Fitness Seller

g-mens log

goede sessie G. hooggooien is echt een kwestie van veel doen volgens mij heh...ik heb er ook alweer zin in :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.542
Vandaag powertraining for fighters bij FPA.

-500 ropejumps, 250/150/100 (was makkelijk deze keer)
-Boxjumps, 10xnormaal, 5xhoog, 3xgoed hoog, 3xsnoeihoog (waarvan 2goed en 1 schraap) maar ja waren er maar 2 die het aandurfden, sowieso hoger dan ik ooit gedaan heb.
-Deadlift 1min, 6x170/3x200/2x250 toen was de minuut om.
-Lunges met knie op stootkussen 4,5 baan van meter of 15 in 1min. PR.
-Farmerslopen 60kg dumbbell per hand 75m in 1minuut, 4turns.
-Step ups met zandzak 35kg, 26x 1minuut.
-balanceball SQ 60kg 20x 1minuut
-buikspieren 3 oefeningen.

Ging prima, iets lager tempo dan vorige keer deze les maar heb al meer lucht. Volgende keer eens 1000 ropejumps doen ofzo.

Nice, waar dienen deze trainingen voor? Conditioning?

Nu weer flink vreten:D.

• #16.544
Idd conditioning en lol hebben.

Voor de nabije toekomst mocht Gijs zijn mattie Mo volgen in MMA ( grapje hoor Gijs ). Nette training met farmers in het programma. Gijs ff vraagje. Gisteren op tv had je veel moeite met de wheel flip van 420 kg. Wellicht toch weer in je training meepakken volgende week. Als je een wheel flip kunt regelen van 500 kg ( die van de clip op utube van Vikingpower ) dan kom ik bij je trainen in Baarn als je dat goed vind natuurlijk. Ben bereid financieel wat bij te dragen als je zo'n band kan regelen en ze er geld voor vragen.

• #16.546
Iedereen is welkom bij RawPowerBaarn. Ben dan wel benieuwd wie je bent als je pas komt als ik een 500 tire heb. Maar ik wil zelf nog graag een 400+ tire hebben. En idd die band van de finale is niet mals. 2 jaar terug had ik nog moeite met die band zonder de platen erin (380kg) naar mijn weten was ie nu 430 maar goed. Het kantelpunt is erg lastig voor kleine mannen je zag het bij Fouad ook. Maar geen excuus ik moet er gewoon sterker op worden. In mijn gedachte zat ik te spelen om eens te proberen de band buiten mijn voeten vast te pakken, ik moet lager starten dan maar de band komt hoger door zijn kantelpunt. Wellicht goed met mijn lengte als ik die techniek ook onder de knie krijg voor zeer zware tires.

Ik ga sowieso nog proberen een zwaardere tire te regelen.

spuithars mag toch niet in NL op wedstrijden?

• #16.549
Hondsbrutale chainyoke en het ging je eigenlijk nog makkelijk af.

Hard weekendje weer !

wat een allemachtige super sterke lompe buffel is dat zeg:O

craizzzyyy me gusta

Dat ik deze nog niet volg zeg, machtige log!

Wat eet je zoal op een dag/tijdens een training?

Blokje nog geregelt? Als je dan toch swapje doet zou ik hem laten zitten.. voor 300 euro ben je weer paar honderdduizend km het mannetje;)

• #16.558
@ Tildo, gebeld maar blokje was net verkocht. Erg jammer. Maar ik heb al 2 blokken aangeboden gekregen via Volksforum. Zelfde als ik er nu in heb dus komt goed.

@ Lockon. Verschilt zoveel elke dag. Maar het staat idd heel erg vaak in mijn log.

Bv afgelopen vakantie:

1 8ei waarvan 3 heel / 1glas sinsappelsap / 1 bord brinta / 1 activia / 1 banaan / proteine shake

2 Rijst/300gram kip / ananas

3 500ml dubbelfris / 500 gram kwark

4 avondeten met vlees /vis

5 Rijst / 300 gram kip / ananas

6 Shake eiwit/vitargo

7 voor slapen omelet of pasta met tilapia of kwark (ligt eraan waar ik zin in heb)

Nu vandaag werk

1 250ml dubbelfris / 500gr kwark / 1banaan
2 500 gram fruitkwark
3 bolletjes 150 gram kip / 2of3 plakken cake
4 appel / thee met suiker
5 3 grote eierkoeken
6 Grote italiaanse bol met kip, tomatensaus en rucola
7 Stoommaaltijd kabeljouw met pasta / grote kom tomatensoep met balletjes

Nu sporten

Daarna

8 Shake met vitargo en eiwit
9 500 gram griekse yoghurt met honing en walnoten

Dit is even voorlopig de laatste keer dat ik het opschrijf.

Thanks g-men haha, veel suikers en zo op het oog slechte dingen, ook zo voor het slapen gaan, wat is de gedachte hierachter en hoe behoudt jij je sixpack :p

Vreetzak

Terug
Naar boven