- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eeuwige haters ? Ik dacht dat je een soort knuffelbeer van dbb was?
Sorry Own je hebt gelijk, heb de man ook pas deze week voor het eerst ontmoet, google bood uitkomst en je hebt gelijk, groot is ie wel!
Altijd mooi om daar een compliment van te krijgen toch.Ik was ook helemaal blij als een vogel toen Ed van Amsterdam me zei dat ik 1 van de kanshebbers was om de eemsmondcup (c-klasse) te winnen.
Nu nog zelfs.
Ook super compliment gehad van Hedwig Pardon (Nederlandse top bb-er) vandaag, was aan het poseren en hij zei dat ik met deze fysiek zeer zeker getest zou worden op de YBF
Een beter compliment kun je niet krijgen, ik hoop er ook op om de eeuwige haters hun mond te kunnen snoeren.
Maar dat is zeker een mooi compliment kerel 
Zieke deadlifts man! Ben je al lang weg bij Palestra? Je werkte er ook toch

Oef 2 GHR
4x10xBW
gaat nog steeds beter met veel inspanning kan ik nu 1 bijna zuivere rep en een beetje gehoekt doe ik nu de eerste 2 sets helemaal zelf en daarna nog tussen de 6-8. Minder BW nu in de cut zal ook wel iets schelen.
heel nice man
Ik ben zelf wat verward wat dat betreft. Dit zegt exrx:Post dan even een link van wat jij onder GLUTE ham raise verstaat vliegende vos.
Ik kan je in ieder geval verzekeren dat ik m'n reet hard aanspan![]()