MDC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.594
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht zou een zwaardere deadlift best mogen bollen wanneer je dit vaker gewend bent en de rug in deze positie ook versterkt is...food for thought
Wellicht zou een zwaardere deadlift best mogen bollen wanneer je dit vaker gewend bent en de rug in deze positie ook versterkt is...food for thought
Ik druk alleen nog maar met beentjes gekruist in de lucht. Niks geen “leg drive” onzin. Of traps helemaal ingraven, gewoon rug plat uitrollen op de bank, scheelt minimaal 1/3 aan gewicht.Ach is powerlifting is van punt A naar punt B, hoe dat gebeurt maak allemaal niet uit. Hetzelfde met bench, met die ''arched back'' die altijd terugkomt. Zo'n gastjes die bij ons op die manier +-150kg drukken maar tegelijkertijd de 40kg dumbbels niet omhoog krijgen.![]()
Klopt, is ook meteen de reden waarom een sterke bench niet staat voor een goede borstontwikkeling én waarom er zoveel zijn met overontwikkelde front shoulders en daardoor licht gebogen lopen.Ik druk alleen nog maar met beentjes gekruist in de lucht. Niks geen “leg drive” onzin. Of traps helemaal ingraven, gewoon rug plat uitrollen op de bank, scheelt minimaal 1/3 aan gewicht.
Niet echt nee. En hij is misschien wel sterk, maar ziet er niet echt atletisch uit....
Zoals bij veel dingen is het mogelijk prima op het moment dat je in deze positie hebt getraind om beter te worden. Uiteraard blijft de kans aanwezig dat je jezelf blesseert bij max attempts (icm met de nodige PED's) maar ik heb nog niet echt overtuigend bewijs gevonden waarbij het tillen met gebolde rug tot meer blessures leid tov tillen met een rechte rug...Tillen met een bolling is prima, eddie gebruikt zijn benen er ook nog prima bij.. bij een getal wat zo dicht op je maximale lift komt gaat de techniek bijna altijd wel achteruit. Tenzij je kirill heet en kan bankdrukken
Niet echt nee. En hij is misschien wel sterk, maar ziet er niet echt atletisch uit....
nee, zijn onderrug is ook niet recht. Gelukkig zie ik nergens zijn ruggengraat liggen dus schijnt toch goed te zijn gegaan.Eddie z'n bovenrug is inderdaad niet recht, maar z'n underrug echt wel hoor, anders blaast hij z'n hele ruggengraat z'n anus uit met 500 kg
Precies dat!Volgens mij gaat het erom dat je je rug redelijk weet te fixeren.
Om een beginner die zowel de spiermassa, - kracht, controle en techniek mist filmpjes van Eddie of van stones of odd objects te laten zien is leuk, maar weinig instructief.
Dat zegt je gevoel? Volgende keer even zijaanzicht filmen, dan kun je beter beoordelen of je onderrug neutraal blijft.
Uitvoering was prima voel dat wel aan mijn rugDat zegt je gevoel? Volgende keer even zijaanzicht filmen, dan kun je beter beoordelen of je onderrug neutraal blijft.
tja toch niet,
Hoe is die uitvoering niet goed🤣 rug was recht.tja toch niet,
Als je haren lift met een verkeerde houding die niet dusdanig verkeerd is dan voel je dat pas later.