MuscleMeat

Gaan trainen in Brazilie!!!

hahaha gi/gordijn ... :laugh:

...alweer aan het wachten op de volgende installment :)

leuk geschreven en interessante ervaring! ga dit zeker volgen

abbo, interessant, ik zou dit ook wel eens willen doen maar dan in de VS ipv Brazil.

Heb 6 maand in Porto gewoond, ik kan Frans en Spaans, maar Portugees was absoluut onverstaanbaar. En idd, Engels hadden ze nog nooit van gehoord, buiten andere uniefstudenten(en dan nog ging het nergens over).

Verder als Bomdia en obrigado kom ik niet.

Tof onderwerp blijf dit zeker volgen en overweeg dit zelf ook te doen geak :D wat vet!

supertopic Fat Gee!! dik respect voor jou move om ff 3mnd naar Brasil te gaan!

Komen er nog pics? (van chicks uiteraard)

egt vet

• Topic Starter Topic Starter
abbo, interessant, ik zou dit ook wel eens willen doen maar dan in de VS ipv Brazil.

Heb 6 maand in Porto gewoond, ik kan Frans en Spaans, maar Portugees was absoluut onverstaanbaar. En idd, Engels hadden ze nog nooit van gehoord, buiten andere uniefstudenten(en dan nog ging het nergens over).

Verder als Bomdia en obrigado kom ik niet.

Portugees in portugal # portugees in brazilie.... als je wat spaans kan zal je rap overweg kunnen met het braziliaans portugees... ik daarentegen kon geen spaans maar wel wat portugees vanwege mijn vriendin

Trainen in de VS is zeker te doen, maar het zal je wel een pak meer geld kosten dan in Brazilie, ofwel ga je in de saaiste hollen ter wereld zitten (heb het over de plaatsen, niet de females)....

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:43 ----------

Tof onderwerp blijf dit zeker volgen en overweeg dit zelf ook te doen geak :D wat vet!

als je wilt, pm me en ik breng je in contact

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 12:44 ----------

supertopic Fat Gee!! dik respect voor jou move om ff 3mnd naar Brasil te gaan!

Komen er nog pics? (van chicks uiteraard)

ik zal asap fotos beginnen toevoegen :)

Laatst bewerkt:
Ja pics zouden echt vet zijn!

Vet topic! abo

Interessant om te lezen, is op een boeiende manier geschreven :D.

Abbo!

Het leuke aan in Brazilie trainen is dat er geen douchebags en wannabees trainen zoals in Europa of de States. Iedereen laat zijn ego aan de deur, en is behulpzaam en vriendelijk. Er word ook veel gelachen.

Hier heb je geen idioten die komen trainen om stoer te doen, die keihard sparren tegen mindere opponents of d*ck moves uithalen. Wil je zacht sparren, spar je zacht, wil je hard sparren, spar je hard. Vele gasten die hier trainen zijn pro vechters (in CM System zijn dat een 40tal) en daarnaast is nog een overgroot deel amateur vechter of deelnemers van grappling/submission contests. Gasten zoals ik die gewoon trainen voor de ervaring heb je amper, enkel s'avonds in de Muay Thai klassen heb je casuals.

Lerryan Douglas is een van de amateurvechters in onze gym. Hij is 16 jaar oud, Braziliaans kampioen greco romaans worstelen in zijn categorie, 8 amateurgevechten, 8 wins en heeft zijn blue belt behaald bij Cristiano in 1 jaar tijd, wat op zich al een exploot is. Het zotste van allemaal is dat deze jongen nog geen 2 jaar traint, maar wel al volwassen dudes een pak rammel heeft gegeven in de ring (en ook een arm gebroken).

Hij was komen trainen voor een week in CM System, en Cristiano vond hem zo een talent dat hij hem daar in het kamp gehouden heeft. Omdat hij 100km van het kamp woont is hij bij de profvechters ingetrokken, en gaat hij soms in het weekend naar huis. S'ochtends gaat hij naar school, daarna fulltime trainen.

Deze jongen was zo een monster in de gym (op skillwise, op persoonlijk vlak was hij een skateboardende 16 jarige) dat, als hij verder doet zoals hij bezig is, ik hem ooit nog in de UFC zie, zelfs als kampioen.

Hier is een filmpje van zijn training

http://www.youtube.com/watch?v=pHhxLFMyWjE&context=C47d27e4ADvjVQa1PpcFPPUjVGpJNyl-G3ykhDHYdo8to1WNdYzvA=

Gaaf man, subscribed!

Heel interessant, man :) Succes =)

abbo! gaaf van je dat het doet ik lees het met plezier zag net dat training filmpje van die Lerrian die is aardig snel!

Op het eind van mijn trip ben ik uitgenodigd geweest om een amateur mma wedstrijd mee te maken, eentje waar de poulain, Lerryan vocht, en dan nog in zijn thuisstad Paranagua. Lerryan wou offcourse dat ik zijn gevecht filmde en dat we hem met man en macht kwamen supporten.

Paranagua ligt op 100km van Curitiba en is een havenstad die aan de kust ligt. Een dik uur rijden met de auto omdat het door de bergen is, man, wat een prachtig zicht.

Mijn teammates vertelden me dat Paranagua een shithole was gevuld met h**ren. Het is namelijk een havenstad, en wat doen schippers eens ze aan wal zijn? Verstop de salami spelen. Ze vertelden me ook dat er heel veel HIV was vanwege de prostitutie, en ook gemixt met druggebruik.

