Fitness Seller

Geloven onderling: verschillen en gelijkheden

Aanvaard Allah of ga naar Hel. Overeenkomsten zijn gay.
Klusmier heeft Allah al langer aanvaard dan jij :roflol:
Weer zo'n dbb idiot die niet eens weet wie Allah is.

Hij heeft ons een eigen wil gegeven om zelf de keuze te maken naar wie we willen luisteren: naar God of naar satan
Die Satan, heeft die ook heilige boeken en zo, en profeten. Het enige dat ik er over weet staat in de bijbel, en zelfs daar heeft god meer mensen vermoord.
Die Satan lijkt me best interessant.

ja, toen heette het alleen nog geen incest......
:D
Maar het heette al wel "verzonnen"

• Topic Starter Topic Starter
jij zegt dat als je niet in god gelooft je dus in de duivel gelooft...daar stoor ik me nogal aan..
ik geloof helemaal niet in een god zoals die beschreven wordt in die sprookjes boeken(koran/bijbel) en daarom ben ik voor die moslims/christenhonden een devil worshipper.... :roflol: tieft is effe op achterlijk teringvolk

zie bij elke post van mijn kant dat het MIJN mening betreft.
;)

Waar ga je eigenlijk heen als je neutraal bent ???

zelfde plek als gelovigen, en dat is dus helemaal nergens
mocht er wel iets zijn dan denk ik dat die plek wel geavanceerd genoeg is om je emoties af te zoeken en te kijken of je een goed/fout persoon bent en of je door mag naar de volgende ronde
mensen als klusmier, die geloven omdat ze dan naar de hemel mogen(egoïstische reden), vallen waarschijnlijk snel door de mand en worden door het spreekwoordelijke toilet gespoeld

• Topic Starter Topic Starter
zelfde plek als gelovigen, en dat is dus helemaal nergens
mocht er wel iets zijn dan denk ik dat die plek wel geavanceerd genoeg is om je emoties af te zoeken en te kijken of je een goed/fout persoon bent en of je door mag naar de volgende ronde
mensen als klusmier, die geloven omdat ze dan naar de hemel mogen(egoïstische reden), vallen waarschijnlijk snel door de mand en worden door het spreekwoordelijke toilet gespoeld

mag ik aannemen dat je forumnaam zoveel betekent als "BullshitBullshitBullshit"?

en dat ik je postjes dan ook maar zo moet beoordelen?
;)

Dit is gewoon ****in niet normaal Spam en Propaganda! ik ben dit spuugzat!.......etc.

Inderdaad klusmier, dit gaat stilaan te ver.

mag ik aannemen dat je forumnaam zoveel betekent als "BullshitBullshitBullshit"?

en dat ik je postjes dan ook maar zo moet beoordelen?
;)

tuurlijk mag jij dat

trouwens ....ik denk zelf persoonlijk dat je zelfs met massamoord nog weg kunt komen in het hiernamaals, als je maar goede bedoelingen had.
hiermee probeer ik niet te zeggen dat hitler en stalin in de hemel zijn maar gewoon wat ik zeg. Mits je reden goed is mag eigenlijk alles :>

God is eigenlijk Satan en heeft religies gecreëerd om oorlogen te voeren. Als vermaak kijkt hij, terwijl hij een BJ krijgt van een afvallige engel en hij met een glas bier op zijn troon zit. God bestaat wel maar heeft het te druk met kontcoïtus.

DIT IS MIJN GELOOF!!! En niemand kan mij wijs maken dat dit NIET zo is!! Als u dit niet geloofd zult gij gedoemd zijn.

Ik zit dus ook bij het GOD B.V. klupje der Katholieken en moet zeggen dat god en de duivel onder een dak wonen, of althans zo is mijn oordeel over de hele kwestie. Je moet begrijpen dat god alleen de goede mensen binnen laat in het hiernamaals en waar gaan de slechte dan naar toe...precies... naar de kelder van dat grote gebouw in de hemel. Afterlife is big business en god heeft de monopoly positie in deze branche dat moet je begrijpen...de duivel krijgt de afdankertjes, maar voor de zieltjes die eenmaal daarnaartoe zijn verwezen door de almachtige, zijn er nog steeds kansen omzich zelf te "redeemen" en toch nog in de hemel te komen, die plek heet dan weer limbo of het vagevuur. Het vagevuur (limbo) is een plek tussen hemel en hel waar je zal verblijven totdat het kwade uit je ziel gebrand is, waarna het reine zieltje terug kan om zijn plek in de hemel op te eisen ...

purgatory is a b*ch

p.s. de protestanten hebben deze bijzondere regeling overigens niet, de katholieken en de moslims wel...

p.s.s. Allah = God

Laatst bewerkt:
Aangezien je die wikipediaquote gebruikt voor het uitleggen van god, zal ik hem gebruiken voor de oerknal uit te leggen.

Oerknal: Oerknal of Big Bang is de populaire benaming van de kosmologische theorie die veronderstelt, dat 13,7 miljard jaar geleden het heelal ontstond uit een enorme dichte en hete singulariteit. Tegelijkertijd met de oerknal zouden ruimte en tijd zijn ontstaan. De theorie is onder meer gebaseerd op de waarneming van het voortdurend uitdijende heelal, in het bijzonder de roodverschuiving van de spectraallijnen van licht van verre sterrenstelsels, het dopplereffect.

En over God:
Hij is almachtig, alwetend, goed van hart en hij laat de halve mensheid lijden voor de domheid/arrogantie van de andere helft. en hij wil ook nog aanbeden worden door wezens die logsich gezien niets voor hem betekenen. Traumatiseert mensen door ze bijna hun eigen zoon af te laten maken en stuurt zijn zoon naar de aarde om die te laten martelen en sterven.

klusmier zei:
waarom maakt de MENS er een zooitje van?
Als je een programma schrijft en het loopt vast, wiens schuld is dat?

Ik zit dus ook bij het GOD B.V. klupje der Katholieken en moet zeggen dat god en de duivel onder een dak wonen, of althans zo is mijn oordeel over de hele kwestie. Je moet begrijpen dat god alleen de goede mensen binnen laat in het hiernamaals en waar gaan de slechte dan naar toe...precies... naar de kelder van dat grote gebouw in de hemel. Afterlife is big business en god heeft de monopoly positie in deze branche dat moet je begrijpen...de duivel krijgt de afdankertjes, maar voor de zieltjes die eenmaal daarnaartoe zijn verwezen door de almachtige, zijn er nog steeds kansen omzich zelf te "redeemen" en toch nog in de hemel te komen, die plek heet dan weer limbo of het vagevuur. Het vagevuur (limbo) is een plek tussen hemel en hel waar je zal verblijven totdat het kwade uit je ziel gebrand is, waarna het reine zieltje terug kan om zijn plek in de hemel op te eisen ...

purgatory is a b*ch

p.s. de protestanten hebben deze bijzondere regeling overigens niet, de katholieken en de moslims wel...

p.s.s. Allah = God

M.a.w.: 'Niemand komt tot de vader dan door mij', kan de prullenbak in!

ALLE mensen zijn slecht! Waarom heeft god anders zijn zoon gemarteld aan een kruis? Nee kettlebells, een beetje bijbelvast christen wéét dat Hitler aan god's rechterhand zit, als deze Jezus als diens redder heeft aanvaard.

"Ik verzeker je: nog vandaag zul je met mij in het paradijs zijn"

Terug
Naar boven