Fitness Seller

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.042
Erg harde training Gijs.
Heb je al wat aan de foam gedaan van die GHR? Of nog niet wat deze reppers nog eens zo bruter maken? ;)

Dikke handdoek was genoeg.

500 kg gewicht op legpress :eek: harde training weer maat......
helaas kon ik niet trainen :mad::mad::mad:

Wat was er aan de hand dan want je was zo zeker van je zaak maandag?

Nette training! ziet er goed uit zeg!

Thanks

goodd damn.. I'm getting highly motivated hier!! Die trainingen van jou gaan snoeihard Gijs!! Erg nice man! Jij gaat komend jaar iedereen gek maken met de kwalificaties :D

Sjaak: I'm looking forward to!

• #16.044
haha, zie je overmorgen alweer mr. intensity ik heb het feit dat je mee leest gebruikt om Sjaak steeds even net wat verder over die grens te pushen;)

Blijft lekker gaan gijs, mooi ook lekker die stones erbij blijven combineren!

• #16.046
Jep en die 2e hoogte moet ik ook goed gaan aanpakken. Echter de 120 is te licht daarvoor en de grote diameter 130 weer qua diameter erg lastig. Om zo goed mogelijk in de buurt te komen van NL finale gewoon een kleine 130 en 140 maken.

Heb je eigenlijk die 180 steen al af?

als je die rotte 130 op hoogte krijgt lukt dat met een makkelijke 130 ook wel

• #16.049
I wish...:roflol:.

Als die 180kg stone klaar is kom ik langs om hem te testen.

• #16.052
Volgende week

Zaterdag of zondag?
Neem aan dat als die ready is dat je hem wel ff in de show je attributen tpoic zet :P

• #16.054
Vandaag wat laat op de sportschool moest mijn pietenpak passen, ben gevraagd door de AVRO om sterke piet te spelen.

Oef 1 Incline dumbbell press
20x12
20x12
10x20
10x30
6x40
6x50
8x60 (volgens mij PR)
20x40 PR

Oef 2 Shoulder press machine
10x50
10x50
10x50
10x50

Lastige beweging deze nieuwe machine. Ben ik niet echt gewend dat ik ergens geen full stack op kan.. Dacht doe wel 50 als opwarming maar daar bleef het mooi bij.

Oef 3 Lat pull down front
10x70
10x80
10x90
8x100 full bl

Oef 4 Reverse pec deck
20x40
15x60
12x80
20x100 PR full bl

Oef 5 Shrugs in de smith (gew alleen schijven)
10x80
10x130
10x150
10x180
25x130

Oef 6 Dumbbell hammer curl
10x20
10x20
10x20
10x20

Hierbij aanhechtingen elleboog nog totaal verrot en echt niet te dragen.

Prima training. Al veel gedaan deze week. Za events voor mij en mss zondag 20 sets SQ ofzo.

Laatst bewerkt:
Deze post is gewoon pure heldendom :roflol:
'Sterkste piet' en '20 sets sq ofzo' alsof het alledaags is ;)

Mooie training Gijs :D

insanity alom weer!
Maare wordt je nu ookal acteur?

goede training!

Ik heb alleen de vraag waarom zo veel herhalingen? ik train ook voor strong man maar mijn trainer adviseerde 5 herhalingen te doen. waarom doet u er meer? Zou het graag willen weten misschien moet ik dat dan ook maar gaan doen!

• #16.058
Don't know man ze vonden me wel lijken op een of andere bekende acteur. Ik ben gevraagd vanwege die andere film weer en zo zijn ze gaan zoeken en ik bleek ook leraar dus goed met kinderen.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 22:55 ----------

goede training!

Ik heb alleen de vraag waarom zo veel herhalingen? ik train ook voor strong man maar mijn trainer adviseerde 5 herhalingen te doen. waarom doet u er meer? Zou het graag willen weten misschien moet ik dat dan ook maar gaan doen!

Iedereen traint anders. Je moet ook niet zomaar een schema kopiëren van Ronnie Coleman als je bodybuilder bent.

De volgende factoren kun je meenemen in je overweging

1 Ik train al goed 17 jaar
2 Ik wissel elke training af. Gisteren deed ik een zwaar 3tje op SQ.
3 Alles heeft een doel. Sterkste man is niet alleen maar max kracht. Het is zo'n mooie sport omdat het alles verenigt, spierconditie, uithoudingsvermogen, de pure pijntolerantie.
4 Sterk worden kan op 3 manieren even kort samengevat: Explosiviteit vergroten / max kracht / spiermassa vergroten
Die spiermassa vergroten is het meest effectief in de 8-12 reps zone.
5 Ook niet geheel onbelangrijk ik ben een trainingsfanaat. Ik heb trainen nodig net als zuurstof.

en mijn uitgebreide schema (zoals ik het vaak doe)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/g-mens-ub-lb-schema-266995/

Laatst bewerkt:
Zieke incline:D.

Dank u wel! u heeft gelijk iedereen traint anders. Maar wilde gewoon weten vanwaar de vele herhalingen.

Bedankt voor u uitleg!

Terug
Naar boven