fat gee
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 109kg
verbaast me, deze uitspraak, je beoefend een krachttrainingsmodel genaamd BB en de voedingsectie hier wordt alom geprezen. en je leert hiervan. terwijl je lid bent sinds september 2009.....
OT:
niettemin een supergave topic, man.
mooie verhaallijn en jouw schrijftekst ervaar ik als "enorm prettig te lezen"
ik verneem alleen wel veel “fastfood” uitspraken en verkeerde vetten-menu's in je verhaal. Terwijl je te kennen geeft, sober te leven.
Met sober leven bedoel ik vooral, hier in Europa, ik neem geen drugs, ga zelden uit, ik leef in een hok om geld uit te sparen, ik rij niet met een auto etc... mijn geld gaat naar trainen, eten en reizen en in mindere mate, camera equipment... Ik eet liever af en toe eens op restaurant dan een Iphone 4S te hebben. Andere behoeftes I guess.
Wel, in Brazilie heb ik sober-ish geleefd dan. Ik kon zeker meer geld uit te sparen door zelf te koken, maar soms ontbreekt gewoon de zin om nog iets te bereiden. Maar ik had het ook allemaal veel duurder kunnen maken door iedere nacht uit te gaan. Maar tijdens mijn cut heb ik echt heel veel ontzegd.
Ik heb ook zelden een taxi genomen en nooit het openbaar vervoer (schijt aan het openbaar vervoer, wereldwijd, altijd k*tmensen, altijd te laat). Overal te voet, dus heel veel uitgespaard ook. (Next time neem ik mijn skateboard mee though)
Deze reis cq. onderneming is immers in eerste instantie om jezelf beter te leren kennen, toch?
Yup, maar vooral op persoonlijk en zakelijk vlak. Ik heb ook gecut eens ik daar was, maar ben er nog niet geraakt om over mijn hierover uit te breiden.
ik denk persoonlijk, en zie dit absoluut niet als aanval hoor, dat je veel meer uit jezelf zou kunnen halen, als je jezelf maar een gedegen voedingsschemaaanmeet.
Ben ik mee begonnen
je zit in een mooie beschaving omringt door jungle, man! omringd door zeer betaalbare BBQ's. zeg je net zelf nog, haha.
lang leve de combinatie van verse vruchtenschotels en grote stukken eerlijk gebraden vlees. Het water loopt me al in de mond.
ik zou juist denken, dat de eetcultuur van brazilië, jouw walhalla zou moeten zijn. Daar ook nog eens de eerder genoemde versheid een enorme rol speelt, wat je een paar pagina’s terug omschrijft.
Dit in beschouwing nemend, tezamen met de meest pure training die mijns inziens, als "meest" down to earth training beschouwd kan worden, is dit toch een ideale situatie om het allerbeste uit jezelf te kunnen halen.
Ik zou persoonlijk, als ik jou was, als met zo een cool rood lint rondlopen, wie genau, Rambo
haha. Just kiddin’
Ik vrees dat ik als ik daar rondloop met een rood lint rond mijn hoofd dat iedereen zou denken dat ik een crackhead ben.
Vooralsnog neem ik ook een abbo-tje en kijk uit naar je volgend verhaal.
vriendelijke groet
arno
Peace