Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, lach me altijd kapot om strongman voedingsschema's
250ml dubbelfris
Lekker blijven door knallen beest!

En toch is G-men's shape beter dan 98% van de posers in het BB gedeelte.Kun je nagaan hoeveel van die fancy shit overbodig is![]()
hehe, gijs is wel een geval apart hoor.. dat is echt genen (en natuurlijk de extreme drang om constant te bewegen). Als ik zo zou vreten, zou zelfs Savickas zeggen; "also also also"

Thanks g-men haha, veel suikers en zo op het oog slechte dingen, ook zo voor het slapen gaan, wat is de gedachte hierachter en hoe behoudt jij je sixpack![]()
Hahaha, lach me altijd kapot om strongman voedingsschema's
250ml dubbelfris
Lekker blijven door knallen beest!
Strongman doet gekke dingen met een mens. Toen ik nog aan zo'n gay splitschema deed kwam ik nooit fatsoenlijk over de 82kg heen, met 5000kcals per dag. Nu eet ik minder en ben ik 11kg zwaarder en nog steeds gainende :') Al die 'uitgebalanceerde' eetschema's zijn overrated. Begin steeds meer te geloven dat de trainingsprikkel belangrijker is dan eten. Voor mij althans.
Strongman doet gekke dingen met een mens. Toen ik nog aan zo'n gay splitschema deed kwam ik nooit fatsoenlijk over de 82kg heen, met 5000kcals per dag. Nu eet ik minder en ben ik 11kg zwaarder en nog steeds gainende :') Al die 'uitgebalanceerde' eetschema's zijn overrated. Begin steeds meer te geloven dat de trainingsprikkel belangrijker is dan eten. Voor mij althans.
Zo zwart-wit is de wereld niet.Dat is gewoon niet mogelijk, een trainingschema opzichzelf staand maakt je niet zwaarder of lichter hoe gay een split ook is.
Dat is gewoon niet mogelijk, een trainingschema opzichzelf staand maakt je niet zwaarder of lichter hoe gay een split ook is.