Spencer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je jongens en onthoud:
-Winnen en verliezen hoort bij topsport
-Net als spanning, pech en geluk
-De omstandigheden zijn altijd voor ieder gelijk
-De ware topsporter geeft nooit op en focused zich op het verbeteren van zijn zwakke plekken.
Wellicht doe ik mee wellicht niet, misschien wordt het rustig in de deelnemerstent, misschien ook niet, maar in een donkere schuur in Baarn train ik harder dan iedereen en volgend jaar ben ik er weer elke kwalificatie bij en iedereen weet dat ze niks cadeau krijgen.
no homo, but I would like to frenchkiss you right now!

En die maffe gast met dat hardcore baardje is er ook bij dus iedereen is alvast dubbel gewaarschuwd!

leg je moeder dan uit dat die baard hardcore is man

volgend jaar ben ik er weer elke kwalificatie bij en iedereen weet dat ze niks cadeau krijgen.

Baas.Dank je jongens en onthoud:
-Winnen en verliezen hoort bij topsport
-Net als spanning, pech en geluk
-De omstandigheden zijn altijd voor ieder gelijk
-De ware topsporter geeft nooit op en focused zich op het verbeteren van zijn zwakke plekken.
Wellicht doe ik mee wellicht niet, misschien wordt het rustig in de deelnemerstent, misschien ook niet, maar in een donkere schuur in Baarn train ik harder dan iedereen en volgend jaar ben ik er weer elke kwalificatie bij en iedereen weet dat ze niks cadeau krijgen.

Baas.
@ beuse003: Het was niks persoonlijks, maar als Gijs supporter beleef je het natuurlijk net iets anders. Heb de post ge-edit en bedankt g-men voor het relativeren![]()