MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Andere wedstrijd 21 juli, Whaha laat me niet lachen man ,dan had je nu toch ook wel mee kunnen doen!

Eerst komt de YBF 14 Oktober, en zit te denken om Landsmeer dan maar de B wedstrijd een keer te doen, ik weet niet of het nog toegelaten wordt als ik nog eens een C doe.

Alex heb nu een half uur zitten k*tten met de camera van mijn schoonouders, het lukt niet vanwege een fout kabeltje, het komt dus jammer genoeg over 5 weken pas:mad:

G-men, nette wedstrijd gedraait.. ik moet eerlijk zeggen ik was erg onder de indruk van je fysiek.. good stuff :thumbs:

je red t in de B-klase ook wel!!

haha ik wil mezelf wat sparen voor die wedstrijd.. want t is bij mij in de buurt dus moek toch wat laten zien he!!

Leuk verslag g-men. Proficiat met je eerste stek.Die farmer walks foto is monsterlijk.

Mooie prestatie en toffe foto's! Kan me voorstellen dat je dit vaker gaat doen.

Van harte gefeliciteerd man! Hele goede prestaties op die onderdelen! Super!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.589
Na de wedstrijd even een shake met 50 gram whey en halve liter melk naar binnen getikt. Daarna barbeknoeien, Paar lapjes rund ofzo, biefstukje, wat kipfiletjes, 2 speklapjes, naambroodje of wat. Nu naar bed over 3,5 uur moet ik op weg naar schiphol:eek:

Gefeliciteerd met je eerste plaats G-men :) heeel mooi !

Good stuff, vooral die farmers :D

goed resultaat en toffe foto's man :thumbs:

congraz met eerste plaats G-men!

Gefeliciteerd met je eerste plaats, mooie foto's vooral van die farmerwalks! Fijne vakantie!

Andere wedstrijd 21 juli, Whaha laat me niet lachen man ,dan had je nu toch ook wel mee kunnen doen!

Eerst komt de YBF 14 Oktober, en zit te denken om Landsmeer dan maar de B wedstrijd een keer te doen, ik weet niet of het nog toegelaten wordt als ik nog eens een C doe.

Alex heb nu een half uur zitten k*tten met de camera van mijn schoonouders, het lukt niet vanwege een fout kabeltje, het komt dus jammer genoeg over 5 weken pas:mad:

Viking en ik doen ook mee in Landsmeer in de B, zou leuk zijn man!

4u9jkuw.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4ktl0lg.jpg

brute pics en congratz met 1ste plek g-men!

Vet die Alto op zijn kant rollen, zal met carnaval ook eens kijken tot hoever ik daarmee kom :D

Super resultaat g-men. Vette fysiek ook

Geweldige prestatie kerel! Vooral voor een eerste wedstrijd en dan ook nog ongetraind op onderdelen!! Super gewoon!! :thumbs:

Terug
Naar boven