weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Heb ik idd ook een tijdje gehad, sommige hoogtes heb ik het nog steeds. Bv een blok van 10cm ofzo vind ik echt dodelijk zwaar. zoals nu een cm of 5 onder de knie komt het vooral op heupen en onderrug aan en dat lukt me wel. Als ik ergens tussen starthoogte en deze hoogte kom is het net of ik niet goed kan beslissen of ik nu benen wel of niet moet gebruiken. Wat ik probeer te doen is heel hard mijn glutes samen te knijpen en er zorg voor te dragen dat mijn schouders bij de start nog steeds net voor de bar zijn.
Ik heb ook de meeste snelheid normaal gezien van de grond echter heb ik nog steeds vaak dat ik spanning loslaat op mijn middenrug tijdens de lift waardoor ik niet goed uitkom bij het locken. als jij geen problemen hebt met een goede spanning op de rug houden dan lijkt het me niet dat je veel gaat winnen met rackpulls maar dat je beter een lichte deficit kan nemen.
Wat is je eigen idee?
---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 23:10 ----------
Ja
Okay thanks voor de tip ga die glutes aanspannen, en zal eens kijken hoe hoog die blocken zijn.
Wat ik ook merk ik kan met straps niet de spanning opbouwen als het gewicht in mijn handen ligt kan ik beter aanspannen, voor mij is het niet voor de spanning middin in de rug maar voor de lockout, ik ga wat dingen proberen en zal mijn bevindingen laten weten alvast bedankt, voor je tip

nostalgie