XXL Nutrition

g-mens log

Hey hey Gijs , goed bezig zie ik............. Mooi om te zien dat veel mensen hun kracht meten met hoeveel ze kunnen banken terwijl banken haast niks met strongman te maken heeft, maar misschien alleen wat helpt bij de basis kracht en triceps. Lekker blijven shoulder pressen gijs! Daar haal je voor strongman veel meer winst uit.

Lekkere bench! voor iemand die niet vaak benched.
Maar wel met George eens ik wil die 180 ook lezen hier:p;)

Wat pol0100 zegt en piotr ga garnalen pellen ofzo mr e-hero...
Tis gewoon leuk te lezen als gijs 180+ pakt meer niet

Goed topic :popcorn:

:roflol:

Ik vind inderdaad dat die anonieme Rasputin er wel is voor uit mag komen wie hij daadwerkelijk is. Hij loopt hier altijd een partij wijs te doen dat je er bijna vanuit gaat dat Brian Shaw een cursus Nederland heeft gevolgd.

haha idd. Ben bang dat het niemand bijzonders is
Waarom zou hij anders zo lang wachten?

:roflol:

Ik vind inderdaad dat die anonieme Rasputin er wel is voor uit mag komen wie hij daadwerkelijk is. Hij loopt hier altijd een partij wijs te doen dat je er bijna vanuit gaat dat Brian Shaw een cursus Nederland heeft gevolgd.
En van wie ben jij dan een clone? 102 posts, net geregistreerd en praat alsof hij hier al 5 jaar komt.

Nu ben ik tenminste voor iemand een e-hero...lol.

Ik maak mezelf wel bekend in de nabije toekomst wanneer ik bij Gijs de tyre van 500 kg omdonder.

Eerst was het nog 400kg? Enfin, zal er geen woorden meer aan vuil maken.

Nee hou je mond maar gewoon. alle post die ik van je gelezen hebt klinken als een kloon. word het een beetje zat.

En dan zeiken op mensen in Gijs zijn log. die gasten doen hartstikke hun best om naar een doel te werken. en dan ga je ze af lopen zeiken.

Hou toch op man en laat ze lekker die 400KG of 500kg banden gooien als ze daar zin in hebben.

Nee hou je mond maar gewoon. alle post die ik van je gelezen hebt klinken als een kloon. word het een beetje zat.

En dan zeiken op mensen in Gijs zijn log. die gasten doen hartstikke hun best om naar een doel te werken. en dan ga je ze af lopen zeiken.

Hou toch op man en laat ze lekker die 400KG of 500kg banden gooien als ze daar zin in hebben.

Volgens mij heb jij geen flauw benul waar het in deze om gaat. Ik bewonder Gijs en andere SM/PL in deze sectie zeker wel. Je hersenloze post zal ik maar even voor lief nemen, ik praat graag met je verder via PM.

Volgens mij heb jij geen flauw benul waar het in deze om gaat. Ik bewonder Gijs en andere SM/PL in deze sectie zeker wel. Je hersenloze post zal ik maar even voor lief nemen, ik praat graag met je verder via PM.

oke. laten we Gijs zijn log maar schoon houden!

This is better than tv :d

idd...oh wacht ik begon :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.858
Vandaag is rustdag. Stuk verder gekomen met mijn geliefde golf. Het gaat deze week nog gebeuren dat ik de sleutel kan omdraaien voor mijn aangekochte 2e hands blokje. Zoals altijd met 30 jaar oud spul gaat het weer niet van een leijen dakje maar we komen er wel. Er ook achter gekomen dat mijn originele blok gewoon goed is en dat ik de kop er voor niks af heb gehaald. Halleluja. Bleek het vliegwiel losgekomen te zijn en dat blokkeerde in het versnellingsbakhuis. Dadelijk 500 euro armer maar wel een goed reserveblok rijker. Zo gaat het soms in het leven. Morgen LB dadelijk een reep chocola.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anders hier nog een mooie auto voor je (zoom ver in)
Ah shit lastig te zien op de pc :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.860
snap hem niet

Terug
Naar boven