeg een gedeeld 1e plek.

Event 5 Stones
We kennen het ondertussen wel. 110/120 op 180cm / 130 op 168cm / 140 op 156cm / 150 op 144cm en 160 op 132cm

Alles erop wat in principe al een PR was met 130 als 2e bal en ook nog sneller dan ooit. Ging nog makkelijk moet ik zeggen. Een 170 erachteraan had mss ook nog wel gegaan.
Volgend jaar zal ik ze bang maken op stones!

Resultaat 3e overall. De emoties van Kelvin en Dennis waren ontroerend en ik feliciteer ze ook van harte. Jullie hebben he verdiend mannen!

Nu ben ik 1e reserve en we zullen het zien.

Alle jongens van RPB die er waren: Jullie waren geweldig, het doet me echt wat als ik zo'n support zie!

Jammer van die logpress. Daar had je in principe wel goed op kunnen scoren.
Was je vorig jaar ook niet reserve of had je je toen meteen in een wedstrijd geplaatst?

grafveld wast voor preses, en wat ben je ook een sick ass mofo, vooral op die stones, na elke stone ook lachen naar fokko he hahaha..maaaster..

mooi resultaat, jammer dat je niet geplaatst bent maar 1e reserve is bij dit soort wedstrijden natuurlijk een goed uitgangspunt (met alle respect naar de geplaatste atleten natuurlijk)

• #15.347
Jammer van die logpress. Daar had je in principe wel goed op kunnen scoren.
Was je vorig jaar ook niet reserve of had je je toen meteen in een wedstrijd geplaatst?

Toen ook wildcard gekregen idd. Ik ben mister 3e plaats. Maar volgend jaar gaan ze bang worden. Stones was mijn weakness maar nu niet meer.

Ik ben redelijk allround maar mijn zwakken plekken poets ik langzaam maar zeker weg. De voorronde met: axle/yoke/laadrace/farmers/stones moet nog eens komen en dan..............

balen van de log in het begin, maar verder echt wel een sterke wedstrijd gedraaid gijs. je hebt het publiek ook weer goed vermaakt. verder was het serieus echt super gaaf om te zien dat het harde werken z'n vruchten heeft afgeworpen en je alle stones er gewoon oplegde - vooral die big smile na elke stone! 1e reserve...naja dat is puur afwachten, maar met de vorderingen die je nu maakt ga jij je volgend jaar echt wel plaatsen via 1 vd 4 wedstrijden!

Was je wel geplaatst als de Log op niveau was?
En supernice dat jij zo snel al stones hebt kunnen bijwerken. Respect daarvoor!

• #15.350
Wrs wel ja, ik zat heel dicht op Dennis.

Toch een mooi resultaat Gijs, en leuk dat Kelvin zich nu ook eindelijk heeft geplaatst.

Top 3, netjes man! :)

balen van de log in het begin, maar verder echt wel een sterke wedstrijd gedraaid gijs. je hebt het publiek ook weer goed vermaakt. verder was het serieus echt super gaaf om te zien dat het harde werken z'n vruchten heeft afgeworpen en je alle stones er gewoon oplegde - vooral die big smile na elke stone! 1e reserve...naja dat is puur afwachten, maar met de vorderingen die je nu maakt ga jij je volgend jaar echt wel plaatsen via 1 vd 4 wedstrijden!
Dus dat

Nogmaals gefeliciteerd met deze brute prestatie en daarbij ook zwaar respect voor het feit dat je na de eerste 2 onderdelen als 5e geplaatste de moed niet hebt laten zakken maar keihard bent blijven doorbeuken om uiteindelijk alsnog als 3e te eindigen, bijna 2e. En nu maar hopen dat je het geluk hebt om als 1e reserve je alsnog te plaatsen voor de finale dit jaar!

Laatst bewerkt:
Jammer dat jij je niet direct geplaatst hebt Gijs! Maar ach dan is het eens een keer rustig in de atlketen tent ;) Nee zonder onzin, vind het jammer dat je er niet bij bent, Maar wie weet, volgens mij is er ieder jaar wel iemand die uit valt!
Wat betreft slechte ondergrond bij de presses, dan zal je het iets stricter moeten proberen. Dat heeft mij ook meerdere malen gestoort. Die wheelflip moet echt zwaarder, persoonlijk vind ik hem gewoon te licht in verhouding met andere onderdelen. Dan krijg je ook niet dat ie in de lucht op te vangen is. We gaan gewoon met z'n allen vooruit en dan kunnen sommige ondedelen daar op aangepast worden. Wel mooi van de stones. Dat moet een m,entale overwinning zijn. Nu gaat de lichte set er altijd op!

Toch netjes Gijs, nice :-)

haha stone practice surely payed off man. nice going... goeie wedstrijd gedraaid. congrats

Laatst bewerkt:
Heel sterke wedstrijd gedraaid en dat jij 3e wordt zegt wat over het niveau van tegenwoordig!

Super kerel!

Goed gevochten Gijs, stones zijn sterk verbeterd!

gijs bedankt voor je felicitatie, was een idd een goede wedstijd en heel close.
top en bedankt.

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 22:56 ----------

Dus dat

Nogmaals gefeliciteerd met deze brute prestatie en daarbij ook zwaar respect voor het feit dat je na de eerste 2 onderdelen als 5e geplaatste de moed niet hebt laten zakken maar keihard bent blijven doorbeuken om uiteindelijk alsnog als 3e te eindigen, bijna 2e. Klote grasveld bij de log,
Dat was pech en nu maar hopen dat je het geluk hebt om als 1e reserve je alsnog te plaatsen voor de finale dit jaar!

gras met de log hadden we allemaal last van.

Laatst bewerkt:
Kijk, zowat op elk onderdeel PR's gezet. En dan die stones, geweldig. Bij die 2e bal dacht ik: ok, nu komt zijn grootste vijand... Maar hoppa, with easy. Schitterend. Wat je in die korte tijd al met de stones hebt verbeterd vind ik echt bewonderingswaardig.
Wat wordt de volgende stap, het oefenen van de logpress op oneven ondergrond? ;)

Met de mogelijkheden die je nu hebt met RPB zie ik een mooie progressie in het verschiet.

Terug
Naar boven