- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoorde ik je zaterdag niet zeggen "Niemand krijgt mij ooit nog op een bench!!"
haha , dikke training baas!Hoorde ik je zaterdag niet zeggen "Niemand krijgt mij ooit nog op een bench!!"haha , dikke training baas!
Hoorde ik je zaterdag niet zeggen "Niemand krijgt mij ooit nog op een bench!!"haha , dikke training baas!

Zei ik dat zo?...
Ik zal het in ieder geval niet meer als vast onderdeel van mijn training doen nee.

hey waarom niet geen powerlifting voor jou.
Dus volledige focus op strongman, enne niks mis met bench hoor![]()
Ik heb niet de indruk dat ik ook echt hoef te benchen om sterk in de bench te worden. Wellicht dat het met een suit anders is. Ik denk ook dat suited bench vriendelijker is voor mijn schouder. Eigenlijk voel ik mezelf sterker dan ooit (ook toen ik even met Frank die CGBP deed op bench) terwijl ik juist heel lang niet meer gebenched had. Gijs door jou op****en van jezelf en door mede RPB'ers gebruik jij vast geen pre workout als in No-producten?
Ooit wel geprobeerd?
Jawel Pjotr ik ga zeker pl wedstrijden doenIk heb niet de indruk dat ik ook echt hoef te benchen om sterk in de bench te worden. Wellicht dat het met een suit anders is. Ik denk ook dat suited bench vriendelijker is voor mijn schouder. Eigenlijk voel ik mezelf sterker dan ooit (ook toen ik even met Frank die CGBP deed op bench) terwijl ik juist heel lang niet meer gebenched had.
Bench blijft hoe dan ook altijd mijn schouders irriteren en het is ook de enige oefening die dit doet, ik kan dan wel koppig blijven benchen of ik kan dat gewoon erkennen en andere oefeningen pakken. Bv dumbbell presses of incline bench zijn wel oke.
Okay dan mooi zo, jammer van het benchen dan dat je er last van krijgt.
maar je hebt al andere bench oefeningen zie ik, dus dan komt het wel goed. Ben wel benieuwd wat er uitkomt je eerset pl wedstrijd volledig suited.

noob-vraag misschien, maar wat bedoel je met (LB) en (MB)?
oke, tnx. hahalosse banden en medium banden. Als ik zet strakke banden dan is het als ik moet huilen bv met Pjotr.

Jawel maar het is niet all out, ik moet echt wennen aan suit. Vorige keer met die 285 had ik na een aantal x papendal pas ineens een goed gevoel met suit. Nu was het weer onwennig en toch nog 2x260. Daarbij vind ik nog steeds dat low bar een beetje vreemd.