Fitness Seller

Gaan trainen in Brazilie!!!

Je log met veel plezier gelezen!
Vind afgaande op de paar foto's van jezelf hier dat je aan je kop kunt zien dat je veel hebt geleerd. Krachtig en meer zelfvetrouwen en dat kan ook haast niet anders.

• Topic Starter Topic Starter
Wel, jammer dat Cristiano verloren heeft... laten we hopen dat de UFC hem nog een volgende kans geeft... Cris heeft heel hard getraind voor deze partij. Achja, next fight beter...

---------- Post toegevoegd Sun 3 Mar 2013 om 22:10 ----------

thx voor al jullie reacties

super blog ik ga hem zeker volgen! ik ga volgende week beginnen met MMA heb al wel 3 jaar kickboksen gedaan maar nog nooit grondgevecht.. ben benieuwd!!

Fat Gee, vette blog!! Ik blijf je zeker volgen.

Heb nog een aantal vragen aan je met betrekking tot voeding.

Je zegt dat zo'n beetje alle vechters totaal niet op hun voeding letten en eten wat ze willen eten. Pas als de partij eraan komt wordt er gecut.

- Wat wordt er voor vlees gegeten? Is het voornamelijk lean meat of juist hoog in vetten?
- Wat zijn de KH bronnen?
- Worden deze KH bronnen geplanned rondom trainingen?
- Worden er granen gegeten?

Ben erg benieuwd naar je antwoorden op de vragen.

Fat Gee, vette blog!! Ik blijf je zeker volgen.

Heb nog een aantal vragen aan je met betrekking tot voeding.

Je zegt dat zo'n beetje alle vechters totaal niet op hun voeding letten en eten wat ze willen eten. Pas als de partij eraan komt wordt er gecut.

- Wat wordt er voor vlees gegeten? Is het voornamelijk lean meat of juist hoog in vetten?
- Wat zijn de KH bronnen?
- Worden deze KH bronnen geplanned rondom trainingen?
- Worden er granen gegeten?

Ben erg benieuwd naar je antwoorden op de vragen.

- tijdens de cut lean, vooral kipfilets en steak, maar vooral kipfilets, of tonijn, gedurende het jaar vooral rund, steak, gehakt, karbonaden etc niet per se lean. Steak kost NIKS in Brazilie.
- koolhydraatbronnen gedurende het jaar, vooral bonen (brazilianen houden enorm van bonen) en rijst. S'ochtends zag ik veel gasten sandwiches eten (melkbrood?). Tijdens de cut amper tot geen koolhydraten.
- Rondom trainingen shakes en pre workout boosters, zelden gasten zien eten volgens trainingen.
- Brood wordt gegeten, maar meestal melkbrood en wit brood. Cornflakes enzo zelden omdat het vrij duur is in vergelijking met brood.

Fat Gee, fantastisch log dat je hier bijhoudt!

Eindelijk eens iemand die beseft dat hij maar 1 keer leeft en dan ook zijn dromen achterna gaat!

Offtopic vraagje:

Zijn de chicks in Brazilië echt zoveel mooier dan hier? En lopen de vrouwen met een squat ass daar inderderdaad zo dik gezaaid?

Fat Gee, fantastisch log dat je hier bijhoudt!

Eindelijk eens iemand die beseft dat hij maar 1 keer leeft en dan ook zijn dromen achterna gaat!

Offtopic vraagje:

Zijn de chicks in Brazilië echt zoveel mooier dan hier? En lopen de vrouwen met een squat ass daar inderderdaad zo dik gezaaid?

thanks

about Brazilian chicks

HELL YEAH
(meer hierover in mijn volgende post vanavond)

Laatst bewerkt:
Heb bijna het hele topic gelezen, geweldig wat je daar mee maakt en wat een ervaring!
toch wel mooi dat je met zn allen zit en maar een doel voor ogen hebt en dat is beter worden en veel trainen!
Lijkt me ook zeer vet om te doen maar ik zal wel voor een wat veiliger land kiezen haha!

Heb bijna het hele topic gelezen, geweldig wat je daar mee maakt en wat een ervaring!
toch wel mooi dat je met zn allen zit en maar een doel voor ogen hebt en dat is beter worden en veel trainen!
Lijkt me ook zeer vet om te doen maar ik zal wel voor een wat veiliger land kiezen haha!

Brazilie is zo veilig als je zelf maar wilt. Als ik soms grove dingen meemaak is omdat ik ook onverantwoorde dingen doe. Maar Curitiba en Juiz de Fora zijn in mijn ogen veel minder gevaarlijk dan pakweg Rotterdam of Brussel.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 18:44 ----------

Ik moet opletten wat ik hier post natuurlijk... all you post can be used against you!

Ik ben geen fan van Belgische wijven, zitten wel knappe tussen maar het amount of gezeik dat je ervan terugkrijgt is vreselijk. Ik ben altijd een fan geweest van exotische vrouwen dus voor mij is het wel nice. Al ga ik zeker niet naar Brazilie om te nken. Maar what happens in Brazil stays in Brazil, sorry zoon.

