MuscleMeat

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.262
Sterkste man van Nederland -105 bedacht door Wout Zijlstra en Klaas Liemburg. Iemand die mee wilt doen van RPB?

Geen stones, geen yoke, geen log, geen farmers.

2x vrachtwagentrekken dat dan weer wel. en axle op 100kg op herhalingen. Als je dat kan dan ben je idd heel sterk....

Daarbij moet je snel zijn er mag maar 10 man meedoen! Het valt ook 1 week na de finale van NL en dan is niemand op vakantie.

Klaas is verder een beste vent.

Haha, Klaas.. Mijn vroegere dorpsgenootje, als ik mensen uit de buurt hoor is het nu echt een beest..(en zijn updates op fb volg) Als ik wedstrijduitslagen bekijk, zie ik altijd 0reps op veel onderdelen..

Op een statusupdate van mij op FB (9x175 squat) werd gereageerd met, ik kan 9x180..
10x had ik geloof 8x ook, dit was teveel toeval dus heb hem uitgedaagt met me te komen trainen, als het hem lukt strik ik zijn veters anders vice versa..

Toen ging het ineens over iets anders..

Zijn broertje is een beste vent!(ook echt)

Word morgen mooi k*t weer. :mad:

gijs vanaf hier alvast heel erg veel succes morgen doe je best en ik kom je toe schreeuwen!

Sterkste man van Nederland -105 bedacht door Wout Zijlstra en Klaas Liemburg. Iemand die mee wilt doen van RPB?

2x vrachtwagentrekken dat dan weer wel. en axle op 100kg op herhalingen. Als je dat kan dan ben je idd heel sterk....

Daarbij moet je snel zijn er mag maar 10 man meedoen! Het valt ook 1 week na de finale van NL en dan is niemand op vakantie.

Las het net of fb, epic:roflol:.

Succes morgen Gijs!

Hoop voor je dat het beter weer is dan nu! Succes in ieder geval! Zal later op de middag ook toeschouwer zijn.

Godver onder de 105kg ga ik nooit redden :(

Ik voorzie wat nieuwe onderdelen:
Atlas stone vissen uit een plas
Timber modder slepen
En natuurlijk yoke zinken (in de modder)

Succes, beest!

Succes vandaag!!

Mooie wedstrijd Gijs, harde inzet!

Hoeveelste is die geworden?

vids?

dude you serious XD

ongelovelijk wat een trieste bedoeling, de NK truckpull+ was nog allrounder dan dit , maargoed dat is/was ook een TRUCKPULL!! wedstrijd

elke echte strongman in dit hele universum lacht Nederland 4kant uit als ie geconfronteerd wordt met deze info.

sorry voor de gal, maar sommige dingen worden gewoon geweigerd door mn spijsvertering.

hier wat foto's van je gijs! je bent een beest!

k9u8ur.jpg

1zd1ams.jpg

2ylr0pf.jpg

f1egph.jpg

kespyc.jpg

t*ring, die rug bij de stones haha.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.280
Verslag 1e kwali

Natuurlijk weer een hoop kwaliteit verzameld op deze wedstrijd, ongelofelijk. Wat een niveau heeft NL ondertussen alweer. Maar we gaan er weer een feestje van maken dacht ik. Geslapen als een roos, voor mij is zo'n wedstrijd niet meer echt reden tot zenuwen. Gewoon lekker gezonde spanning.

Truckpull.
fijne start, goed ritme, was nog vaart aan het maken toen liep ik bijna door de jeep heen aan de voorkant. 4e geworden hierop. jaimy sterk 2e. Maar laten zien dat een lichtgewicht gewoon met trainen dit kunstje kan flikken. props naar Frank die op 10cm na hem uittrok. Heerlijk die intensiteit.

Farmers
Dit is gewoon mijn ding maar ja je moet het toch maar weer doen op een nat veld. Een slippertje is natuurlijk zo gemaakt. 50m met de farmers van Jarno in 21.22 sec. Kan nog sneller, was rustig bochtje. 1e plek

Tyreflip
Hier zag ik toch wel tegen op toen ik iedereen zag ploeteren met de 400kg tyre die spekglad was. Met een heel blok magnesium tussendoor 8 flips gemaakt en er waren er ook maar 4 die hem voor de volle 8 rond kregen. Leuk detail dat ik voor het eerst ooit Rickie verslagen heb op de tyre.. 4e plek dus

Lag op dit moment 2e plek maar Dennis zat in mijn nek te hijgen.

Logpress 110kg
Weer hobbelen zoals vanouds in het gras met wat trampolineplaten erover. 4 reps, 5 moest ik net droppen wilde geen risico nemen. Moest vrij snel doorstoten vanaf de borst omdat ik nog steeds wat last heb als ik lang naar boven kijk. De kracht was er maar de 5e rep lag de log nog niet echt goed en daarom miste ik hem.

Stones
Stom foutje op de 3e steen en daarom wat haast op de laatste. Die viel net van mijn knieen af. Omhoog komen was geen probleem de 150 ging nog hard.

Uiteindelijk dacht ik 4e plek. Prima wedstrijd en het was allemaal weer verdomd close.

Terug
Naar boven