XXL Nutrition

g-mens log

Hahaha, lach me altijd kapot om strongman voedingsschema's

250ml dubbelfris :roflol:
Lekker blijven door knallen beest!

He niet trollen om dubbelfris he!! Kijk eens hoe slank en sexy ik bennnnnnnnn!!! whaha

Troll niet, maar vind het gewoon super grappig om in een voedingsschema frisdrank en eierkoeken te zien staan :p

Ik heb ook veel DubbelFrisss gedronken laatste maanden.. Maar dat komt omdat ik een baan bij FrieslandCampina had. Ben blij dat die troep eindelijk op is :D. (Zelfde fabrikant als chocomel trouwens, dat was dan wel weer het voordeel :))

En toch is G-men's shape beter dan 98% van de posers in het BB gedeelte.Kun je nagaan hoeveel van die fancy shit overbodig is :D

hehe, gijs is wel een geval apart hoor.. dat is echt genen (en natuurlijk de extreme drang om constant te bewegen). Als ik zo zou vreten, zou zelfs Savickas zeggen; "also also also"

En toch is G-men's shape beter dan 98% van de posers in het BB gedeelte.Kun je nagaan hoeveel van die fancy shit overbodig is :D

Kijk wat gijs op een dag doet. Trainingen met zeer hoog volume en intensiteit, daarnaast conditiewerk en gymdocent, lijkt me dat je je calorieën hard nodig hebt dan.

hehe, gijs is wel een geval apart hoor.. dat is echt genen (en natuurlijk de extreme drang om constant te bewegen). Als ik zo zou vreten, zou zelfs Savickas zeggen; "also also also"

:roflol:

Strongman doet gekke dingen met een mens. Toen ik nog aan zo'n gay splitschema deed kwam ik nooit fatsoenlijk over de 82kg heen, met 5000kcals per dag. Nu eet ik minder en ben ik 11kg zwaarder en nog steeds gainende :') Al die 'uitgebalanceerde' eetschema's zijn overrated. Begin steeds meer te geloven dat de trainingsprikkel belangrijker is dan eten. Voor mij althans.

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.569
Thanks g-men haha, veel suikers en zo op het oog slechte dingen, ook zo voor het slapen gaan, wat is de gedachte hierachter en hoe behoudt jij je sixpack :p

De gedachte is kcals

Lachen is goed voor een mens, wellicht helpt het je cortisol verlagen en dan word je nog eens sterk.

Strongman doet gekke dingen met een mens. Toen ik nog aan zo'n gay splitschema deed kwam ik nooit fatsoenlijk over de 82kg heen, met 5000kcals per dag. Nu eet ik minder en ben ik 11kg zwaarder en nog steeds gainende :') Al die 'uitgebalanceerde' eetschema's zijn overrated. Begin steeds meer te geloven dat de trainingsprikkel belangrijker is dan eten. Voor mij althans.

Jep teveel uitbalanceren is overrated. Genoeg kcals en genoeg proteine, koolhydraten bepaal je aan de hand of je genoeg energie hebt voor de trainingen en vet bij de spiegel. Verder moet je jezelf gewoon slopen in de gym. Of je nu 3 of 4 zoete aardappelen op je bord schept is een stuk minder belangrijk dan die paar laatste reps op SQ die door die pijnbarriere heen gaan.

In ieder geval vandaag UB

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 MP
5x60
3x80
4x105 PR

Geen bijzonder pr maar toch prettig te weten dat de mp langzaam mee gaat met de dumbbell presses.

Oef 2 Speed mp (2 mini banden eraan)
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Oef 3 Hammer strength iso wide grip pull down
15x80
12x120
10x140
8x160
6x180
6x200 PR

Eens de machine omgewisseld met chins. Goed voor de afwisseling.

Oef 4 Smith machine shoulder press (front) (gew alleen schijven)
15x50
12x70 PR
10x80 PR
6x90 PR

Oef 5 Hammer grip chins (close grip)
12xbw
10xbw
6xbw
6xbw
5xbw

Damn die liep hard leeg zeg.

Oef 6 Parallel bar dips
10xbw
15xbw+30
12xbw+30
10xbw+30
10xbw+30

30kg was het keuzegewicht van de dag. Voelde prima.

Oef 7 Cable rows
15x100 full bl
15x100
15x100
15x100 hier ben ik een paar keer gestorven.....

Oef 8 One arm seated dumbbell extension
15x10
12x14
10x18 PR
6x20 PR

Nooit sterk in geweest maar mss wordt het wel wat. Verder wel goed strikt.

Oef 9 Dumbbell kickback
15x6
15x6
15x6

Alles door zonder rust is huge pump waar Sjaak puntje aan kan zuigen!!

aardig wat PR's deze training gijs! goed bezig

hahahha - lekkere pomp kan ik me voorstellen. lekker getraind gozer - mooie variatie ook!

haha kickbacks? Ouwe pompert!

2kg lichter, dikke conditietrainingen en db kickbacks... Volgens mij wil iemand stiekem terug het podium op :shake:

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.574
Welnee ik heb deze oefening even herontdekt sinds ik hem in een video zag van ik geloof Ryan Kennely. Ik heb hem altijd als overbodig gezien en onzinnig maar zoals ik ook altijd aangeef in principe zijn alle oefeningen waardevol dus waarom deze niet?

Hij voelt naar het eind van de training zeer goed moet ik zeggen. En die 2kg zijn er alweer aan.

Dat is gewoon niet mogelijk, een trainingschema opzichzelf staand maakt je niet zwaarder of lichter hoe gay een split ook is.

Als je maar genoeg eet word je zonder training ook zwaarder

Ik zag je net bij een voorstukje van SmvN je guns showen :P nice man!

had je wel tickets gekocht?

Terug
Naar boven