- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat je failde op die 300 kg rackpull. Je had de avond ervoor al je auto gelift..
Super training kerel, helemaal voor iemand die zwaar in de 'cut' zit! Vervelend dat je gisteravond na die heerlijke wedstrijd nog auto panne hebt gekregen.

Één iemand die de hele dag droge crackers eet, en een andere die als ontbijt om drie smiddags een redbull drinkt ? Dat past toch makkelijk in zo'n eendje ?

Goeie training kerel, vaag dat je die 300 niet gelocked kreeg, je bent toch super sterk op de dead? Leuk je eens ontmoet te hebben!
denk je een beetje aan onze reputatie 

Wat eet je voor de training gijs
Normaal op zware trainingsdagen mag je wel een "iets" grote carb-maaltijd naar binnen werken voor die broodnodige energie.
Yep moet ik maar eens gaan doen!
Nu had ik het volgende op: S'ochtends 250ml melk en 50 gram brinta, 1heel ei 3 eiwit, 1kiwi.
3 uur later 2 rijstewafels met 10gram walnoten en 100 gram tonijn, en cup a soup. 1uur voor de training 250 ml melk met 50 gram brinta, 2 hele eieren en 2 eiwit, 100 gram wortels.
Ik moet ook even mijn dieet aanpassen voor niet trainingsdagen, omdat ik dan de dextrose niet nodig heb en dan kan ik dat weer vervangen door complexe carbs in de middag.
Behoorlijk lowcarb voor het trainen idd,mss brinta inruilen voor havermout op trainingsdagen.
Gunther Schlierkamp eet in de cut nog altijd 2x250gr havermout per dag!!!