XXL Nutrition

g-mens log

Pardon???

Het is toch Parden.:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
eeuwige haters ? Ik dacht dat je een soort knuffelbeer van dbb was?

Dat ben ik ook, maar ik doel op de eeuwige reacties als je weer eens pics laat zien in post je foto of iets dergelijks, niet alleen bij mij hoor ook bij Kale etc.

waar train je eigenlijk?
Nu bij Joels gym Osdorperweg dus waar de sterkste man van A'dam was.

• #1.803
Sorry Own je hebt gelijk, heb de man ook pas deze week voor het eerst ontmoet, google bood uitkomst en je hebt gelijk, groot is ie wel!

Sorry Own je hebt gelijk, heb de man ook pas deze week voor het eerst ontmoet, google bood uitkomst en je hebt gelijk, groot is ie wel!

Een van de grotere in ons kikkerlandje he.;)Altijd mooi om daar een compliment van te krijgen toch.Ik was ook helemaal blij als een vogel toen Ed van Amsterdam me zei dat ik 1 van de kanshebbers was om de eemsmondcup (c-klasse) te winnen.:DNu nog zelfs.:cool:

Ook super compliment gehad van Hedwig Pardon (Nederlandse top bb-er) vandaag, was aan het poseren en hij zei dat ik met deze fysiek zeer zeker getest zou worden op de YBF:rocker:
Een beter compliment kun je niet krijgen, ik hoop er ook op om de eeuwige haters hun mond te kunnen snoeren.

hehe Pardon :D Maar dat is zeker een mooi compliment kerel :D

Zieke deadlifts man! Ben je al lang weg bij Palestra? Je werkte er ook toch?

• #1.807
  • #1.808
Vandaag benen, trainingsmaat kwam niet opdagen zeker bang???

Oef 1 Front squat
4x10x60 w-up
10x80
5x5x100 (relatief easy)

Oef 2 GHR
4x10xBW
gaat nog steeds beter met veel inspanning kan ik nu 1 bijna zuivere rep en een beetje gehoekt doe ik nu de eerste 2 sets helemaal zelf en daarna nog tussen de 6-8. Minder BW nu in de cut zal ook wel iets schelen.

Oef 3 Horizontal leg press (full st hier is 150 en loeizwaar)
20x100
15x120
12x120
12x120

Roman chair squat
4x20xBW megapomp

Standing calf raise
10x100
10x120
10x140
10x160 full stack + 10

Redelijke training ben van plan volgende week 2x benen te doen weer dus even geen leg ext en leg curl deze training.

Oef 2 GHR
4x10xBW
gaat nog steeds beter met veel inspanning kan ik nu 1 bijna zuivere rep en een beetje gehoekt doe ik nu de eerste 2 sets helemaal zelf en daarna nog tussen de 6-8. Minder BW nu in de cut zal ook wel iets schelen.

:bow: heel nice man

Ghr?

GHR = Glute Ham Raise

Dik volume op die ghr's man!

Goeie training weer gijs.:thumb:

Met jouw krachtstats en lichaamsgewicht verwacht ik eigenlijk ook wel unassisted GHR's![/motivatie]

• #1.814
thanks heren.

Ryu, als je nog nooit GHR's hebt gedaan moet je ze echt eens toevoegen. Mijn hams reageren echt bizar goed op deze oef. Is voor mij nu de basisoef geworden voor hams.

Je kunt hem op meerdere manieren doen oa met de smith en een bankje, met de incline voor abs, op de lat pull station. Zie bv de links en maak je klaar voor insane spierpijn.

YouTube - glute-ham raises
YouTube - Glute ham raise

Eq, GHR is toch echt wel bizar hoor. Ik deed al reps met 180 voor Stiff legged deads en toen kon ik nog geen GHR. Je trekt veel meer vanuit de aanhechtingen bij de knie.

Ik wil niet muggenziften (dit was een leugen), maar zijn dat wel glute ham raises?

Lijken mij eerder gewone hamstring raises.

• #1.816
Post dan even een link van wat jij onder GLUTE ham raise verstaat vliegende vos.

Ik kan je in ieder geval verzekeren dat ik m'n reet hard aanspan:D

• #1.817
Post dan even een link van wat jij onder GLUTE ham raise verstaat vliegende vos.

Ik kan je in ieder geval verzekeren dat ik m'n reet hard aanspan:D
Ik ben zelf wat verward wat dat betreft. Dit zegt exrx:
GHR:
BBGluteHamRaise.gif

HR:
BBHamRaise.gif

Maar op elitefts zeggen ze blijkbaar dat dit de startpositie is:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat dan weer meer lijkt op de "hamstring raise" van exrx.

edit: dat eerste filmpje komt me bekend voor g-men :D

• #1.819
Ik zie je punt;)

Ach het liefst zou ik ook een GHR machientje erbij hebben om te kunnen kijken hoe dat is maar ja.

GHR ruled de pan uit :D

Terug
Naar boven