MuscleMeat

g-mens log

Daaaaammmmmmn gijs!!!!

Meer zeg ik niet.;)

Vandaar dat je failde op die 300 kg rackpull. Je had de avond ervoor al je auto gelift.. ;)

Super training kerel, helemaal voor iemand die zwaar in de 'cut' zit! Vervelend dat je gisteravond na die heerlijke wedstrijd nog auto panne hebt gekregen. :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
Vandaar dat je failde op die 300 kg rackpull. Je had de avond ervoor al je auto gelift..

Super training kerel, helemaal voor iemand die zwaar in de 'cut' zit! Vervelend dat je gisteravond na die heerlijke wedstrijd nog auto panne hebt gekregen.

Sorry verhaal was wat onduidelijk. Voor de wedstrijd panne gekregen, TMOS en ik hebben uiteindelijk auto van mijn vriendin genomen, lelijk eendje en dat was best lachen met 2 strongmannen:D

Autodeadlift moest dus gebeuren vandaag na de rackpulls met vermoeide rug.

haha ja de dag begon goed voor ons maar gelukkig verders geen pech gehad!
is alles nou wel weer in orde met je wagen?

hehe echt cool in die eend paste net naast elkaar :p en die 3 dan op t laatst haha ik was bijna gaan rennen!

Één iemand die de hele dag droge crackers eet, en een andere die als ontbijt om drie smiddags een redbull drinkt ? Dat past toch makkelijk in zo'n eendje ? :D

Goeie training kerel, vaag dat je die 300 niet gelocked kreeg, je bent toch super sterk op de dead? Leuk je eens ontmoet te hebben!

• #1.847
Één iemand die de hele dag droge crackers eet, en een andere die als ontbijt om drie smiddags een redbull drinkt ? Dat past toch makkelijk in zo'n eendje ?

Jij had er in ieder geval niet ingepast:roflol:

• #1.848
Goeie training kerel, vaag dat je die 300 niet gelocked kreeg, je bent toch super sterk op de dead? Leuk je eens ontmoet te hebben!

Soms zit het mee, en soms.....

Was ook leuk om jou nu eens te zien. Vond trouwens erg leuk om te zien dat je vriendin echt betrokken was, steeds jasje aangeven, aanmoedigen enz.

hahaha stah als jij mee moest hadden we je in een aanhangwagen achter de eend moeten vervoeren!
ene omdat gijs nu droge crackers eet en ik niks wil niet zeggen dat we klein zijn ja :p denk je een beetje aan onze reputatie :D

was leuk om te zien ja maar wel vervelend af en toe hoor steeds die jas om mn schouders gooien, en ik maar zeggen ik doen niet mee je moet die ander hebben hahaha :P

jaja t is weer zon dag

• #1.850
Vandaag Borst (te weinig energie om schouders en tri's te doen) Denk dat ik zoiezo wat kortere trainingen ga doen maar dan mss 5x in de week ipv 4, is beter vol te houden met cut.

Oef 1 Incline db press (30%)
20x20
15x24
8x50 met hulp

Oef 2 Hammerstrength incline press
20x25 per kant
15x35
8x45
6x50

Oef 3 Parallel bar dips
20xBW
10xBW+20
3x5xBW+40
8xBW+20
12xBW

Oef 4 Incline db fly (45%)
15x20
6x30
6x34 met hulp
12x20

Oef 5 Cable cross over
20x30
15x35
10x40
6x45

Oef 6 Chest press (pannatta) (weinig rust tussen sets)
10x60
10x50
10x40 drop 10x30

Poseren even de verplichte poses langs gegaan.
Training was een uurtje

Wat eet je voor de training gijs???
Normaal op zware trainingsdagen mag je wel een "iets" grote carb-maaltijd naar binnen werken voor die broodnodige energie.

BTW:Toch een nette training weer,cut of geen cut.;)

gaat goed gijssiej!!:D

• #1.853
Wat eet je voor de training gijs
Normaal op zware trainingsdagen mag je wel een "iets" grote carb-maaltijd naar binnen werken voor die broodnodige energie.

Yep moet ik maar eens gaan doen!
Nu had ik het volgende op: S'ochtends 250ml melk en 50 gram brinta, 1heel ei 3 eiwit, 1kiwi.
3 uur later 2 rijstewafels met 10gram walnoten en 100 gram tonijn, en cup a soup. 1uur voor de training 250 ml melk met 50 gram brinta, 2 hele eieren en 2 eiwit, 100 gram wortels.

Ik moet ook even mijn dieet aanpassen voor niet trainingsdagen, omdat ik dan de dextrose niet nodig heb en dan kan ik dat weer vervangen door complexe carbs in de middag.

Yep moet ik maar eens gaan doen!
Nu had ik het volgende op: S'ochtends 250ml melk en 50 gram brinta, 1heel ei 3 eiwit, 1kiwi.
3 uur later 2 rijstewafels met 10gram walnoten en 100 gram tonijn, en cup a soup. 1uur voor de training 250 ml melk met 50 gram brinta, 2 hele eieren en 2 eiwit, 100 gram wortels.

Ik moet ook even mijn dieet aanpassen voor niet trainingsdagen, omdat ik dan de dextrose niet nodig heb en dan kan ik dat weer vervangen door complexe carbs in de middag.

Behoorlijk lowcarb voor het trainen idd,mss brinta inruilen voor havermout op trainingsdagen.

Gunther Schlierkamp eet in de cut nog altijd 2x250gr havermout per dag!!!

Sta je inmiddels nog niet droog genoeg dan ???

• #1.856
Behoorlijk lowcarb voor het trainen idd,mss brinta inruilen voor havermout op trainingsdagen.

Gunther Schlierkamp eet in de cut nog altijd 2x250gr havermout per dag!!!

Simpele vergelijking Gunther gaat van zo'n 160kg naar 135-140 droog en ik van 98 naar 90 droog, lijkt me duidelijk waarom ik geen 500 gram havermout moet eten alleen de havermout is dan al 2000 kcals!

• #1.857
Nice... doe je geen flat bench meer?

• #1.859
Alex, nee. Bovenkant borst is zoiezo zwakker bij mij en flat bench is gevoeliger voor schouder bij mij dus liever even laten als ik toch minder herstel.
Daarbij vind ik het ook k*t als ik merk dat de gewichten op de bench achteruit gaan, is een ego ding en met andere oefeningen is dat minder ego achtig:D

kijk uit met die cup a soup de laatste weken he ;) Zit vol met zout.

Terug
Naar boven