Het was een pokkewarme zondag, en bij het verlaten van Curitiba zagen we dat mensen pre-carnaval aan het vieren waren in de uitgaansbuurt(we gingen oorspronkelijk naar pre carnaval, maar gelukkig hebben dat niet gedaan want er was een relletje en de politie heeft 5 mensen neergeschoten en een heleboel in elkaar geslagen, brazil cops don't **** around). We reden door en hoe dichter we bij onze bestemming kwamen, hoe warmer het werd.

Paranagua zag eruit als een kruising van de stad na het eerste level in fallout 3 en farcry 2. Grijze hangars en grote schuren, wrakken van autos, wrakken van schepen en dit kilometers aan een stuk, waarboven de zon aan de felblauwe hemel de mensen liet bakken als bananen.

Dit was volledig het opposite van Curitiba, die even modern, if not moderner was dan de doorsnee Europese stad. We waren aan het sukkelen om de zaal te vinden waar het event plaatsvond, tot we in het midden van het centrum een grote schuur vonden die eigenlijk een gymnasium was. Niks van airco, muren en plafonds van golfplaten. Ik voelde me net "cutting weight" in een sauna. Zelfs onze fighters waren aan het klagen van de warmte.

We checkten in aan de balie. CM System. Free entrance. **** yeah.... VIP seats... **** yeah. Pizza voor 5 reals... **** yeah....

De partijen begonnen, eerst enkele Muay Thai fights. Ik had dorst en wou wat drank kopen. Niks meer van softdrinks available. Enkel bier. Damn (ik drink geen bier). En er waren nog, I dunno, 15 fights te gaan. Dat beloofde.

De amateurfights in Brazilie, zijn gewoon prof partijen maar met hoofdbescherming, al hetzelfde mag dan in de Europese/NSAC regels. Het enige verschil dat er is met de Braziliaanse regels tussen amateur en pro zijn geen knieen naar het hoofd op de grond en geen soccerkicks.

Spectaculaire KO's gezien. De amateurvechters die ik daar zag waren beter dan veel A klassers die ik hier in Europa zag. Enkele partijen te gaan. Ik ging Lerryan volgen backstage. Filmen. Aanmoedigen.

Zijn moment was aangebroken. Headliner van de card. Popo, zijn opponent, was de favoriet, en trainde daar in een locale gym. Het was tijd om op te komen. Walk in. Daarna zijn opponent walk in. Het volk juichte hem toe als een held. Its real life baby, heroes don't exist. The bad guy always wins. Lerryan was de bad guy. Met een world class team achter zich, en maandenlang trainen kon er nog weinig fout gebeuren.

First round, beatdown van Popo. De bel ging maar de scheidsrechter merkte dit niet op, evenals Lerryan. Lerryan was bezig de jongen af te maken met fikse ground en pound. Iedereen probeerde de ref duidelijk te maken dat de round ten einde was. Cristiano smeet uiteindelijk de gym banner in de ring, en Lerryan dacht dat ie gewonnen was (imo hadden ze toen de match stil mogen leggen want zijn opponent was ****ed up).

http://www.youtube.com/watch?v=8NCM9x6hFKY&context=C430c570ADvjVQa1PpcFPPUjVGpJNyl4WAtfQ11tVlN-eWu60SQnc=

Round 2, beatdown, Round 3, beatdown. Mijn camera viel uit gedurende enkele minuten vanwege het overhitten van de batterij. ****. Net nu. Ik kreeg hem gelukkig terug aan de praat. Zijn opponent had alle moed opgegeven. Hij was een levensgrote pinata geworden en Lerryan was er snoepjes uit aan het kloppen alsof hij eten moest geven aan de derde wereld. Net voor het eind van de ronde probeerde Lerryan een soccerkick te geven (dat gedrag leer je als je enkel met pros traint) en werd hem een punt afgehouden). Restart. Enkele seconden later ging de bel.

http://www.youtube.com/watch?v=btZK_jyzTTE&feature=context&context=C430c570ADvjVQa1PpcFPPUjVGpJNyl4WAtfQ11tVlN-eWu60SQnc=

Lerryan won, unanimous decision. We kropen het podium op, fotos trekken, Cristiano riep me voor de groepsfoto, ik ging bij mijn team staan.

Opeens kwam er een kerel naar me toe "iz thet a zony neks" "sim" "how much i want toe baaiy". Gaf hem mijn gegevens omdat ik de lader niet mee had evenals bepaalde accesoires. Ik kon mijn camera verkopen die een half jaar oud met amper 100 euro verlies, en dit vanwege dat elektronica zo duur is in Brazilie. Ik vertelde aan mijn team, als ie morgen mijn camera komt halen, hou ik een barbeque.

We stopten onderweg in een local bar, iets drinken, want na een hele avond in een sauna te zitten krijg je dorst. Daarna terug naar Curitiba. S'nachts naar de macdonalds geweest voor een late night snack.

This is the life

HOE DE **** POST IK FOTOS???

Laatst bewerkt:
Wat een vehaal lijkt me echt mooi om een keer mee te maken, Moet daar maar eens voor gaan sparen.

Foto's uploaden is heel makkelijk. Je gaat naar www.tinypic.com foto uploaden en dan deze link kopieeren (IMG Code for Forums & Message Boards) en hier plakken :)

2u4u9t3.jpg

Affiche van het event

Laatst bewerkt:
wow, echt vet man! het is echt een droom van me om ooit zoiets te kunnen doen!
waar train je als je in belgië bent?

edit: hehe, ik heb al even zitten opzoeken om een gelijkaardige reis te maken en zag net dat die Cristiano Marcello op dit ogenblik meedoet aan the ultimate fighter: live!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven