- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sweet ass squat!! ben benieuwd wat je gaat doen met die 195... wat is je huidige rep pr daar op?
1 haha, heb 195 1 keer gebruikt als topbeurt. maar ik durf wel te zeggen dat ik er minimaal 3 wil! Daar zou ik overigens wel echt blij mee zijn!!!
Maar ik zit voor de wedstrijd te denken aan de sterkste man van Parkstad 30 mei 2010 de onderdelen zien er goed uit, gaan we er een leuke wedstrijd van maken!
soudns good! filmen?
mmmm ziet er wel oke uit... weight for height trekt me niet, bierfusten laden als is gedaan... heb ik liever stones. c&j met 80 @ reps = best saai, word voor veel mensen een wedstrijd wie de beste conditie heeft (10+ reps) zelfde verhaal voor deadlift... kunnen ze beter max van maken...
die medley is wel koel ansich, hoewel 100 farmers wel licht is
whahaah ziet er wel oke uit! vervolgens kritiek op ieder onderdeel hahahahahah

minder van dat rotator cuff gezeur maar voor de rest lekker getraind zie ik !! sterke squat !!
en een wedstrijd ? wanneer ??
Wij (Roy en ik) doen mee aan de fungames 2010. Ff iemand zoeken en dan kun je ook meedoen.
Nice shoulder training.
maar ben er nog niet helemaal over uit of ik me er dan al aan wil wagen....Thx en lachen man! ik ben in overleg met Nathanmaar ben er nog niet helemaal over uit of ik me er dan al aan wil wagen....
Waar? In gedachten?Zou die skullcrusher vervangen voor een rope extension daar maak je echte gains mee. Geen dank hoor, deze was van het 'huis'.
Verder mooi bezig geweest beest!

Zou die skullcrusher vervangen voor een rope extension daar maak je echte gains mee. Geen dank hoor, deze was van het 'huis'.
Verder mooi bezig geweest beest!

hahahah Yeah BUDDY