MuscleMeat

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het klassiek gezeik inmiddels bij de bankdruktraining hoort. Vandaag weer een vervolg. Hoeretiettyfuszooi. Weer een klote gevoel in 1 of andere spier/aanhechting/zenuw in/van/bij de bicep/tricep/borst/schouder. Krijg er echt genoeg van. Alles loopt heb alleen continu gezeik met bankdrukken.

Wat nu....Schema laat ik gewoon doorlopen alleen hanteer ik op de bankdrukdag niet meer de gewichten die ik eigenlijk zou moeten pakken. Ga gewoon lekker rustig banken. de eerstkomende tijd. Morgen cardiooen en even banken op 40% ofzo...

Het mooiste is dan nog die mensen die jalours zijn op je progressie. krijg je van dat spuiten dan groeien de aanhechtingen niet mee, ja hier staat samen 120 jaar trainigservaring maar ernaar luisteren ho maar wij zeiden al maanden tegen elkaar dat je blessures gaat krijgen. Allemaal met een lach op het gezicht en met de beste bedoelingen hoor....ja ze kunnen me ballen likken.

Ik begrijp de post niet zo goed Kevin, met name het laatste stukje.

dude, hoe zit je kwa techniek @ bench? of ben je ook gewoon bezig met brute kracht daar op?

Ik begrijp de post niet zo goed Kevin, met name het laatste stukje.

Dat noemen ze dan grappig. Heb nog nooit iets aangeraakt wat verboden is... maar omdat ik harder vooruit ga en zwaarder en meer train zou ik iets gebruiken. Het wordt op een grappige manier gezegd hoor, maar het is daarom niet minder irritant

dude, hoe zit je kwa techniek @ bench? of ben je ook gewoon bezig met brute kracht daar op?

Ja technisch is het niet hoogstaand. Ben alleen wel beter bezig dan ik ooit was....niet continu op de max. De pijn zit ook op een rare plek. Tussen de tricep en de schouder....

Zie het als een compliment. Gewoon zeggen dat je al 6 jaar gebruikt.

Oke volgens mij ben ik eruit waar de pijn zit. We hebben een bedrijfsarts, toevallig vroeger fanatiek sporter en fysio is geweest. Even langsgeweest het zit waarschijnlijk in de linker rotator cuff. Gezien de geringe mate van pijn en de grote beweginsuitslag die ik nog heb is het volgens hem geen scheur of iets dergelijks. Dus nu oefeningen mee gekregen.

Barbell Cuban Rotations 4*15
en het trekken van het zwaard...kon voor deze oefening nog geen benaming vinden... 4*8

Oke volgens mij ben ik eruit waar de pijn zit. We hebben een bedrijfsarts, toevallig vroeger fanatiek sporter en fysio is geweest. Even langsgeweest het zit waarschijnlijk in de linker rotator cuff. Gezien de geringe mate van pijn en de grote beweginsuitslag die ik nog heb is het volgens hem geen scheur of iets dergelijks. Dus nu oefeningen mee gekregen.

Barbell Cuban Rotations 4*15
en het trekken van het zwaard...kon voor deze oefening nog geen benaming vinden... 4*8

Nooooooooooooooooooo... Die heb ik ook allemaal zitten oefenen:D Twee weekjes joh, is het over! Ben je er vanaaf? Dan zet ik vandaag die deca+test even voor je, begrijp dat je dat nu even niet zelf kan doen...

Nooooooooooooooooooo... Die heb ik ook allemaal zitten oefenen:D Twee weekjes joh, is het over! Ben je er vanaaf? Dan zet ik vandaag die deca+test even voor je, begrijp dat je dat nu even niet zelf kan doen...

honduhlul begin jij nu ook al!!! Ik zit helemaal niet snel op de kast maar ik geloof dat ik er voorlopig niet vanaf kom:mad:

Echt niet hoor chickie, mocht ik het ooit doen kom ik ervoor uit. Ik sluit overigens helemaal niet uit dat ik ooit is begin. Als ik over een jaar of 3/4/5 aan de naturel top zit, wil ik best wat proberen!

Hehehe :lol:
Gewoon lekker clean blijven beest!

Goeiedag! Lekkere DL.
Het gaat goed met je trainingen.:)

kevin,

ik heb me storingsdienst morgen er al op zitten, ik wil dus toch gewoon gaan zondag.... alleen met mijn auto gaat het niet werken (= een coupe) veel te klein voor 2 van die beesten. achterin ga je dan echt dood... let me know, eventueel via nathan ofzo

Hehehe :lol:
Gewoon lekker clean blijven beest!

Voorlopig wel;)

Goeiedag! Lekkere DL.
Het gaat goed met je trainingen.:)

Thx Dumba, het gaat de goede kant op. Begin mei (mijn 1e strongman wedstrijd) moet die op 270 zitten!

kevin,

ik heb me storingsdienst morgen er al op zitten, ik wil dus toch gewoon gaan zondag.... alleen met mijn auto gaat het niet werken (= een coupe) veel te klein voor 2 van die beesten. achterin ga je dan echt dood... let me know, eventueel via nathan ofzo

Ik zal Nathan ook nog wel even polsen. Denk alleen niet dat hij er erg veel zin in heeft. Dan hebben we Chick nog, maar ik weet niet of hij zin heeft...

Training vandaag Herstel training (rotator cuff) Borst en Biceps

Dumbbell Cuban Rotations
8*10
8*10
8*10
8*10

Zwaard trekken rechter arm langs linker bovenbeen vervolgens gestrekt arm omhoog brengen
8*6
8*6
8*6
8*6

Bench 60 pijnloos 80 licht gevoelig maar kan ook van gisteren of van de oefeningen voor de rotator cuffs zijn.
10*60
10*60
10*60
10*60
10*80

Incline dumbbell bench
6*32
6*32
6*32

Flyes
8*20
8*20
8*20

EZ barbell curls
10*42
10*42
10*42
10*42

Hammer curls
8*26
8*26
8*26

30 min brute cardio

Ik heb wel zin om mee te gaan. Gaaf zo'n wedstrijd.

Goed rustig Omegaatje:thumbs:

Heb inderdaad weinig zin, maar samen met wat beesten is het altijd wel leuk:D

Ook weer blessure dus, mooi k*t !! Als je die oefeningen doet voor de rotator cuff dat helpt meestal wel! heb ik ook wel eens gehad,

en laat ze lekker lullen, jaloerse mensen hou je altijd

Dikke training; welke wedstrijd ga je doen??? :)

Ook weer blessure dus, mooi k*t !! Als je die oefeningen doet voor de rotator cuff dat helpt meestal wel! heb ik ook wel eens gehad,

en laat ze lekker lullen, jaloerse mensen hou je altijd

haha je hebt ook gelijk. Ik voel me nu al iets beter en heb pas 1 keer oefeningen gedaan.

Dikke training; welke wedstrijd ga je doen??? :)

Ben niet tevreden hoor, was echt een deloadachtig iets! vandaag squaten!

Ik weet het nog niet dumba, ik wil hem echt zorgvuldig uitkiezen. Ik wil zeker weten dat ik er hoge ogen kan gooien (winnen, top 3) dus het wordt in ieder geval een C, op een aansprekende locatie.

Ik weet het nog niet dumba, ik wil hem echt zorgvuldig uitkiezen. Ik wil zeker weten dat ik er hoge ogen kan gooien (winnen, top 3) dus het wordt in ieder geval een C, op een aansprekende locatie.

nice. als het zo ver is, let me know, misschien wil je dan wel wat tegenstand gaan bieden... could be fun!

Training van vandaag

Squat Moest er van wendlertje 3 halen werden er 4, kon nog door Maar wil volgende week op 195 keihard vlamen!
Opwarmen 60,80,100,130
1*3* 70%=145
1*3* 80%=165
1*4* 90%=185

Front Squat 2e keer ging al beter wel worstelen met barbell
1*6*100
1*6*100
1*6*100

Goodmorning
1*6*120
1*6*120
1*6*120

Calve raises full stack, brandende kuiten:)
1*10*120
1*10*120
1*10*120

Face pulls geloof er nog steeds niet in
1*6*30
1*6*30
1*6*30

Dumbbell Cuban Rotations Rotator cuff gezeur
10*10
10*10
10*10
10*10