XXL Nutrition

g-mens log

kwaliteit is verdoet, maar vond het een typisch hardcore autootje met RPB kenteken

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.862
ah kijk, ik keek al naar het nummerbord maar op 400% is alles een waas.

Als ik op mijn mobiel zo ver inzoom dat de achterlichten net de zijkanten raken van je scherm.... Dan zie ik een angry smiley :mad:

• #16.864
Vandaag LB in de morgen

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Paused (full olympic) SQ
10x60
10x60
5x80
5x100
5x120
5x140
8x180 (belt om, onderrug was nog erg zuur) PR

Oef 2 Deadlift van blokken (stukje onder de knie)
5x120
5x200
5x280
5x300

Zit nog veel meer in maar zoals al aangegeven onderrug was nog behoorlijk zuur.

Oef 3 45% legpress (gew alleen schijven)
8x200
8x300
8x380
8x420
8x460
8x500

Laatste 2 setjes met lichte kniebandjes om.

Oef 4 Bulgarian split SQ
20x L&R
20x L&R
20x L&R

Oef 5 Leg curl (one leg)
15x15
12x25
10x30
8x35
6x40

Oef 6 Leg ext (one leg)
15x15
15x15
15x15
15x15

Oef 7 Seated calf raise
10x50
10x80
10x100
10x120

Hier en daar zou er nog een pr'tje tussen kunnen zitten maar ik weet de gewichten niet altijd meer van al mijn pr's op assistance. Ook niet interessant. Goede training vandaag.
Ook nog een set goede hijsbanden en een nieuwe zak voor hooggooien weten te regelen bij de dump.

Je bent weer lekker bezig Gijs!

goede training - even 500 kg op de legpress ook weer :p tof dat je een nieuwe hooggooi-zak hebt...ben benieuwd hoe stevig deze is

• #16.868
Thanks, en idd Kevin ben ook benieuwd hoe stevig deze is maar ik koester geen grote hoop. Maar ja zal in ieder geval wel een paar trainingen weer meegaan.

nice training, vooral in de ochtend ! dat vind ik toch altijd een stuk zwaarder

hey Gijs mooie pr weer, ik vind deadliften van block zwaarder dan van de grond, heb jij er mischien tips voor.

Wat hoor ik nou, ben jij de babbelbox zondag?

• #16.872
Heb ik idd ook een tijdje gehad, sommige hoogtes heb ik het nog steeds. Bv een blok van 10cm ofzo vind ik echt dodelijk zwaar. zoals nu een cm of 5 onder de knie komt het vooral op heupen en onderrug aan en dat lukt me wel. Als ik ergens tussen starthoogte en deze hoogte kom is het net of ik niet goed kan beslissen of ik nu benen wel of niet moet gebruiken. Wat ik probeer te doen is heel hard mijn glutes samen te knijpen en er zorg voor te dragen dat mijn schouders bij de start nog steeds net voor de bar zijn.

Ik heb ook de meeste snelheid normaal gezien van de grond echter heb ik nog steeds vaak dat ik spanning loslaat op mijn middenrug tijdens de lift waardoor ik niet goed uitkom bij het locken. als jij geen problemen hebt met een goede spanning op de rug houden dan lijkt het me niet dat je veel gaat winnen met rackpulls maar dat je beter een lichte deficit kan nemen.

Wat is je eigen idee?

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 23:10 ----------

Wat hoor ik nou, ben jij de babbelbox zondag?

Ja

Zie ik je zondag!

Heb ik idd ook een tijdje gehad, sommige hoogtes heb ik het nog steeds. Bv een blok van 10cm ofzo vind ik echt dodelijk zwaar. zoals nu een cm of 5 onder de knie komt het vooral op heupen en onderrug aan en dat lukt me wel. Als ik ergens tussen starthoogte en deze hoogte kom is het net of ik niet goed kan beslissen of ik nu benen wel of niet moet gebruiken. Wat ik probeer te doen is heel hard mijn glutes samen te knijpen en er zorg voor te dragen dat mijn schouders bij de start nog steeds net voor de bar zijn.

Ik heb ook de meeste snelheid normaal gezien van de grond echter heb ik nog steeds vaak dat ik spanning loslaat op mijn middenrug tijdens de lift waardoor ik niet goed uitkom bij het locken. als jij geen problemen hebt met een goede spanning op de rug houden dan lijkt het me niet dat je veel gaat winnen met rackpulls maar dat je beter een lichte deficit kan nemen.

Wat is je eigen idee?

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 23:10 ----------

Ja

Exactly!!

• #16.875
Mooi om te zien dat meer dat verschijnsel herkennen.

Wat ik heb geleerd met mijn minimale ervaring is indd ook zo, rack pulls op de knie of niet moeten! Halverweg de scheen of al is het maar een paar cm van de knieschijf af is erg blessure gevoelig en nutteloos. overigens merk ik ook dat reverse grip barbell rows erg mijn doorscheurgehalte gehalte upgrade voor vanaf de knie..

Thanks, en idd Kevin ben ook benieuwd hoe stevig deze is maar ik koester geen grote hoop. Maar ja zal in ieder geval wel een paar trainingen weer meegaan.

Ik weet niet precies wat voor zak je nodig hebt.. maar ik heb nog wel een duffel-bag liggen. Ik weet niet hoe zwaar of hoe groot je nodig hebt?

• #16.878
Zo'n legerplunjezak. Ík weet niet of dat hetzelfde is als een duffelbag. Liefst zo dik mogelijke stof.

Vandaag 8u lang aan de golf gewerkt. Motor zit erin. Nieuwe slangen, pakkingen watermondjes, nieuwe keerring krukas bakzijde etc. Duurde langer dan verwacht was alleen qua reiniging van bepaalde onderdelen al uren kwijt. Veel gevloekt ook. Zit onder de krassen. Motor wilde er niet zonder slag of stoot in maar de aanhouder overwint!
Is ook voo 90% al afgebouwd. Nu morgen nog een uurtje en dan de sleutel maar eens omdraaien. Wish me luck!

Behoorlijk moe ook van al die vage houdingen tijdens het sleutelen dus vandaag een UB2. In plaats daarvan dan morgen rug doen met medium DL en dan zaterdag events met veel presses.

Geluk!

Good luck!

Terug
Naar boven