AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Thanks mannen!

@Alex, stiekem wel natuurlijk;)

Nog wat lopen trainen in Rantepao. Training Benen gedaan. Alle schijven tot en met 1 kg die op de stang pasten, Stang zat vol was toen 125 kg. Iets van 10 setjes gedaan en de eerste paar met 20 reps om het gewicht goed te maken. Daarna nog wat pullthrougs tot het apparaat omhoog kwam ipv de gewichtkolom. Zo'n klote legextension aan het einde van een bankje en tegelijkertijd legcurl. Blabla etc. Moraal de sportscholen worden steeds verder back to basic. 2e dag rug gedaan. lat pulls, bb rows, db rows, cable rows, barbell curls.

In een andere plek zonder fitness push taining gedaan. 6sets handstand push ups. geloof 12 sets push ups met varieerende breedte met backpack op. Wat side raise met dubbel weerstandselastiek.

Daarna naar een eiland gegaan om volledig uit te rusten en natuurlijk ziek geworden daar:mad:

Nu zag ik in deze plaats weer een fitness, dus morgen de laatste restjes van de ziekte eruit trainen. Mijn lichaam wil blijkbaar geen volledige rust.

hehe nice!

Het is roeien met de riemen die je hebt, geld voor flitsende nieuwe apparatuur zullen ze daar echt niet overal hebben.
En de gyms zijn niet ingericht op reuzen van 90+kilo!

• #1.624
Jep en zo is. Vandaag dus een gym gezocht hier en viel niet tegen!
Best mooi eigenlijk. Natuurlijk elke kans op trainen beginnen met benen want dat is nauwelijks op de kamer te doen.

SMith squat (was geen rek of steunen)
iets van 10 sets gedaan waarvan de meeste 6 reps tot al het gewicht wat voor olympische diameter beschikbaar was. Was behoorlijk zwaar en zal totaal toch wel richting de 200 zijn gegaan schat ik. 10 man publiek die me aan het aanmoedigen waren, daarna even geposeerd en dat vonden ze super tof.

Oef 2 schuine legpress, 60% denk ik. Moest beginnen met de knieen bij m'n oren is best lastig. Hier weer alle schijven erop geflikkert tot er niks meer bij kon. Toen nog een Indonees erboven op. Nog 10 reps eruit geperst dus dacht doen 2 personen erop. De rugleuning gaf echter zo'n gekraak dat we het maar bij 1 hebben gehouden.

Oef 3 Leg extension weer einde van de bank maar nu een stevige versie. Iets van 5 sets tot 20x 50kg.

Oef 4 leg curl en hier 4x 15 met 40kg

Oef 5 calf raise gewicht is ? maar 4 sets waarvan de laatste 20x hele blok.

Nog even wat sets incline crunch.

Super om weer te trainen, morgen vroeg rug!

tot later het is bijna tijd voor weer een nasi met kip.

HAHA geweldig om te lezen ! Mijn vrouw wil nog altijd naar India, ik heb gezegd dat ze maar alleen moet want ik zie het niet zitten om iedere hoek van de straat 100 man om je heen te hebben staan en aan je zitten..... ben erg bescheiden :) (en bijna 2,00 m en blond)

He gijsie!! Leuk om te lezen hoe je daar nu traint!!! Als je terug bent kom ik snel naar amsterdam om te trainen!!! Ben al trouwens 3 kg spiermassa aangekomen!! Dus het trainen gaat hier ook lekker. 3/4 in de week!!

Gr Bart!!

Haha ja klopt!

Zoals je al had gezien Alex op sterkste man in Amsterdam, kan ik ook wel wat spiermassa gebruiken dus vandaar dat ik me ook heb aangemeld!!

Haha die foto's van jullie 2 waren toch bestwel grappig. Vooral die die jij als foto:D

• #1.631
Hehe hoi Bart:D

3kg tss, niet te snel gaan he, je blijft m'n kleine broertje:p

Gisteren Rug getraind, begonnen met deadliften, kleine diameter schijven dus de stang lag iets lager als normaal.
Na een reeks opwarmen kwam ik tot 3x260PR
Belachelijk eigenlijk na ziekte en gisteren benen maar goed.

Daarna wat lat pull down, cable row, bb curl, preacher curl en wat abs.

Vandaag of de bios in of trainen 1 van beide.

Ps, Stah dat moet je niet tegenhouden hoor. Maar India is niet mijn persoolijke favoriet. Echt veel armoede en het oude kastesysteem etc. Geef mij maar Thailand, Indonesie of Vietnam.

Ps, Stah dat moet je niet tegenhouden hoor. Maar India is niet mijn persoolijke favoriet. Echt veel armoede en het oude kastesysteem etc. Geef mij maar Thailand, Indonesie of Vietnam.

Ik vind het ook wel prettig om thuis eens alleen te zijn als de vrouw in India zit... HAHA, nee, echt dat India hoeft niet van mij.....ik houd van rust

Brutale deadlift, moet zeker 300 opleveren dit jaar als je weer terug bent!

3x260??? :eek:

3x260 dl :D dat is het echte werk!!!
respect

Mooie verhalen en erg gaaf dat je op die manier nog een PR weet te scoren ook.

Wow nice deadlift! En hij ligt nog lager dan normaal ook zeg je?

300 komt zo idd dichtbij! Straks haal je MS in :).

Hele dikke deadlift, en dat in een ver vreemd land.
India trekt mij ook niet echt in tegenstelling tot andere Aziatische landen, de steden in India schijnen tot de smerigste en luidruchtigste plekken in de wereld te behoren.

Geweldig dat je daar gewoon door blijft knallen!

3x260 deadlift is echt serious business. Voor een natural ben je echt bizar goed bezig. De 300 moet dit jaar idd haalbaar zijn voor jou. En moet je eens voorstellen, je hebt nog heel wat jaren te gaan om sterker te worden. Misschien dat je ooit nog eens de 400 van de grond lift! ;)

Zeer nette deadz G.:thumb:

De 300 komt idd dicht in de buurt voor je!!!!

Terug
Naar boven