- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha thx! heb nu zo een zin om een topbeurt te pakken he

maar ik doe het deze hele cycle gewoon nog niet
hahaha agh ja...ze denken toch allemaal dat ik een imbeciel benDie deads waren sick, dacht even dat je flauw ging vallen... Je had de gezichten in de gym moeten zien
...

hahah eerst echt sterk worden, in het nieuwe jaar **** das over een maand alAls jij naar DJ's komt dan ga je daar gewoon bruut de boel domineren.
maar eens een paar keer meetrainen. hebben jullie niet van die maandabbo's?Ach lul niet, je bent echt sterk.
Maandabbo's zijn er zeker maar die zijn wel wat duurder. Je hebt ook kwartaal abbo's volgens mij.

lekkere vooruitgang hier met je schema zo te lezen !! Top man, en die 8x210 DL is helemaal strak !!

THX man, niets te klagen
**** ben ik alles vergeten, of alleen de belt?Als je helemaal in paniek raakt van de week omdat je iets kwijt bent geraakt in de gym dan heb ik dat voor je meegenomenKon hem nog net redden...
Nice benching mate! Je bent je GASP vergeten ja... Zag hem ineens om de middel van een turk zitten... Heb hem er af gesloopt...

whahaahh en heb ik wel al me andere bandjes meegenomen? was er trouwens echt een turk?![]()
Moet je ff kijken! Was trouwens een geintje van dat turkenverhaal, de riem lag onder het dumbbell rack
Turky kwam wel voor de gein vragen of hij hem mocht hebben. En Arie vond dat je wel erg veel vergat, die zat weer moppen te tappen
Dat weet ik nietMoet je ff kijken! Was trouwens een geintje van dat turkenverhaal,