Vrouwen in Brazilie (en Zuid-Amerika in het algemeen) zijn graag vrouw en tonen deze kantjes graag. De vrouw wordt, ondanks de redelijke macho-cultuur veel meer gerespecteerd dan in de rest van de wereld. Een Braziliaanse kleed zich graag vrouwelijk, maakt zich graag op en gaat gaan sporten om er goed uit te zien. Ze is benaderbaar en goedlachs. De man heeft zijn rol, beschermt het gezin en gaat werken. De vrouw voedt de kinderen op en zorgt voor het huishouden. Dit wordt ook door de man geapreccieerd en, hoe je het draait of keert, kinderen opvoeden en huishoudelijke taken zijn zeker een volwaardige full time job.

Alle Brazilaanse vrouwen willen kids, en vaak zijn ze al op jonge leeftijd getrouwd. Ook vind ik ze minder materialistisch dan Westerse of Aziatische vrouwen. Ik heb nog nooit een Braziliaanse vrouw gehad die aan mij vroeg hoeveel ik verdiende per maand. Misschien omdat ze weten dat alle vechters arm zijn ;).

Bijna alle (jonge) vrouwen in Brazilie gaan naar de gym. Om er goed uit te zien. Thaiboksen is ook een trend bij de vrouwen. Je ziet ook veel meer vrouwen aan krachttraining doen, zowel met losse gewichten als met machines. Ook zie je vrouwen squatten, thank god. Hierdoor hebben ze een veel nicere booty, en dit is in Zuid-Amerika zeker belangrijk.

Om Hef maar te quoten “bitches met weinig t**ten hebben meestal veel reet”. In het algemeen hebben de Brazilaanse vrouwen kleinere borsten, maar velen kiezen voor borstimplantaten (I'm not a fan). Ik heb in geen enkel ander land zoveel vrouwen gezien met fake t**ten en waar plastische chirurgie alledaags is.

Vrouwen storen zich niet als je hen een complimentje geeft. Je hebt hier geen bontjkraagjes die super opdringerig en respectloos zijn, maakt zeker ook een verschil uit. Vrouwen genieten ook meer van coïtus, en zullen niet zo gesloten zijn zoals in Europa hieromtrent. Het is er als vrouw geen taboe om te zeggen “ik heb zin in coïtus”.

Als buitenlander een vrouw aan de haak slaan is niet moeilijk, je hebt vrouwen die puur op gringo's vallen, je hebt natuurlijk ook gold diggers die van Europa en USA dromen voor een betere toekomst, maar dat zijn meestal de vrouwen uit de armere streken. Hier in Curitiba hebben weinig vrouwen interesse om naar Europa te gaan wonen omdat ze genoeg verdienen en een goede levensstijl hebben.

Na het lezen van deze post besloot de helft van Dutchbodybuilding naar Brazilie te verhuizen.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 18:47 ----------

fotos zijn louter voor didactische doeleinden! I'm no pervert, deze fotos zijn bijna allemaal per ongeluk getrokken!

v7cpr4.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 18:48 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 18:50 ----------

9qfk9j.jpg

2ltq9zm.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 18:56 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 18:58 ----------

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 19:01 ----------

Laatst bewerkt:
juist Fat Gee!

Mooie chick waarmee je op de foto staat.

Allemaal leuk dat getrain, maar ga jij ooit nog eens een wedstrijd draaien?

Vorige keer ik in Brazilie was dit inderdaad het plan, maar ik ben heel de trip geplaagd geweest met blessures en zo is het uiteindelijk niet doorgegaan. Maar ik wil zeker partijen draaien. En ik ga ook partijen draaien in de toekomst.

Hier in Belgie krijg ik ook de kans om partijen te draaien, maar ik heb hier geen trainingscamp, ik heb hier behalve enkele vrienden geen team, en ik wil de eer van mijn gym niet besmeuren door een slecht voorbereide partij. Ook ben ik zelfstandig dus is mijn gebruik van vrije tijd is eerder beperkt.

Wow bro, mooi antwoord. Het lijkt erop dat die braziliaanse chicks dan toch niet overrated zijn.

Spreek je eigelijk al wat portugees?

brb off to brazil

Wow bro, mooi antwoord. Het lijkt erop dat die braziliaanse chicks dan toch niet overrated zijn.

Spreek je eigelijk al wat portugees?

brb off to brazil

yeah, je neemt het snel op, is geen zo een moeilijke taal, en als je surrounded by locals bent, gaat het allemaal heel snel

ik spreek nu genoeg portugees om mezelf in het dagdagelijkse leven te kunnen behelpen en kunnen converseren

haha die laatste foto was ook perongelijk getrokken?;)

Bruno heeft gisteren zijn eerste partij in Bellator verloren tegen Berto via heelhook. Het was, een zeer korte, maar spannende partij. Berto had Bruno neergeslagen dat zijn bitje door de ring vloog, maar Bruno herstelde snel en kon overschakelen naar een armbar. Berto counterde de armbar en ging naar een heelhook. End of story.

Jammer zo'n entree in bellator wil je graag winnend afsluiten.

Shogun heeft besloten om weg te gaan van UDL en traint nu oa in CM System. Ook wordt de hele gym verbouwd naar een betere faciliteit evenals de kamers voor de vechters. Can't wait to be back. Nog 6 maanden te gaan.

nog iemand van plan om naar de White belt only bjj in amsterdam zuid te gaan 19 mei, of misschien de belgian open op 18 mei of 11 mei NAGA in frankfurt (naga is natuurlijk de grootste ;))

Terug
Naar boven