AndroidHealthClinic

g-mens log

Bazensteen dus.
Zelf jouw herstel training is achterlijk. Dik volume.

Nice gijs, ben echt benieuwd wanneer jij je toppunt gaat bereiken op het gebied van SM.

bahbah flink eind met die 400

Beest :eek:

Nice die stones Gijs, is dat met dat tandwiel wat ik je gegeven hebt?
Als die hard is kom ik die bal cker ff testen :)

smooth as a baby's bottom die yoke.

gijs, ga je toevallig deze week nog UB trainen @ FPA?

Wooooohoooooo nice stone :D ooit ben ik er ready voor :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.889
Nice die stones Gijs, is dat met dat tandwiel wat ik je gegeven hebt?
Als die hard is kom ik die bal cker ff testen :)

Ja man ik hoop dat ie goed wordt. Hij zit nu in de mal en theoretisch zou hij 175-180 moeten zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 01:42 ----------

Natuurlijk. Zin om eens mee te doen dan?

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 01:44 ----------

Trouwens die yoke hield ik me behoorlijk in vanwege mijn been dus niet echt smooth, over een week of 2-3 zal ik laten zien wat smooth is met 400 als ik weer echt zeker ben van mijn been;) We gaan ervoor om eind dit jaar 480 erop te hebben als is het maar voor 5 passen om Jarno's topgewicht te evenaren en ooit komt die 500 eraan!

Natuurlijk. Zin om eens mee te doen dan?

Trouwens die yoke hield ik me behoorlijk in vanwege mijn been dus niet echt smooth, over een week of 2-3 zal ik laten zien wat smooth is met 400 als ik weer echt zeker ben van mijn been;) We gaan ervoor om eind dit jaar 480 erop te hebben als is het maar voor 5 passen om Jarno's topgewicht te evenaren en ooit komt die 500 eraan!

ja, het hangt een beetje van de dag af dat je gaat... dit is men laatste week voor ik vertrek richting Munchen, Wenen & Boedapest dus heb nog wel wat dingen op de planning staan... maar het leek Chris & mij wel tof om eens mee te doen daar, ziet er toch altijd allemaal wel heel mooi uit!

je liep em zo gemakkelijk, zag er niet uit alsof je er moeite mee had ;) ben benieuwd als je been weer goed is!

• #15.891
Vanavond UB
Woensdag LB (RPB)
Donderdag UB of evt vrijdag als de events naar zo gaan deze week zoals velen vroegen.

Wat heeft je voorkeur?

zal het zo even met Chris overleggen, maar ik vermoed dat donderdag wel een optie is voor ons :D... vrijdag gaat em sowieso niet worden voor mij omdat ik zaterdagochtend weg ga. ill let you know mate!

donderdag zou kunnen voor ons, zou je voor morgenmiddag kunnen weten of dat het ook voor jou gaat worden? dan kan ik daar men training van morgen op baseren ;)

• #15.894
Dan is het donderdag. Geen probleem.

• #15.896
Training is probably gratis.

Wat komt jullie uit? Ook bij mij eten? Dan 18u bij mij. Anders bv 19.30 ofzo bij FPA..

Vandaag verkouden oh my god! Waarom waarom... maar ja 5,5 u trainen op za doet je weerstand natuurlijk geen goed. Fysiek stond wel weer wat voller. Maar nog niet helemaal vol.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Seated dumbbell press (schouders en bankje gewoon kaarsrecht)
20x12
20x12
10x20
10x30
6x40
5x46 PR 6f uit balans
3x50 4 met wat hulp PR
11x36

Nog wat onwennig als je niet zo vaak dumbbells doet. Schouders ook verre van herstelt van zaterdag maar toch aanpakken die slappe hap.

Oef 2 Incline smith press (gew zonder die stellage)
15x30
12x50
10x70
8x80

Oef 3 Pull ups brede greep
10xbw
10xbw
10xbw
10xbw

Oef 4 Dumbbell side raise
15x12
15x12
15x12

Schouder was heel stroef hierbij rechts, 3e set leek het een beetje los. Geen zware gew gebruikt dus.

Oef 5 Barbell shrugs
20x120
20x170
20x200

Straps gebruikt deze stang was poep!

Oef 6 HS low rows
15x50
12x70
12x90
12x110

Oef 7 Dumbbell hammer curl
10x22
10x22
10x22

Done, niet te gek gedaan en got my swell on.

Haha lekker die db presses. Sommige kunnen dat niet eens met de borst.:D

• #15.900
Dat zien we dan wel weer ouwe. Ik denk pasta! Altijd goed voor de bulk.

En adres is Hyacinthstraat 7.

Terug
Naar boven