Fitness Seller

g-mens log

nice pr op de close grip, zonder veel te banken toch pr's zetten, en jammer van je auto man

Hehe shit hoor hem praten over die CGBP, gaat lekker gast!

Nice training tussen al die superdudes met handschoenen..I lol'd :D

Ik zou ook vreemd opkijken als iemand pullups doet met het zelfde gewicht dat je aan het benchen bent :p

Moest toch ook even lachen om die opmerking over jochies met handschoentjes en spaghetti armpjes :)
Sterke CGBP, en al zeker na 3sec. pauze telkens... damn
Seated dumbbell press ook lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.366
Pauze voelt bij mij beter voor de schouders. En de techniek wordt veel beter bij mij als ik een relatief langere pauze aanhoudt, ik moet dan goed focussen op de schouders stabiel houden. Als ik snel bench heb ik nog wel eens de neiging om mijn schouders niet helemaal goed in de bench te pinnen.

• #16.367
Vandaag events @ RawPowerBaarn, leuke club aanwezig.

Event 1 Hooggooien (nieuwe installatie=nice!)
3x1x3,5m met 21kg zak.
Zeer veel fails op de 3,75m met de 21kg zak, 2x lag de zak op de lat.
Verder met de 17,5kg zak.
Flink wat fails op de 3,75m
Daarna 3x1x3,75m PR
1x4m!! PR yeah buddy (die draag ik alvast op aan Wout Zijlstra)
Fx4,25m maar wel close.

Begint er op te lijken.

Event 2 50mm axle
1x100
1x100
1x100
1x120
1x130
2xFx135

Rechter onderarm gaf steken als een gek bij de clean, daarom geen overtuigende afzet.
Op de stijgerpijp 140 gedaan op deze massieve axle wel tevreden zo de 130, vorige keer failde ik de 130.

Event 3 Stones
5x160@132cm PR (op film) met de trumona pauperhars waar we tegenwoordig de trainingen mee doen. Met de goede hars gaat dit dadelijk vliegen! Zeer tevreden.
3x1x110@180cm
1x120@180cm

Leeg.

Event 4 Yoke (beltless)
2x15mx250kg
2x15mx300kg
1x15mx350kg
1x15mx370kg

Rustig gehouden was prima.

Event 5 Fat dumbbell press
5x55L en 3x55R
5x55L en 3x55R

Event 6 Prowler
15m 50kg hoog heen, laag terug
15m 50kg hoog heen, laag terug
15m 70kg hoog heen, laag terug
2x heen en weer 70kg, hoog en laag
2x heen en weer 100kg hoog en laag
3x heen en weer 120kg hoog en laag.

Lekker, complimenten voor BBosman die op zijn knieën de laatste keer terug deed! Je past mooi bij onze groep Bart.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 17:22 ----------

filmpjes komen vanzelf er zijn er zat gemaakt van het hooggooien en stones.

yeah buddy! mooie dag weer vandaag G. hooggooi-installatie is een mooie aanwinst voor RPB - het is echt een complete hal nu. filmpje van je stones-sessie gooi ik straks wel online

nog ontzettend bedankt voor het steeds verhogen van het gewicht op de prowler en het aantal runs verhogen - ben kapot man ;)

it's getting better and better! Echt wederom goed bezig !

Goed getraind Gijs, vooral impressive op de stone.
Wanneer ga je je nieuwe er eens op gooien?

en wanneer kom je de 205kg stone in raalte erop gooien

Zieke training Gijs :D

En thanks voor het compliment :D was echt goed kapot na die prowler =S

Epic die reactie na je PR op 4m, was buiten op de parkeerplaats te horen als of je er naast stond..leipe shit ouwe :D

die rug van je begint dalijk een eigen leven man , 5 x 160 met die kakka hash is wel hard mayne !!

erg mooi filmpje!! hard en impressive stones PR

Super op de stones Gijs! 5x160 is damn nice.

Vind je het btw fijn om zo diep te squatten met de stone in je lap? Ik deed dat in het begin ook en soms had ik dan moeite om omhoog te komen. Nu lap ik de stone en tegelijkertijd zet ik mijn benen dichter bij elkaar en sta ik in een half squat met de stone in m'n lap. Je hoeft dan maar een korter stuk omhoog te komen. Probeer het eens zou ik zeggen. En als het niet bevalt, dan blijf lekker bij je eigen techniek! ;)

Had ook niks anders van je verwacht op die lijpe muziek, tros banane shit jonguh!! :D

• #16.379
Thanks mannen. Net verjaardag van een vriend van me. 45min op de mountainbike heen de pomp in mijn benen van de prowler er nog goed in. Terug gewoon op het grote blad in een klein half uur terug gesnoeid, conditie niks op aan te merken. Wel meteen weer een flinke bak voer voor me nu want ik weet hoe mijn lichaam reageert op dit soort gein. Voor ik weet sta ik in wedstrijdshape.

omg wat een k*tmuziek bij dat stone filmpje, hoosgte tijd dat ik daar maar weer eens langs kom en wat fatsoenlijks brand voor je. trainen op little Wayne is echt katabool

edit: subtiele aanpassing. lol.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven