AndroidHealthClinic

Gaan trainen in Brazilie!!!

Bezoekers in dit topic

Nice! Ben benieuwd naar je Ebook! Primeur op DBB ook nice hoor!
 
was dit topic een beetje uit het oog verloren... Hoe gaat het er nu mee daar en met jou alles goed verder?
 
life is good/ish... wat gezondheidsproblemen gehad en redelijk veel werk....

hoop het ebook klaar te hebben tegen midden de zomer... ongeveer 300 paginas en ook veel fotos
 
life is good/ish... wat gezondheidsproblemen gehad en redelijk veel werk....

hoop het ebook klaar te hebben tegen midden de zomer... ongeveer 300 paginas en ook veel fotos

aha das wat minder inderdaad. Waar verblijf/werk je nu Brasil?
 
Jaloers, Brazil is DE plek voor MMA/BJJ.
 
life is good/ish... wat gezondheidsproblemen gehad en redelijk veel werk....

hoop het ebook klaar te hebben tegen midden de zomer... ongeveer 300 paginas en ook veel fotos
hoop dat het nu wel beter gaat met je gezondheid!
 
Elizeu heeft de gordel van het kampioenschap 77kgs gewonnen in Jungle Fight via TKO gisteren. Hij had er heel hard voor getraind en dit heeft zijn vruchten afgeworpen. Waarschijnlijk is de volgende stap de UFC, zoals alle voormalige Jungle Fight kampioenen!

Gabriel Fly Miranda en Diego Vargas hebben beide hun partijen gewonnen, Fly via armlock en Diego Vargas via KO...

Boek is aan het vlotten...

peace
 
supercool om te lezen allemaal moet je wel lef hebben om zo'n avontuur aan te gaan, maar was het dubbel en dwars waard zo te lezen. Ik denk dat je een hoop mensen op dit forum motiveert om door te gaan met de sport waar ze van houden en door te zetten ook in moeilijke tijden.

I FOLLOW
 
Elizeu heeft de gordel van het kampioenschap 77kgs gewonnen in Jungle Fight via TKO gisteren. Hij had er heel hard voor getraind en dit heeft zijn vruchten afgeworpen. Waarschijnlijk is de volgende stap de UFC, zoals alle voormalige Jungle Fight kampioenen!

Gabriel Fly Miranda en Diego Vargas hebben beide hun partijen gewonnen, Fly via armlock en Diego Vargas via KO...

Boek is aan het vlotten...

peace


supertof!

Hoe zit het eigenlijk met vergunningen enzo als je daar gaat wonen?
 
supertof!

Hoe zit het eigenlijk met vergunningen enzo als je daar gaat wonen?

hangt af

je kan - trouwen met een braziliaanse - jackpot behalve als je een kutwijf hebt en ze van je scheid, kan ook een hele hoop miserie op volgen
je kan - athletes visum aanvragen - 1 jaar en kan verlengd worden
je kan - student visum aanvragen - 1 jaar
je kan - tonen dat je geld investeert in de economie - verblijfs en werkvergunning voor 5 jaar
je kan - tonen dat je een vennootschap opricht samen met meerdere brazilianen - verblijfs en werkvergunning voor 5 jaar
je kan - werk zoeken op voorwaarde dat het werk niet door een brazilaan kan ingevuld worden - 5 jaar verblijf en werkvergunning

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

of je kan op vakantie in brazilie gaan en illegaal blijven... lesgeven en on the low leven

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

en hopen dat de staat amnestie bied aan iedereen die illegaal is - doen ze om de 10 jaar ongeveer
 
eerste honderd paginas zijn klaar...
 
klaar... nu proofreading... nog even geduld :)
 
klaar... nu proofreading... nog even geduld :)

jaa daar is ie weer!!! was dit topic helemaal vergeten, man waren die verhalen gaaf om te lezen. Ben benieuwd!!! :D
 
I'm back, op het vorig forum kon ik niet meer reageren op mijn berichten omdat het topic zo oud was.

Sorry dat ik velen onder jullie heb laten wachten, ik drop mijn boek eind van de week.

Ik vertrek terug naar Curitiba om 16 november met een maat die een lightheavy/middelweight prospect is om te trainen en om te zien of hij goed genoeg is om als profvechter geselecteerd te worden om op het roster van vechters van CM System te belanden.

Door mijn slechte gezondheid ben ik vorig jaar niet geweest en ben ik vorige week maandag aan mijn been geopereerd. Eindelijk. Volgens de dokters mag ik terug trainen vanaf midden oktober.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven