AndroidHealthClinic

Gaan trainen in Brazilie!!!

Bezoekers in dit topic

Geeft mij terug zin 100% te gaan trainen na dit allemaal te lezen!!
 
Net alles gelezen, heel vet. Hoe gaat de cut?
 
Vind deze thread leuk om te lezen! Moet telkens afzien zijn om terug naar België te komen, toch?
 
Ik begin terug te cutten volgende week, zal trainingsschema posten en voedingschemas...
ik zit terug op rumbleweight momenteel, de combinatie van veel werken, slecht eten, geblesseerd zijn en amper trainen doen weinig goeds aan mijn gewicht. Infectie aan mijn arm gehad door het werken, just ****ing great.

Naar Belgie terugkomen is inderdaad hel, maar ik moet toch geld blijven verdienen helaas. Deze winter in februari terug aangekomen, ik dacht dat het ergste voorbij was, maar **** me... vriezen.

Ik zal terug gaan naar Curitiba tegen november, ben nu aan het kijken om een documentaire te filmen over mma en een budget rond te krijgen. Ik zal zeker terug eens op dutchbodybuilding posten om wat crowdfunding te doen ;).
 
Ik zou nu gewoon een mega cut inlassen tot je naar Brazilië vertrekt bro.

Hier in Belgie suckt het toch, dus dan beter helemaal door de zure appel heen nu, en in Brazilie all out gaan ;)
 
nice ga het maar weer volgen dan he! als je ons updated houd1:)
 
I'm back in Brazil, deze keer slechts voor twee weken... nieuwe business opgestart en heb momenteel veel te druk met werken.

Ik ging dit jaar niet naar Brazilie gaan door persoonlijke redenen en ook gezondheidsredenen, maar maandag was ik het zo kostbeu in Belgie dat ik rap een ticket ben gaan kopen.

30 uur op baan, **** my life.... naast mij zat er in het vliegtuig een dude die waarschijnlijk 2x zoveel woog, en ik had nog eens het ongeluk om naast het raam te zitten. Voor diegenen die het nog niet weten, ik ben claustrofoob...

Deze nacht om 4uur toegekomen in de gym, die zeer netjes vernieuwd is... ****ing dope... betere bedden, keuken, cage.... shit is better than my own house

Heel de dag met Ken en Mike staan praten, twee badass wrestlers uit Oklahoma. Ze hielpen eerst Shogun met zijn worstelen maar Shogun had niet graag dat ze hem op zijn fouten wezen en wou hen ook niet betalen omdat hij veronderstelde dat ze star struck waren, dus heeft Cristiano Shogun gewoon gezegd dat hij niet meer welkom was.

Bruno Carvalho is trouwens weg van het team om met Nova Uniao te trainen. Hij kon zijn verlies in Bellator niet opkroppen en had alle schuld op Cristiano gewezen. Ik wens hem het beste toe, al kan het mij ook niet veel schelen.
 
I'm back in Brazil, deze keer slechts voor twee weken... nieuwe business opgestart en heb momenteel veel te druk met werken.

Ik ging dit jaar niet naar Brazilie gaan door persoonlijke redenen en ook gezondheidsredenen, maar maandag was ik het zo kostbeu in Belgie dat ik rap een ticket ben gaan kopen.

30 uur op baan, **** my life.... naast mij zat er in het vliegtuig een dude die waarschijnlijk 2x zoveel woog, en ik had nog eens het ongeluk om naast het raam te zitten. Voor diegenen die het nog niet weten, ik ben claustrofoob...

Deze nacht om 4uur toegekomen in de gym, die zeer netjes vernieuwd is... ****ing dope... betere bedden, keuken, cage.... shit is better than my own house

Heel de dag met Ken en Mike staan praten, twee badass wrestlers uit Oklahoma. Ze hielpen eerst Shogun met zijn worstelen maar Shogun had niet graag dat ze hem op zijn fouten wezen en wou hen ook niet betalen omdat hij veronderstelde dat ze star struck waren, dus heeft Cristiano Shogun gewoon gezegd dat hij niet meer welkom was.

Bruno Carvalho is trouwens weg van het team om met Nova Uniao te trainen. Hij kon zijn verlies in Bellator niet opkroppen en had alle schuld op Cristiano gewezen. Ik wens hem het beste toe, al kan het mij ook niet veel schelen.
Leuk je terug te zien posten.
Have fun
 
jeeej, wacht al op de knallers
 
Vandaag promo gaan filmen voor Ken en Mike Jackson. Deze boys zullen eens ze terug in de USA zijn kans maken om door Bellator opgepikt te worden.

Wat sfeerbeelden gaan filmen, met de camera op de bus gegaan, iedereen keek verbaasd. De zondag is de bus in Curitiba veel goedkoper, en hierdoor is er ook meer volk. Naar shopping Palladium geweest, in de iets meer populaire (lees armere) wijk Portao.

Ik vroeg aan de securitydude of we in de shopping mochten filmen, maar dit was niet mogelijk. Toen ik hem vertelde dat ik voor Cristiano filmde en dat het ivm MMA was veranderde hij in een andere persoon. Wacht hier, vertelde hij mij, ik ga toestemming gaan vragen aan mijn oversten. Zijn oversten kwamen aangesneld en deze moesten met de afdeling marketing een andere toestemming vragen.

We kregen toestemming om te filmen, op voorwaarde dat we geen juweliers of cash exchanges filmden. Waren we ook niet van plan. Marketing besloot een dude van de security in een kostuum met ons mee te laten wandelen opdat we comfortabeler zouden zijn, en niet lastig zouden gevallen worden door anderen.

Big camera - twee big black dudes - en een persoonlijke bodyguard :P - wel, mensen dachten dat we zeer belangrijk waren en kwamen om de vijf voet vragen om fotos te trekken. Ken en Mike deden dit met veel plezier, en we waren natuurlijk ook zeer blij met de aandacht van al het vrouwvolk. Damn. Wat een booties. En Ken en Mike kregen zelfs aandacht van een groepje jonge homos. Hahahaha.

De securityguard vond zijn werk ook best leuk omdat hij anders waarschijnlijk boefjes uit zijn mall moest houden en was teleurgesteld dat we vertrokken na anderhalf uur filmen. Hij vroeg of we nog terugkwamen. Ik vertelde hem dat ik zaterdag opnieuw zou passeren.

Daarna naar het centrum geweest, wat op zondag zou goed als dood is behalve wat random daklozen, en crackheads. Het is ook de eerste keer dat ik kinderen op straat zag lijm snuiven. Daarna een dakloze zien schoppen tegen een auto, waarop de bestuurder uit zijn auto stapte en een pistool trok. All talk en no play. Werd niet geschoten. Back to the gym.

Another day in Brazil.
 
  • Like
Waarderingen: 515
Het gaat er daar net iets anders aan toe.

Laat maar wat van je filmpjes zien he!
 
Last day in Brazil... hier gaat alles goed door. Raoni, Alex, Fly, Ken, Mike en Alex zijn black belts geworden. Raoni is de eerste blackbelt onder Cristiano sinds witte gordel en Ken en Mike zijn de eerste Amerikanen die een blackbelt gekregen hebben onder Cristiano. Marcao, Elizeu en Rafael zijn brown belts geworden. Canha is een purple belt geworden. En ik nog steeds een witte gordel, omdat ik niet in Gi train. Maar bon, next year eens werk van maken.

Cristiano heeft ook te horen gekregen dat hij op 15 februari moet vechten in Santa Catarina tegen Joe Proctor, wat zeker een winbaar gevecht voor hem is.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: 515
Ik ben bezig met een ebook neer te pennen (in het nederlands), samen met de beste fotos en videos van mijn trips... zal gratis te downen zijn en eerst op dutchbodybuilding gepost worden...

peace dudes
 
Mooi, we horen het wel!
 
Back
Naar boven