- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat Nate cutten op Conor zijn gewicht 🤣🤣
Conor is niks. Mctapper nate is geweldig
🤣🤣🤣🤣 deze meen je?
Tuurlijk heb niks met conor. Vind nate super grappig stockton slap don’t be scared homie
Misschien voor straks 4 volkorenbrood sneetjes 2gebakken ei. 10gram light boter voor in de pan. 4plakjes komkommer per sneetjes. 40gram kaas op je gebakken ei. Bone appetit

no thanksWat ik ook weleens doe is brinta maken met 30gram pindakaas erin en dan er doorheen roeren thank me later!

ook4 eitjes bakken, dooier heel, chili / cayenne kruiden, geitenkaas (bolletjes) en kipfilet meebakken.
dooier zacht laten zodat die nog een beetje loopt. Mét of zonder brood.![]()
, mits iets langer gebakken dooier (geen snot in mijn mond
)Eieren, altijd goed. Mijn favoriete uitsmijter:Misschien voor straks 4 volkorenbrood sneetjes 2gebakken ei. 10gram light boter voor in de pan. 4plakjes komkommer per sneetjes. 40gram kaas op je gebakken ei. Bone appetit
Rosbief vind ik echt vies het is net alsof je een kut aan het eten bent🤣 dat wil je toch niet op je boterham.Eieren, altijd goed. Mijn favoriete uitsmijter:
3 volkoren boterhammen
Light boter
4 plakken ham
Ons rosbief
3-4 eieren bakken met dooier nog lopend.
peper, zout, bieslook erop.
Veel eiwit en de rosbief is echt lekker met zo’n uitsmijter. Wil je het decadent (en niet bb-proof) bak je spek met het ei mee en doe je nog kaas op het ei. Gegarandeerd vol zitten. Ik maak hem dus meestal met ham en rosbief.
Die van jou ziet er ook prima uit.
Dan heb jij nog nooit goede kwaliteit rosbief gegeten.Rosbief vind ik echt vies het is net alsof je een kut aan het eten bent🤣 dat wil je toch niet op je boterham.

Ohja my bad. Heb alleen een keer rosbief gehad uit een supermarkt beleg verpakking.Dan heb jij nog nooit goede kwaliteit rosbief gegeten.
Waarschijnlijk vind je biefstuk dan ook niets omdat t verkeerd bereidt een taaie schoenzool oplevert![]()
Waar haal jij je rosbief eigenlijk?Rosbief vind ik echt vies het is net alsof je een kut aan het eten bent🤣 dat wil je toch niet op je boterham.
De fixed waarvan iedereen wist dat deze ging komen.
Supermarkt daar ligt het wss dan aan
@Col_inc wajoooo broerRosbief vind ik echt vies het is net alsof je een kut aan het eten bent🤣 dat wil je toch niet op je boterham.
Goed klaargemaakt en dun gesneden erg lekker. Heeft wel peper en zout nodig. En het lopende eigeel is echt top erbij, net als bieslook.Rosbief vind ik echt vies het is net alsof je een kut aan het eten bent🤣 dat wil je toch niet op je boterham.
Ik WIST hetDe fixed waarvan iedereen wist dat deze ging komen.
Overigens is smaak en mondgevoel totaal anders.

Je hebt het over de rosbief?Goed klaargemaakt en dun gesneden erg lekker. Heeft wel peper en zout nodig. En het lopende eigeel is echt top erbij, net als bieslook.