AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
gaat lekker man, die cleans doe je nu dus wel met rustig begin als ik het goed begrijp?

mooie gewichten zo

Ja, ben met de cleans echt keihard aan de techniek aan het werken. Probeer hem veel hoger/harder te pullen met heupinzet en hem pas later echt voor te slaan zeg maar. Dit voelt ook veel beter. Ik heb een tijd alle grote oefeningen 2 keer per week gedaan. Had continu spierpijn en geen zin meer om te trainen. Dit werkt volgens mij, voor mij op dit moment beter. Hoop dat ik de doelen van mei haal!

Yo man, ik zie je vandaag dus niet... Ga je nog banken zaterdag bij de ringah?

Yo man, ik zie je vandaag dus niet... Ga je nog banken zaterdag bij de ringah?

Hey man, ik twijfel nog of ik kom trainen ligt eraan hoe moe ik ben na vanavond. Maar zaterdag heb ik wel zin in. Maar jij moet wel mee! ken voor de rest niemand!

Doe je mee aan die wedstrijd Kevin?

Hoezo ken je verder niemand? Ben je mij vergeten? :sad:

Als ik tijd heb kom ik zeker kijken, wanneer en hoe laat is het precies?

Waar is die wedstrijd ? Als het hier in de buurt is kom ik wel ff kijken.

bankdrukwedstrijd ??

gaat het lekker met je schema ? alhoewel dat natuurlijk moeilijk te zeggen is na een paar trainingen,

Waar is die wedstrijd ? Als het hier in de buurt is kom ik wel ff kijken.

Tis bij sportschool De ringen in dordrecht vind het wel grappig is wat dbb"ers te zien!

bankdrukwedstrijd ??

gaat het lekker met je schema ? alhoewel dat natuurlijk moeilijk te zeggen is na een paar trainingen,

Ja een bankdrukwedstrijd, hahah ik ben er ook niet trots op. Maarja....:P volgend jaar pas sterkste man wedstrijden!

Het voelt in ieder geval erg goed! Denk dat ik een beetje toe was aan enkele maanden less is more!

Hoe laat? Ik moet werken nml:( 130 zit er niet in nu voor mij, dus sowieso kijken als het kan...

Tis bij sportschool De ringen in dordrecht vind het wel grappig is wat dbb"ers te zien!

Ja een bankdrukwedstrijd, hahah ik ben er ook niet trots op. Maarja....:P volgend jaar pas sterkste man wedstrijden!

Het voelt in ieder geval erg goed! Denk dat ik een beetje toe was aan enkele maanden less is more!

Ja ik had het net even opgezocht. Ik kom kijken met een maat van mij.

Waardeloos dat het alleen banken is idd. Al die dudes in ringen en dj's etc etc doen eraan mee. Maar een enkeling doet ook een squat of deadlift. We zouden eigenlijk eens een echte wedstrijd moeten organiseren.

Ja ik had het net even opgezocht. Ik kom kijken met een maat van mij.

Lachen man!

Waardeloos dat het alleen banken is idd. Al die dudes in ringen en dj's etc etc doen eraan mee. Maar een enkeling doet ook een squat of deadlift. We zouden eigenlijk eens een echte wedstrijd moeten organiseren.

AMEN!

Training vandaag afsluiting van week 1 van Wendler.

Squat Lekker!!
1*5 65%=135
1*5 75%=155
1*5 85%=175

Front Squat !e keer wat een tyfusoefening kon niet meer ademen zat te kloten met de positie van de barbell blablabla alleen maar gezeik
1*8*70
1*8*90
1*8*90

Goodmorning lekker gewicht begint serieus te worden!
1*8*100
1*8*100
1*8*100

Calve Raise
1*8*120 full stack
1*8*120
1*8*120

Face pull Ik geloof het effect nog niet.
1*8*20
1*8*20
1*8*20

Ik heb zo het gevoel dat ik flinke, flinke spierpijn over ga houden aan dit avontuurtje, zeker gezien het 8 dagen geleden is dat ik een benentraining gedaan heb

De borst is de kroon der schepping! Maar ergens heb je wel gelijk lekker kippetje van me... Als ik kom heb ik al zin in jouw aangezicht! :meal:
Ik kom sowieso buurten, alleen weet ik niet of ik half 3 haal met mijn werk, ik doe mijn best! Komt graafmans ook?

Wat een bevalling... 4 uur later... Ik kan die gay-ass bench shirts niet meer aanzien... :kots:

Wat een bevalling... 4 uur later... Ik kan die gay-ass bench shirts niet meer aanzien... :kots:

Amen brother, wat een gigantische scheitzooi. Die gasten hebben allemaal alleen maar een sterk bovenlijf. 9 van die 10 weet niet eens wat een squat of deadlift is! Bovendien vind ik dat alleen mensen die meer dan 160 kilo benchen een speciaal shirtje mogen dragen. wat een gayzooi.

Om het feest compleet te maken vererger je een simpel pijntje tot een blessure die je weer een week kost. En wordt de mooistje bankbeurt die je in een jaar gemaakt hebt afgekeurd:mad: Doe dit nooit meer doe mij maar een paar brute stenen die ik op een platform moet leggen of een vrachtwagen die ik moet trekken;)

Ga me nu compleet van de kaart zuipen. Morgen om kwart over 4 de wekker voor ons aller Ajax. Succes met de date he Snake hou me op de hoogte:P

haha klinkt goed man... hoorde al van sander dat een groep spuitende shirted polen aan het domineren waren... sowieso 75 mensen!? stel dat je voor iedereen 1 minuut nodig hebt inclusief het schijven verwisselen... damnnnnn boring!! dan word volgende week een leuker spektakel om naar te kijken!

hoeveel heb je uiteindelijk gebenched?

120 goedgekeurt en 130 netter dan ooit tevoren, maar met 2 rode lampjes:(...

Terug
Naar boven