MuscleMeat

g-mens log

Goede wedstrijd man! Al het steenwerk begint z'n vruchten dus te dragen.

Wat doe je vandaag gijs?veel rust en.veel eten?of nog iets los draaie maseren?

serieus sterker geworden o pde stones! ook de truck pull ging nice!
Farmers weten we inmiddels wel :P
Succes!

jammer vh foutje bij de stones gijs - wij stonden met een groep RPB-ers te schreeuwen en op dat moment hoorde je echt iedereen van 'ahhh **** man'. verder alles eruit gehaald. farmers een verwachtte overwinning, tire was gewoon zonde...niet alleen voor jou, maar voor de hele wedstrijd. snap niet dat er geen rekening mee wordt gehouden dat het in NL k*tweer kan zijn en gewoon standaard een reserve onderdeel op de lijst zetten. net als dat er geen bb met een handjevol 20-kilo plates ligt, zodat men een beetje kan opwarmen. gisteren was close, maandag rematch!

Succes vanmiddag ik kom weer aanmoedigen

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.308
En je ben me weer geen gedag komen zeggen hendrie...

Vandaag kwali Wapenveld

Truckpull 4e plaats en van velen complimenten gehad dat ik de mooiste techniek van allen heb. Dat is tof om te horen. Hard work pays off en bv voor mannen als Arno. Wederom laten zien dat je niet veroordeeld bent als lichtgewicht tot de laatste regionen
hierop.

Hooggooien. Hier had ik geen verwachting op, voor het eerst 25kg met 1 hand en vasthandvat. Viel me mee hoe zwaar het voelde. 3,5m in de opwarming daarna begonnen we op 4m hoogte en die gooide ik 2x tegen de lat, was erg close. Heel jammer want scheelde een pak punten achteraf. Wout gevraagd zo'n blok voor me te regelen en ik ga me hier weer op slopen en volgend jaar gooi ik gewoon 4,5m.

Logpress op max. Begonnen met de 130 kg. was met klemmen 132kg. Was een tactische beslissing ik wilde voor een hoop jongens eindigen die zouden eindigen hiermee. De eerste clean viel heel slecht en ik was erg draaierig. Weer neergelegd en opnieuw opgepakt en uit de macht gedrukt. Benen wilde niet. Daarna 142kg en iets betere legdrive. Hij was er praktisch maar de benen begonnen te wiebelen en ik heb hem voor mijn gevoel 10 sec geprobeerd af te spannen. Heel jammer de video zal laten zien hoe weinig het scheelde. Uiteindelijk 4e hierop en was de poging geslaagd had me dat maar een half puntje gescheeld met Marcel Elsinga.

Timbers 2x125kg. En nu eens wel tegen Jarno. Ging er vol voor en met vermoeide benen van zaterdag nu 20.35 en 2/10 voor Jarno die weer een paar tiende sneller was dan Kelvin. Gewicht voelt gewoon aan als boodschappentassen. Laten zien dat als het aankomt op snelheid ik hierop gewoon de beste van Nederland ben.

Stond nu 4e met1,5pnt achterstand op Johan. We wisten dat Kelvin natuurlijk al geplaatst was en dat zijn plek daarvoor zou komen te vervallen dus qua plaatsing stond ik maar 1,5 punt verwijderd. Ik wist ook dat zowel Johan als Jitse in principe betere stenentillers zijn maar nu was het eens niet op het NL platform maar op een vaste hoogte dus ik was nog aardig gespannen.

Stones 120/135/155/170/175

De eerste drie gingen rap. De vierde wat moeite met oppakken maar geen probleem met de rug. De 5e op de schoot en kwam omhoog maar toen werden mijn benen op het kritieke moment pap. Jitse winnaar van dit onderdeel en ging me net voorbij. Johan legde ze zoals verwacht ook allemaal en kwalificeerde zich.

Voor mijn gevoel heel aardig gepresteerd weer, en het was vooral gezellig.

gijs weer top dag van je gezien! mooie om je bezig te zien en je kant echt zien dat dit je lust en je leven is man! top sporter!en nog steeds king on the farmers! gewoon de grote jongens geklopt!klasse!

31620l2.jpg

2my5cnt.jpg

nh0u9f.jpg

27yms84.jpg

2q0pmpu.jpg

apk7r6.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 30 Apr 2012 om 19:30 ----------

sorry gijs ben mietje:D en beetje verlegen:D

Toch weer goede prestatie. Nice, twee maal zo kort op elkaar. Hoop echt dat je je rechtstreeks kunt plaatsen!

• #18.311
Bedankt voor de foto's en waarom niet? Ik heb je specifiek gezegt hier dat je me gewoon kunt aanspreken. Zal je niet opeten beloofd.

Bedankt voor de foto's en waarom niet? Ik heb je specifiek gezegt hier dat je me gewoon kunt aanspreken. Zal je niet opeten beloofd.
geen dank! ja weet het man maar goed beetje verlegen denk ik!kom wel keer na je kwali's op een zaterdag bij een training kijken! oke?

waar schat je nu je kansen het hoogste in?

• #18.313
Beide kwali's zijn nog prima voor mij.

geen dank! ja weet het man maar goed beetje verlegen denk ik!kom wel keer na je kwali's op een zaterdag bij een training kijken! oke?

waar schat je nu je kansen het hoogste in?

Niet kijken maar mee doen.:D

Nice job weer Gijs, koning van de farmers.;)

Mooie prestaties Gijs :bow:

Shit zeg weer er zo dichtbij! Weet zeker dat dat plaatsen nog goed gaat komen!
Veel succes!!

• #18.317
Thanks en het is altijd erg close in de top 5 van zo'n wedstrijd. Scheelde 3 punten op Johan uiteindelijk.

toet tooooeeetttt !!!

Log scheelde idd weinig! Goed gepresteerd toch,helemaal zo kort op de vorige kwali :thumbup:

Terug
Naar boven