AndroidHealthClinic

g-mens log

Leuk verslagje en weer lekker all round gepresteerd inderdaad. Nu weer opladen voor maandag!

Jammer dat alles zo ver weg is trouwens, finale in limburg=/.

aaah gijs echt bij de boomstam en op het laatste bij de stones almachtige lopen schreeuwen voor je maar **** wat baalde ik dat je niet 2de bleef en dan die andere er mee vandoor ging!maar keihard gewerkt man!

was weer intens en erg close Gijs.. het ligt gewoon allemaal erg dicht bij elkaar (behalve Kelvin die niet te verslaan was vandaag).

Maandag word jou dag Gijs dit was gewoon opwarmen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.286
Maandag gok ik op Jarno en Johan met dat hooggooien erin maar ik geef nooit cadeautjes.

En toch jammer dat ik niet durfde te vragen om samen met jou op de foto te gaan.

Zo eng is hij toch niet:p.

Mooie wedstrijd gijs, ben nou al benieuwd naar maandag!

Was cool om je eens aan het werk te zien Gijs. Jammer dat je de 2e plek niet vast kon houden maar verdomd harde prestatie. Heel veel succes maandag! Was de film nog tof? En welke had je gekeken?

• #18.298
  • #18.299
Was cool om je eens aan het werk te zien Gijs. Jammer dat je de 2e plek niet vast kon houden maar verdomd harde prestatie. Heel veel succes maandag! Was de film nog tof? En welke had je gekeken?

Limitless, maar de limit is nu bereikt. Heb even storing in mijn hoofd en ga maffen;)

Was weer een mooi dagje vandaag. Idd, erg sterk deelnemersveld, zoals het hoort ;) Ben er maandag niet bij, dus bij deze alvast good luck!

Terug
Naar boven