AndroidHealthClinic

g-mens log

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.562
haha, do what you preach! En niet zo bijdehand jij he... beetje vertellen dat ik rust moet nemen;)

:D:cool:

Zegguh, ik doe het ook. Ik ga pas morgenochtend weer trainen. Officieel moest ik mijn gemak houden tot vandaag. Dat heb ik dus ook gedaan. Languit op het strand.
Normaal doe ik daar niet aan. Dussssssssss.. i practice what i preach.

Gijs doe je die Prone bridges puur op bodyweight of leg je nog een schijfje erbij op je onderrug?

• #18.565
bodyweight 3x2min is lang zat

• #18.566
6e wedstrijd sterkste team van NL. Rug en knieen nog niet 100% maar voelde me wel redelijk en had er echt super veel zin in.

Onderdeel 1 bakdeadlift
Startgewicht was 320 en iedereen moest steeds mee pakken

320 goed / 360 goed / 400 goed / 440 fail
Mo precies hetzelfde en alleen Richard vd Linden wist de 440 te trekken verder niemand. Hoog in de punten dus hier.

Onderdeel 2 Rocklift
Kiezen uit een zwerfkei van 125 of 90 kg. Verstandig gedaan en gewoon voor de 90 gegaan. Mo 2 reps en ik 8 reps strict achter elkaar door. Was makkelijk. Jammer dat er geen tussengewicht was. Gedeeld 2e met Johan en Jan hierop, alleen Alex wist de 125 te drukken.

Onderdeel 3 Yoke en Tyre
Ik deed de yoke van 390kg en Mo deed de tyre. Yoke ging makkelijk maar hij is net iets te hoog voor me om er echt mee te gaan rennen. Mo meteen door voor de 8 flips, na 5 ging het tempo er wat uit want het was echt een onding en ik nam de laatste 3 flips weer omdat ik weer lucht had. 1m09 en wel redelijk gedaan maar niet bij de snelsten hierop.

Onderdeel 4 Powerstairs
Ik de 175 de 6 treden omhoog en Mo echt goed hard de 225 omhoog. Daarna ik de 275 1tree YEAH!!! Mo en ik nog wel de 2e tree geprobeerd maar het blok was onvergefelijk.
Door een slippertje van de broer van Jarno op het laatste blok hierop toch niet echt slecht ook qua plaatsing.

Onderdeel 5 Stones 120-140-160-180-200
Ik de 120, Mo de 140 en ik weer de 160. Was een 20incher die 160 en ik had er 0 grip op met dit weer. Langzaam aan omhoog gekrikt. Mo de 180 niet meer los gekregen en voor ik kon proberen was de tijd op.

Echt superwedstrijd naar mijn gevoel. Leukste wedstrijd van het jaar ook en gewoon tof met Mo samen, daarom alles gegeven wat ik had.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 19:16 ----------

Oh ja 4e plaats totaal en dat is gewoon keihard in dit veld!!

4de plaats is prachtig op deze imo toch wel elitewedstrijd !

Super! Congrats bro.

Er straalt een hoop energie uit je verslag. :) Leuk!
Gefeliciteerd met de 4e plaats heren.

Mooi resultaat 4e ! Nice maat, gefeliciteerd idd !!

Was leuk om je in actie te zien, en ook zeker een goede wedstrijd gedraaid. Top prestatie :)

super Gijs! Congrats!

Super gedaan, Gijs (en Mo)

Netjes. Mooi team :)

Super gedaan!

haha gijs neemt die steen van 90 kg zo op zijn borst, mooie wedstrijd heren!

prachtige wedstrijd vandaag! En wat een afsluiting net in de bios haha. Vandaag was een Bazendag voor heel team Intensity! :cool:

bazig! Was weer een mooi dagje

hahah was mooi dagje, we hebben goed getag-teamed. en duidelijk goed gepakt en 4e worden tussen deze buffels is best hard..op DL goed meegegaan en rocklift ging je insane haha..kheb die shit nooit gedaan ook in training niet. dus opzich die ene paar reps kunnen doen wel gunstig meegegaan in de punten. medley ging beetje jammer..maar die band nekte ons, maja niks aan te doen..powerstairs ging gewoon goed. meer konden we er niet van maken en stones idem, want ze waren echt ranzig en glad..die 180 kwam mee, maar gleed gewoon uit mn klauwen, next time.

mooi dagje en we hebben wel paar buffels te pakken gehad/goed moeilijk gemaakt. BENG BENG

Terug
Naar boven