Fitness Seller

g-mens log

19 oefeningen

Less is more!!!!!!!

Was een epic dagje man

Haha epic volume, kon ook niet anders op zo'n anabole dag. Was mooi Gijs :D

Dacht ff dat er geen eind aan die training kwam haha, 100 sets is behoorlijk epic

Ik heb vanaf oefening 12 mee gedaan, eenmaal bij de laatste oefening leek het meer op een spastische aanval dan crunches :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.785
dikke training gijs, was een geslaagde dag.

koning trainingsvolume

wat een training... niet normaal!
vooral yoke is impressive

Haha vandaar dat boekje:P flinke volume gijs!

Wat zijn wij toch mooi en slank gijs :p

Ladies and gentleman, we got 'em.

P1030545.jpg

P1030546.jpg

P1030547.jpg

P1030549.jpg

Je blijft een baas Gijs. Bedankt weer voor de toffe dag

100 sets, wtf man

Doneer je lichaam aan de wetenschap alsjeblieft na je dood, ik wil weten wat het geheim is :p

Dude, wat een training!! Haha ziek volume, respect!!

w t f dude wat een training haha, respect!

Brutal.

• #18.797
Echt sick dat volume, ik heb nog geen 1/3 gedaan en ik ben nu al gaar. t*ring sterk ook man.

• #18.800
RawPowerBaarn meet 2012 23-06-2012

Door Gijs Boeijen

Op zaterdag 23 juni was het dan weer zover. Het concept van de jaarlijkse meeting is ooit ontstaan op het forum dutchbodybuilding en heeft verschillende locaties aangedaan in de afgelopen jaren zoals bij Robbert Wolters in Raalte en H8000 Barbell in Belgie. De laatste drie edities hebben plaatsgevonden bij RawPowerBaarn. Het is een jaarlijkse traditie waarbij iedereen die komt eten en/of drinken meeneemt en waarvan de bedoeling is dat er de hele dag getraind wordt en vooral ook veel gegeten.

De meet is een uniek concept waarbij krachtsporters van elk niveau naast elkaar trainen en elkaar stimuleren om het beste uit zichzelf te halen. Het absolute doel van deze dag is om een geweldige dag te beleven. Velen kennen elkaar en het is ook een weerzien van vrienden. Het tweede doel is om een sfeer te creeren waarin men tot het uiterste gaat en mooie prestaties kan neerzetten. Het laatste en niet onbelangrijke doel is om de strongman en powerlifting sport in de schijnwerpers te zetten en mensen hier kennis mee te laten maken zodat meerderen enthousiast worden voor deze sporten.

Ook deze meet was er weer een grote verscheidenheid in niveau in de sporters onderling maar er werd net zo hard gevochten door iedereen voor een persoonlijk record. Het was voor mij persoonlijk weer de mooiste dag van het jaar en prachtig om te zien hoe jongens die net in de sport meedraaien zij aan zij met Alex Moonen de loglift aan het oefenen waren en daarna met open mond stonden te kijken hoe er 180kg de lucht in ging. In welke sport is er zo’n toegankelijkheid tot de toppers van het land en zo’n openheid? Bij strongman en powerliften wel, dat ik hier aan kan bijdragen vervult mij met gepaste trots.

Dit jaar is er weer hard gewerkt om de locatie nog groter op te zetten en nog meer materiaal beschikbaar te hebben om ervoor te zorgen dat men volle bak naast elkaar kon trainen zonder al te lange wachttijden. Wat te denken van onder andere 2 yokes, 3 logs, 2 platforms voor stones, 3 tires, 2 paar farmers en 2000 kg aan schijven. Ook het weer droeg er deze editie in positieve zin aan bij. Op het hoogtepunt waren er zo’n 40 man tegelijk aan het trainen en overal waar je keek werd er wel iets getild.

Met al dat trainen moet er ook goed gegeten worden en wat dat betreft was er weer genoeg meegenomen. Er waren stapels met vlees voor de barbeque en het leek erop dat Jaimy zelfs een hele koe had lopen uitbenen die morgen. Drie barbeques op rij en tussen een uur of 5 en 7 werd er volop gegeten. Traditie getrouw begint na de eerste trainingssessie en de barbeque de 2e trainingssessie. Na nog een 2 uur trainen was het dan voor de meesten wel voldoende en werden de stoelen in een kring gezet om er met een bakje kwark of een glas whisky nog eens gezellig over na te kletsen. Omdat het zonde is om vlees weg te gooien ging de bbq om tien uur s’avonds nogmaals aan en het was nauwelijks te geloven maar die enorme stapel vlees die meegenomen was door iedereen is echt opgegaan deze keer. Dat er flink gegeten was was wel te zien in de enorme berg afval van deze dag. Niet minder dan 20 gevulde vuilniszakken was het resultaat van 1 dagje meet. Ik wil graag iedereen bedanken voor zijn of haar aanwezigheid en de gezelligheid. De meet staat natuurlijk nu al weer in de planning voor het volgende jaar maar iedereen is ook welkom voor een reguliere training bij RawPowerBaarn.

"Love the game. Love the game for the pure joy of accomplishment. Love the game for everything it can teach you about yourself. Love the game for the feeling of belonging to a group endeavoring to do its best. Love the game for being involved in a team whose members can't wait to see you do your best. Love the game for the challenge of working harder than you ever have at something and then harder than that. Love the game because it takes all team members to give it life. Love the game because at its best, the game tradition will include your contributions. Love the game because you belong to a long line of fine athletes who have loved it. It is now your legacy. Love the game so much that you will pass on your love of the game to another athlete who has seen your dedication, your work, your challenges, your triumphs... and then that athlete will, because of you, love the game."

306686_377715935622631_1438021516_n.jpg

• Like
Waarderingen: DG80
Terug
Naar boven