- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 170 geprobeerd het lukte niet toen ik begon te pullen. Voelde ik dat mijn lichaam het niet lukte. Heb al een keer een onderrug blessure gehad dus weet precies wanneer ik moet stoppen gelukkig
Misschien voor de volgende keer. Ben al gestopt en ben door gegaan met me andere oefeningen. Eerst focuste ik mij alleen maar op squatten. Ik deed eerst 2x per week squats. Nu doe ik 1x per week deadlifts en 1x per week squat. Merk dat ik dit veel fijner vind. Over een maandje weer proberen.Als ik je 165 lift zie kan je het, gewoon ff 5min wat anders doen, goed focussen en dan trek je hem zo omhoog. Echt waar!
Zou je aanraden om andere schoenen aan te doen. Of platte schoenen of geen schoenen.
Dat is het beste idd was het vergeten bij deze lift. ;(Zou je aanraden om andere schoenen aan te doen. Of platte schoenen of geen schoenen.
Dzjezus165 kg is gelukt. Me laatste keer deadlift pr was 1.5jaar geleden was iets van 120kg. Dus 40kilo verschil. Zit te twijfelen om nog 5kilo hoger te proberen. Ik ga ervoor!!!!

Uitvoering was goed. Dan is er niks aan de hand heb wel eens jongens gezien trokken hem volledig uit de rug. Dat kan ik niet aanzien ik noem het altijd de hengel deadlift.
Netjes man
Zoiets?Uitvoering was goed. Dan is er niks aan de hand heb wel eens jongens gezien trokken hem volledig uit de rug. Dat kan ik niet aanzien ik noem het altijd de hengel deadlift.
Dat is een goede deadlift naar mijn mening. Maar sommige mensen hebben een hengelrug.