Fitness Seller

g-mens log

jakkes wat een training weer, lekkere PRs :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Op je DL houd je je in voor zondag om dan vervolgens je benen helemaal gaar te trainen? Ik snap m niet, hahaha!

Deadlift is groter risico (dat is natuurlijk niet echt belangrijk)
Het herstel duurt bij deadlift bij mij heel lang (is belangrijker)
Na de deadlift kon ik mij niet meer beheersen zoals altijd en moesten die platen er gewoon weer bij gesmeten worden:D

succes zondag:):)

• #1.544
Thanks bro!

Deadlift is groter risico (dat is natuurlijk niet echt belangrijk)
Het herstel duurt bij deadlift bij mij heel lang (is belangrijker)
Na de deadlift kon ik mij niet meer beheersen zoals altijd en moesten die platen er gewoon weer bij gesmeten worden:D

Dat komt mij wel bekend voor. Ik kan me ook nooit inhouden, haha!

Vrijdag word je wakker en je kunt bijna de trap niet meer af en dan denk je oei,oei.
Maar zondag is alles weer OK!
Lekkere setjes squat weer.

• #1.548
Vanavond niet meer aan trainen toegekomen, dus morgenochtend (vrije dag) nog rug trainen. Geen biceps meer, lijkt me teveel van het goede voor zondag, rug op reps zou nog moeten kunnen denk ik.

Maandag voor 5 weken naar indonesie dus vandaar dat ik nog even perse wil trainen. Daar de eerste week (evt 2) in Bali, kun je waarschijnlijk prima trainen. Daarna week niks doen en lekker supercompenseren! (In Sulawesi) De tweede week in Sulawesi geen idee of er een sportschool is anders wordt het pistols, push ups, handstand push ups, chins, crunch side raises (weerstandsband), dips. Ook hierop kun je perfect trainen heb ik gemerkt. Bijv
Start workout met 1 hand push ups 4x8. Handstand push ups 12/10/8/8, close stance push ups (je bent een held als je nog 4x15 doet), Dips tussen stoelen 4x15, evt nog triceps push down vanaf het bed en voeten op stoel.
De hele push afdeling is aan gort;)
Laatste week weer terug naar Bali dus dan kan ik waarschijnlijk wel weer trainen.

veel plezier kerel ! maar eerst nog eens knallen zondag

• #1.550
Vandaag rug op herhalingen.

Oef 1 Pull ups
16xBW
12xBW
10xBW
8xBW

Oef 2 Lat pull down front
3x12x70

Oef 3 Row (machine)
4x12x80 (full bl)

Oef 4 Reverse pec deck
20x60
20x70
2x20x80

Nog even buik
25 reps crunch gevolgd door 50 broomstick twist
20 reps leg raise gevolgd door 15 reps schuine crunch (been op andere been)
25 reps crunch (op Zweedse bal) gevolgd door 20 reps oblique crunches
25 reps knee tucks gevolgd door 50 reps broomstick twist

20 minuten stretchen.

Netjes G.:thumb:

Alleen die pull ups moeten weighted he.:rolleyes:;)

LEZEN!

Hij trainde vandaag op herhalingen, om een lichte training te hebben, om zondag op de wedstrijd (Amsterdam dacht ik?) niet kapot te gaan.
Sucses zondag en ik wens je ook een fijne vakantie in Indonesië.
Op Bali zul je zeker een sportschool kunnen vinden.

• #1.553
Hehe thanks, de eerste al gevonden! We gaan bij aankomst meteen naar K*ta en daar zit Ade Rai Hammerhead Fitness center. Super groot met hammerstrength en al:D Het begin is dus gedekt.

Succes ! :) en leuke trainingen ^^

Als je op een PL wedstrijd goed wil doen, doe je er toch beter aan om de laatste training een soort 3x3 of 2x2 te doen, vrij zwaar, dan enkele dagen rust en dan knallen?

Of mag het BB doel niet lijden onder dat van de wedstrijd?

• #1.556
Is Strongman, en ben er denk ik best klaar voor. Heb er idd niet heel specifiek naartoe getraind aangezien de wedstrijd van 14 okt voorrrang heeft.

Succes morgen. Ik ben erg benieuwd, en ga natuurlijk kijken :D.

• #1.558
Had het idd gelezen net in Alex zijn log, leuk, hoop veel DBB-ers te ontmoeten.

Succes morgen kerel!!

Succes morgen man!

Terug
Naar boven