- Waardering
- 1.015
Je bent niet te redden... Daar moet je doorheen, dat moest ik ook.
Ophouden g-men!! Blijf van mijn coach zijn bodybuilding af!!!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is Frank Peters degene waarmee je altijd trained g-men?
Is Frank Peters degene waarmee je altijd trained g-men?
lees es voor je wat vraagt man...
hij doet heel vaak snatches en cleans, en ook boxjumps en hooggooien bijvoorbeeld... daarnaast is gijs door jaren van athletisch bezig zijn al erg explosief en hij werkt als gymleraar dus hij zal ongetwijfeld het een en ander doen op een werkdag
Het spijt me dat ik niet de moeite heb genomen om de 908 bladzijde door te nemen. Toch bedankt voor je antwoord.
Top bezig btw, G-men.

Het spijt me dat ik niet de moeite heb genomen om de 908 bladzijde door te nemen. Toch bedankt voor je antwoord.
Top bezig btw, G-men.

Frank Peters? Ik ken alleen Zatte Peters, sorry...kan je niet helpen
Hahaha, die ken ik ook!Tik voor de gein in de zoekfunctie bij dit topic eens "explosiviteit" in, zonder aanhalingstekensHet spijt me dat ik niet de moeite heb genomen om de 908 bladzijde door te nemen. Toch bedankt voor je antwoord.
Top bezig btw, G-men.

Moet je even bij FPA zeggen dat zijn naam ook in het rood moet op de lijst van De sterkste man van Soest. Nu staan alleen jij en volgens mij jaimy in gehighlight.
Hey g-men,
Ik had een vraagje. Hoe kan het dat jij nog zo explosief bent, terwijl je je eigenlijk puur richt op kracht. Doe je nog oefeningen echt gericht op explosiviteit of komt het gewoon een beetje 'van zelf'?
lees es voor je wat vraagt man...
hij doet heel vaak snatches en cleans, en ook boxjumps en hooggooien bijvoorbeeld... daarnaast is gijs door jaren van athletisch bezig zijn al erg explosief en hij werkt als gymleraar dus hij zal ongetwijfeld het een en ander doen op een werkdag
haha zou je toch eens moeten doen, time well spent is dat dan![]()