MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.341
Thanks JW en toch fijn te zien dat ze beide onder par waren. Mss volgende keer bar wat hoger leggen en dan eens checken hoe het voelt.

• #16.342
k*t! mijn auto begon te rommelen en toen was het over. Hele blok vastgeslagen. Dadelijk stuk uit elkaar halen en zien of het echt einde verhaal is voor de motor.

Dat zuigt.

Ai, dat is minder .. hoeveel km zit er al op dat blok?

• #16.345
Ja echt bizar. Was koffie aan het drinken bij FPA, ik zeg tegen Marc: "Hey nieuwe auto?" Hij: "Ja, wanneer ga jij upgraden?" Ik zeg: "Nooit, deze rijdt lekker". En nog geen 50m verder zegt ie Bam.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 14:04 ----------

Ai, dat is minder .. hoeveel km zit er al op dat blok?

350.000 is niet veel voor een golf diesel

Reviseren die handel, rijd verder goedkoop toch? Heb je verder nog wel vervoer dan?

• #16.347
Nee dat is het probleem. Als het echt over is met het blok komt er een turboblokje in.

• #16.349
jij snapt mijn gevoelens op dit moment

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes he ;)

succes met die TURBO, k*t!

oeps k*t man !!! altijd k*t als je auto overlijdt........heb ik ook eens gehad

Laatst bewerkt:
  • #16.354
haha thanks Arjan.

Vandaag trainen @ budofit, de lokale sportschool van Baarn.
Ik was een attractie. Veel moeten uitleggen. Verder wel gezellig. Prima voor een keer als de auto weer eens kapot is. 200m van mijn eigen RawPowerBaarn haha.

Oef 1 Seated dumbbell press (rechtop)
20x12
20x12
10x20
10x30
16x40 PR (en zwaarder was er niet)

Oef 2 Pull ups
10xbw
10xbw+20 PR
7xbw+30 PR
5xbw+35 PR
3xbw+40 PR
12xbw

Damn ging goed, nu de schouder beter voelt gaan pull ups ook fijn. Chins hebben me altijd veel beter gelegen maar dit komt aardig in de buurt nu van mijn chinpower.

Paar jonge jongens met handschoentjes en spaghetti armen op de bench konden het geloof ik niet helemaal geloven..

Oef 3 Close grip benchpress (paused is elke pause 2-3 sec)
10x100
6x120
3x140 Paused
3x150 Paused (Pjotr zou zeggen raketjes)
2x160 Paused (pr of evenaring pr en easy, 3 zou zijn gegaan)
1x165 Paused PR

Nice, tot en met de 160 was het vliegen. De 165 was ineens zwaar maar ging wel mooi.
En nu vooral een periode weer niet benchen. Ik weet niet waarom maar ik had er nu even zin in. 180 normale grip is ergens binnen bereik nu en ik werk er lekker naar toe met dumbbell presses en schouderoefeningen tot ik ergens 190 kan doen zodat 180 makkelijk is. Op die manier blijft mijn schouder zoals ie nu is, namelijk lekker soepel.

Oef 4 Cable rows
10x100
10x134
10x134 (full bl)
10x139 (full bl + paar van die aanhangsels)

Oef 5 Machine shoulder press (boom grip)
10x50
10x72 geloof ik
10x nog iets
12x100 full bl

Oef 6 Lat pull down (strict) en breed
15x72
15x72
15x72

Oef 7 Russian twist
25x
25x
25x
25x

Oef 8 Leg raises
15x
15x
15x
15x

Prima training

mooie training weer en die raketjes blijven lekker he :D

ja als je zo naar een mooie bench kan komen waarom niet ieder lichaam is anders, en je kent je eigen het beste.

dikke training en dikke PR's !

Zieke training Gijs! ziet er goed uit!

• #16.359
nee is niet ziek dit. UB is zelden een zieke training Roderick. Benen en events die hebben de potentie om echt ziek te maken.

nee is niet ziek dit. UB is zelden een zieke training Roderick. Benen en events die hebben de potentie om echt ziek te maken.

Oke daar heeft u gelijk in. met benen ga ik ook altijd helemaal kapot dat ik de trap af val.

Maar ik vind het een zeer goede training! hopelijk kom ik ook zo ver!

Terug
Naar boven