MuscleMeat

g-mens log

Nice training en wat een volume!

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.324
  • #16.326
hey waarom niet geen powerlifting voor jou.
Dus volledige focus op strongman, enne niks mis met bench hoor :):)

Jawel Pjotr ik ga zeker pl wedstrijden doen;) Ik heb niet de indruk dat ik ook echt hoef te benchen om sterk in de bench te worden. Wellicht dat het met een suit anders is. Ik denk ook dat suited bench vriendelijker is voor mijn schouder. Eigenlijk voel ik mezelf sterker dan ooit (ook toen ik even met Frank die CGBP deed op bench) terwijl ik juist heel lang niet meer gebenched had.

Bench blijft hoe dan ook altijd mijn schouders irriteren en het is ook de enige oefening die dit doet, ik kan dan wel koppig blijven benchen of ik kan dat gewoon erkennen en andere oefeningen pakken. Bv dumbbell presses of incline bench zijn wel oke.

Gijs door jou op****en van jezelf en door mede RPB'ers gebruik jij vast geen pre workout als in No-producten?
Ooit wel geprobeerd?

• #16.328
Gijs door jou op****en van jezelf en door mede RPB'ers gebruik jij vast geen pre workout als in No-producten?
Ooit wel geprobeerd?

Ja wel eens geprobeerd hoor. No xplode. Wel eens heel goede trainingen op gehad maar te vaak ook dat ik me helemaal vreemd voelde. Dus maar heel even gedaan.

Ik heb nu een potje pure caffeine pillen staan. Daar neem ik er wel eens 1 van en dan voel ik me echt erg alert. Dat is wel prettig moet ik zeggen.

Jawel Pjotr ik ga zeker pl wedstrijden doen;) Ik heb niet de indruk dat ik ook echt hoef te benchen om sterk in de bench te worden. Wellicht dat het met een suit anders is. Ik denk ook dat suited bench vriendelijker is voor mijn schouder. Eigenlijk voel ik mezelf sterker dan ooit (ook toen ik even met Frank die CGBP deed op bench) terwijl ik juist heel lang niet meer gebenched had.

Bench blijft hoe dan ook altijd mijn schouders irriteren en het is ook de enige oefening die dit doet, ik kan dan wel koppig blijven benchen of ik kan dat gewoon erkennen en andere oefeningen pakken. Bv dumbbell presses of incline bench zijn wel oke.

Okay dan mooi zo, jammer van het benchen dan dat je er last van krijgt.

maar je hebt al andere bench oefeningen zie ik, dus dan komt het wel goed. Ben wel benieuwd wat er uitkomt je eerset pl wedstrijd volledig suited.

Okay dan mooi zo, jammer van het benchen dan dat je er last van krijgt.

maar je hebt al andere bench oefeningen zie ik, dus dan komt het wel goed. Ben wel benieuwd wat er uitkomt je eerset pl wedstrijd volledig suited.

Misschien dat je dan eindelijk van iemand op het forum concurrentie krijgt? ;)

• #16.331
Vandaag @ RPB met Jaimy en JW

Oef 1 PL squat (low bar, semi wide stance)
10x20
10x20
3x50
3x90
3x130
3x170
3x190
Half suit (geen kniebanden)
1x200
Suit (geen kniebanden)
1x220
Suit + kniebanden (LB)
3x240 (2 reps par, 1 rep onder par)
Suit + kniebanden (MB)
2x260 (gefilmd en beide reps goed) weet niet of JW het kan posten was op zijn oude tel.

Is op zich een pr, wel tevreden. 2x270 zou ook wel zijn gegaan denk ik maar het was al erg lang geleden dat ik een low bar SQ had gedaan en de benen vonden het niet moeilijk maar de beweging was nog onwennig. Suit is ook nog te lang.

Oef 2 Front SQ
Beltless
3x50
3x90
3x110
3x130
Belt om
3x150
Fx170 WTF!
1x170 oke dan, verder was het blijkbaar niet mijn frontsq dag vandaag.... knie irriteerde me ook met deze beweging.

Oef 3 45% legpress (gew alleen schijven)
15x200
15x250
15x300
15x350

Vermoeiend qua reps.

Oef 4 Glute ham raise
10xbw
10xbw
10xbw (3x10xbw=pr)

Rechter ham was nog niet vol hersteld, mss moet ik hem meer rust gunnen hij is nog zwakker dan links. Desalniettemin wel goed.

Oef 5 Supersets Goodmornings en calf raises op de vikingpress
10x50 - 15x100
10x50 - 15x120
10x50 - 15x150

Klaar trillende beentjes. Oke training.

noob-vraag misschien, maar wat bedoel je met (LB) en (MB)?

gefeliciteerd met je pr gaat lekker dus

• #16.334
losse banden en medium banden. Als ik zet strakke banden dan is het als ik moet huilen bv met Pjotr.

• #16.336
gefeliciteerd met je pr gaat lekker dus

Jawel maar het is niet all out, ik moet echt wennen aan suit. Vorige keer met die 285 had ik na een aantal x papendal pas ineens een goed gevoel met suit. Nu was het weer onwennig en toch nog 2x260. Daarbij vind ik nog steeds dat low bar een beetje vreemd.

Jawel maar het is niet all out, ik moet echt wennen aan suit. Vorige keer met die 285 had ik na een aantal x papendal pas ineens een goed gevoel met suit. Nu was het weer onwennig en toch nog 2x260. Daarbij vind ik nog steeds dat low bar een beetje vreemd.

ja maar wist je dat sommige powerlifters gewoon de stang wat hoger leggen zie je ook bets veel bij een aantal noren, je moet de baan kiezen die jou het beste bevalt. Dus dat zou je ook eens kunnen proberen

toch dikke squats Gijs!

Terug
Naar boven