- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sweet ass squat!! ben benieuwd wat je gaat doen met die 195... wat is je huidige rep pr daar op?
freaking sweet hoor!Respect! Nice squat. Ik kom net mijn bed uitrollen, lag er weer laat in. Tijd voor een junkdag![]()

maar je hebt gelijk het waren er maar 2thx, was idd lekker!2 x 195 !! zeer sterk ! die hele training trouwens !
Versleten van je werk? Beulen ze je zo af dan in Papendrecht?
Dikke training, nu genieten van je deload.
Het nut snap ik nu wel....heb vandaag de eerste van 2 deload-trainingen gedaan en stond echt te popelen om te knallen!!! Thx! ben nog wel aan het worstelen met techniek hoor. Zou graag is met iemand trainen die het echt heel goed kan, een gewichtheffer of iets

Thx! ben nog wel aan het worstelen met techniek hoor. Zou graag is met iemand trainen die het echt heel goed kan, een gewichtheffer of iets![]()

Jij mist mij dus ook
Hoe gaat het met die cardio trouwens? Wordt je al duidelijk droger?
En om de hoeveel weken pak je een deload? Wil dat ook wel eens doen, anders gaat kip weer zeuren als ik weer iets afscheur.
En nee! Ik blow echt niet meer in de weekenden! Heb gelijk een harde elke ochtend, doet gewoon pijn.
Hey man cardio gaat redelijk. Blijf op hetzelfde gewicht. Maar heb wel mijn hele eetschema omgegooid. Merk dat ik weer groei, en niet in vet!
Volgens de officiele wendler cycle moet het zo 3 weken laden dan 1 week deload. ik heb dat nu bijna toegepast, alleen pak ik maar een deload van 5 dagen. sta te trappelen om te knallen man....
Volgende cycle ga ik zo doen: 3 weken volgens het wendler schema dus gewoon laden, dan 1 week om nieuwe pr's te zetten en vervolgend deload.
haha zullen we vanavond anders trainen. ben er denk ik wel rond kwart over 7. Ben alleen wel aan het deloaden....dus hele lichte trainingen!

past het over 4-5 weken wel in jouw schema om een strongman training te doen?
i would be honoured to do a back to back all out tire flip wedstrijdje met jou
en weer helemaal klaar voor te knallen na deze training?
Dat is een deal! Gelijk een rep out op de deadlift aan toevoegen?

mooi! euhm, dat bekijken we tegen die tijd wel ff, maar het klinkt wel goed![]()
goed getraind
maar volgens wendler moet je toch + 2,5 doen bij ub, en niet 5