XXL Nutrition

g-mens log

ohh, wat een mooie dag Gijs! Beiden weer geknald zoals altijd. Volgende week met team intensity naar FIBO en over 2 weken gaan we samen strijden op de kwali's Gijsje!!

Gebeuren mooie dingen daar @RPB :thumbs:

geweldig dag vandaag Gijs! teveel mooie momenten om er eentje uit te pikken :D Op naar de kwali's!

Hele mooie training man! Top.hoelaat begindt het in soest wou je graag komen aanmoedigen en.tot hoelaat

Animal.

sterke training gijs

Vergeef mijn gebrek aan kennis, welke wedstrijd is er over 2 weken? Viel me ook al op in de geposte vids.

Hmm Vlad die 660 loop met 465 en jij 440 met 470, stiekem denk ik dat hij nu de baas is op de carcircle:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.172
Sterke trainingen man! Wat een gewichten ;) enne leuk je ff gesproken te hebben gister :D

• #18.175
Vandaag bw in de avond met kleren 109kg BAMMMMMMMM!!

De enorme belachelijke vreetpartij gisteren is daar vast een beetje schuldig aan haha.

Opw 5 min crosstrainer

Oef 1 Strict logpress
5x50
5x50
5x70
7x100 PR (vrij makkelijk ook)
2x110 PR

Verder uit de doorrol
5x100
5x100
5x100

Oef 2 Pull ups breed
12xbw
12xbw
12xbw
10xbw

Ook PR ook al doe ik ze niet helemaal omhoog, voelt allemaal erg gecontroleerd nu.

Oef 3 Parallel bar dips
10xbw
10xbw+25
13xbw+50 PR (op film)

Oef 4 HS low rows
20x50
15x100
15x150

Oef 5 Straight arm pull down
20x20
15x30
12x40
8x50 volgens mij PR

Oef 6 Shrugs op de shoulderpress
20xfull bl
15xfull bl + small band
15xfull bl + small band
15xfull bl + small band
15xfull bl + small band

Oef 7 Endo en exorotaties met miniband
Allemaal 3x20

Zoiets was het geloof ik..

Tja, weer PR's... Zeer nice.

Wat hield de vreetpartij van gisteren in dan?:D

• #18.177
Tja, weer PR's... Zeer nice.

Wat hield de vreetpartij van gisteren in dan?:D

Tijdens NK bodybuilding zitten eten als een debiel, ik zat achter Roelly en dan wil hje wel eten haha:D Roelly zat een shoarma weg te werken en ik bijna een kg rundergehakt daarna nog 4 grote eiwitrepen een bak kwark, een liter carbodrank en ga zo maar door. Was ook echt gezellig gisteren. Krijg zelf zin om weer het podium op te gaan.

Tijdens NK bodybuilding zitten eten als een debiel, ik zat achter Roelly en dan wil hje wel eten haha:D Roelly zat een shoarma weg te werken en ik bijna een kg rundergehakt daarna nog 4 grote eiwitrepen een bak kwark, een liter carbodrank en ga zo maar door. Was ook echt gezellig gisteren. Krijg zelf zin om weer het podium op te gaan.

Haha nice, dat klinkt niet verkeerd. Voelde je je plots weer klein toen je Roelly zag?;)

Terug
Naar boven