Fitness Seller

Gainen met HillR

Nee eerlijk gezegd niet zo ben ik dan weer niet.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

The amount of Arjan's in my dm is too damn high :treuren:

Diktit :roflol:

Stomme schouders ook...

Fijn dat de training beter ging

Pics van Arjan.

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING WOENSDAG

SUPPPP BITCHES. Afgelopen weekend had ik mijn oppashond Jackson te logeren :heart: Ongeveer 40km gewandeld samen verspreid over 2,5 dag. En daar ben ik nog steeds een beetje dood van. We wandelen dan op een tempo van +- 6km per uur, dus mijn benen waren aardig dood.

Heb al anderhalve week continu hoofdpijn, sinds migraine, fucking irritant. Niet heel bevordelijk voor de training of uberhaupt het leven.

Pullups
1x5
1x4
1x2

Wat de f**k is dit :mad: Normaal kan ik 3x5, mietje.

Bulgarian splitsquats
2x15
1x10x20
1x8x30
1x8x35
1x8x40
1x6x45 PR

Ik doe het eigenlijk altijd met max 30 kilo, omdat ik het altijd los doe met zo'n kleine 30kg barbell (en omdat ik niet meer boven mijn hoofd uit kan pressen). Maar nu ik weer log, moet ik mijn best doen, dus doe ik het voortaan in het squatrack, zodat ik het gewicht uit de steunen kan halen. You guys better be proud!

Squats
4x8x45

Plateloaded legpress
4x12x160

Kon niet meer gewicht vinden :roflol: volgens mij hebben ze plates opgeruimd ofzo omdat er minder mensen trainen?

RDL
3x10x30

Was meer om te rekken, mijn linkerglute was echt irritant aan het doen qua zenuwpijn / uitstraling, alsof er ergens wat bekneld zat.

Reverse lunges ss db curl ss walking lunges + 16 kg (2x 8kg dbs)
3x6 / 3x8 / 3x8

Best een waardeloze training, had beter upperbody kunnen doen, want m'n lowerbody was gewoon echt niet zo okay. Heb hier ook anderhalf uur over gedaan, terwijl dit een training zou moeten zijn van +- een uurtje denk ik.

Anyways, wel blij dat ik gegaan ben! Mijn cutten gaat echt super goed (HAHAHHAHA NOT) ik durf niet op de weegschaal te staan, want ik denk dat ik wel 60kg weeg :roflol: maar, sinds gister hou ik me weer netjes aan mijn voeding, dus ik zal over anderhalve week wel weer eens updaten, tegen die tijd sta ik er - mits ik niet weer in een foodfrenzy beland - waarschijnlijk wel weer goed bij.

Een nietszeggende, schaamteloze gymselfie als afsluiter.

968E780A-8C06-49F8-A00E-EAB0B47AE6C4.jpeg

Gelukkig kon ik alweer reserveren voor zaterdag! Dus dan maar even een goede fullbody doen :cheer:

Een paar weken niet online geweest op DBB en lees ik dit allemaal!
Maar dame im in!

And you look :lick:

Best een waardeloze training, had beter upperbody kunnen doen, want m'n lowerbody was gewoon echt niet zo okay.
Doe is wat meer tevreden zijn jij! Split sq met 45 kg is echt enorm sterk. Ik ben met 30 kg al kapot na een tijdje :o

Respect hoor Hill! Met zoveel kilometers in die korte beentjes ;) en alle andere perikelen toch PR's knallen op 1 van de meest gehate oefeningen..:thumbs: Op naar meer!:woot:

Terug
Naar boven