XXL Nutrition

g-mens log

allright, we gaan wel gewoon ff bij de baarnse buurtsuper langs! tot dan! :D

sterke db presses G!

Zieke db presses, lol @ filmpje.:roflol:

Sorry voor de verkoudheid!!

Ik vind het trouwens bizar hoe je op zaterdag 5,5 kan trainen en nu weer zon training kan neerzetten. Heb je niet aan de lopende band pijntjes/spierpijn?:P

Ik vind het trouwens bizar hoe je op zaterdag 5,5 kan trainen en nu weer zon training kan neerzetten. Heb je niet aan de lopende band pijntjes/spierpijn?:P

Zoals inmiddels al vaak hier gepost door Gijs: Ja hij heeft altijd pijntjes her en der, maar daar heeft 'ie lak aan en traint er doorheen. Dus vaak zijn ze niet erg genoeg om echt een blessure te heten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.907
Pijn is een relatief begrip, ik noem het ongemak.

+1

Ja, DB Presses zijn de eerste keer altijd terug even wennen qua stabiliteit. Merkte dat ook (weliswaar met pak lichtere gewichten).

• #15.913
Hop net terug van de fysio @ FPA. Deed me minder pijn dus ik vroeg of hij nu net zoveel kracht zette. Meer volgens hem, vorige keer hield hij zich in, nu zat hij er volle bak in. Eerst in de heup waarbij spontaan mijn SI klikte. Duidelijk te merken dat het been al bijna weer goed is dus. Andere been ook even gedaan die stond wat extra strak omdat hij wat werk had overgenomen van rechts. En de elleboog gedaan dat kwam uit een aanhechting van de triceps voort. Volgende week nog 1x en dan denkt hij dat de problemen er wel zo'n beetje uit zijn. Topper die gast.

Dus jij was het toch die ik daar op de bank zag liggen toen ik de deur uit liep.. ik zat al te twijfelen..

• #15.915
homo zeg dan even gedag ofzo!

• #15.917
haha goed excuus.

Dat dacht ik..

Jij doet donderdag rond 17.00 uur zeker geen UB of wel?

Welke gewichten?

Terug
Naar boven