XXL Nutrition

g-mens log

Heel goed gepresteerd Gijs, die wildcard wordt van jou!

aahh gijssie... heb genoten van je maatje. Je traint snoeihard en je problemen met het eten tijdens de wedstrijd is nu ook gewoon bijna weg, Imo is dat al een grote plus qua energie (zeker op t einde v.d. wedstrijd). Bij blijven schaven aan je weaknesses en misschien Marcel eens vragen of ze wat meer willen varieren in de kwali onderdelen en volgend jaar ga je ze bang maken!

Laatst bewerkt:
4x 3e (of 3x?) is imo knapper dan wat anderen haalden die zich wel plaatsten, maar helaas plaats je je daar niet mee.

Erg mooi gepresteerd weer, jammer dat nu ineens de log minder gaat maar ja 100% alles goed zie je ook bijna nooit.

Was super om te zien, Gijs. Je keiharde training op de stones heeft gewerkt. En dan dat psychologische spelletje rond de stenen: Nog beter dan Arnold in Pumping Iron!:cool:

Gijs, wellicht dat je een wildcard krijgt om toch mee te mogen doen aan de finale van de sterkste man van Nederland. Het is nl niet zeker of Jarno mee zal doen omdat hij net ontslagen is uit het ziekenhuis i.v.m operatie aan ontstoken alvleesklier.

Logpress dan maar weer in je tuin oefenen? Mooi resultaat neergezet Gijs, jammer dat het net niet genoeg was om je te kwalificeren.

Was toch een mooie wedstrijd maat! Gefeliciteerd :thumbs:

het was super om te zien dat je stone training gewerkt heeft ! machtig om te zien, wel ****ed up dat de log klote ging terwijl die in training ook top ging, verder wel weer een top prestatie om nog terug te komen ! Winners never quit

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.369
Dank je jongens en onthoud:

-Winnen en verliezen hoort bij topsport
-Net als spanning, pech en geluk
-De omstandigheden zijn altijd voor ieder gelijk
-De ware topsporter geeft nooit op en focused zich op het verbeteren van zijn zwakke plekken.

Wellicht doe ik mee wellicht niet, misschien wordt het rustig in de deelnemerstent, misschien ook niet, maar in een donkere schuur in Baarn train ik harder dan iedereen en volgend jaar ben ik er weer elke kwalificatie bij en iedereen weet dat ze niks cadeau krijgen.

-De ware topsporter geeft nooit op en focused zich op het verbeteren van zijn zwakke plekken.

Wellicht doe ik mee wellicht niet, misschien wordt het rustig in de deelnemerstent, misschien ook niet, maar in een donkere schuur in Baarn train ik harder dan iedereen en volgend jaar ben ik er weer elke kwalificatie bij en iedereen weet dat ze niks cadeau krijgen.

no homo, but I would like to frenchkiss you right now!

• #15.371
En die maffe gast met dat hardcore baardje is er ook bij dus iedereen is alvast dubbel gewaarschuwd!

Baas.

@ beuse003: Het was niks persoonlijks, maar als Gijs supporter beleef je het natuurlijk net iets anders. Heb de post ge-edit en bedankt g-men voor het relativeren ;)

een sterke 3e plaats gijs
gefeliciteerd

• #15.380
Oh yeah. Als je het slecht ziet is dat omdat het platform zwart is nu zodat ik er een mooie spreuk op kan zetten. Helemaal dicht aan de voorkant, alu hoekprofielen erop om de randen te beschermen. Verder zijn de blokken verstevigd voor de pushjerks en is er weer een flink stuk onkruid weg gehaald voor het gebouw in de aanloop naar de meet. Ook een paar flinke platen zwart gemaakt zodat we een paar motivational spreuken kunnen ophangen in RPB. Post je top drie beste motivational spreuk dan kan ik kiezen.

Op het platform komt te staan:

RawPowerBaarn

Winners never quit
Quitters never win

Andere mooie motivationals:

-Defeat and retreat are not in my words
-Who am I? I am a champion!
-No pain no gain
-I write my own praises
-Pain is only temporary, pride is forever
-Shut off your brain
-Somewhere out there a girl is warming up with your max