Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeef mijn gebrek aan kennis, welke wedstrijd is er over 2 weken? Viel me ook al op in de geposte vids.
Vergeef mijn gebrek aan kennis, welke wedstrijd is er over 2 weken? Viel me ook al op in de geposte vids.
Hmm Vlad die 660 loop met 465 en jij 440 met 470, stiekem denk ik dat hij nu de baas is op de carcircle![]()
Sterke trainingen man! Wat een gewichtenenne leuk je ff gesproken te hebben gister
![]()
Tja, weer PR's... Zeer nice.
Wat hield de vreetpartij van gisteren in dan?![]()
Roelly zat een shoarma weg te werken en ik bijna een kg rundergehakt daarna nog 4 grote eiwitrepen een bak kwark, een liter carbodrank en ga zo maar door. Was ook echt gezellig gisteren. Krijg zelf zin om weer het podium op te gaan.Tijdens NK bodybuilding zitten eten als een debiel, ik zat achter Roelly en dan wil hje wel eten hahaRoelly zat een shoarma weg te werken en ik bijna een kg rundergehakt daarna nog 4 grote eiwitrepen een bak kwark, een liter carbodrank en ga zo maar door. Was ook echt gezellig gisteren. Krijg zelf zin om weer het podium op te gaan.

Deze ook maar even erbij op de volgende page.